Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
22-03-2008, 07:26
Pajero I 2.5TD termostat
Autor Wiadomość
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2007, 19:38   Pajero I 2.5TD termostat

Mam problem. Szukam już od dwóch tygodni po różnych instrukcjach danych dotyczących termostatu. Co sklep to ma inny podany. Okazało się, że jakiś wyjątkowej urody mechanik wybebeszył z mojego Miśka termostat i cholera wie jaki tam ma być.
Kupiłem sobie nową pompę i wszelkie termostaty jakie dostaję mają średnicę 54mm nawet według mitsubishi a otwór w pompie ma średnicę 48 o ile pamiętam.
Nie wie ktoś czy ten termostat jest mocowany na wierzch kołnierza pompy?
Wedłu katalogu Mitsubishi nie ma tam oringu jak w klasycznych termostatach jednak gdy przyłoże termostat do pompy to wchodzi mi na niego ta "papierowa" uszczelka i jestem w kropce. Co jest grane?
Pomóżcie bo silnik mam stale niedogrzany i dziecko mi marznie w samochodzie który z żoną uwielbiamy i który chcemy doprowadzić do ładnego stanu.
Pajero 2.5TD L049GW '87 4D56
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-10-2007, 22:15   

termostat montuje się w specjalnym miejscu, po prawej stronie głowicy, wąż nachodzi na kolanko w które montuje się termostat, dwie śruby 12 tki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2007, 22:21   

Ale to być może w TDi z 94 roku. W silniku z 87 roku jest montowany u wyjścia pompy wody. Przynajmniej tak to wygląda u mnie zarówno według instrukcji jakie ja posiadam jak i instrukcji w ASO Mitsubishi
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-10-2007, 07:53   

Sorrki, masz rację coś mi się pomyliło.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.