 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.9TD] Problem leniwego turbo |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 13-10-2007, 18:44 [1.9TD] Problem leniwego turbo
|
|
|
Wygląda to tak że węże od IC w ogóle nie twardnieją tak jakby turbina nie dmuchała. Auto jest mulaste , przy próbie wyprzedzania na trasie (od 60km/h) spotkało mnie niemiłe rozczarowanie, autko w ogóle nie ciągnie do przodu , zdycha jak stary polonez. Jak prze redukuje na 3 bieg to tylko warczy ale nie idzie.
Na autostradzie sytyuacja trochę lepsza ale też bez większej rewelacji.
Teraz moje spostrzeżenia: Węże od IC nie twardnieją wraz z podnoszeniem obrotów silnika, WestGate też cały czas nieruchomy. jak ręką ciągłem za popychacz to potwornie ciężko się rusza i sprężynuje (moze tak ma być ale zapytam)
Co moze być przyczyną ? czy to zablokowany BOV ? moze westgate ? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
ARTURCARI98TD [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2007, 19:40
|
|
|
Witam i Pozdrawiam!
Twoje auto dusi sie tak jak by mu powietrza brakowalo? sprawdzales czy ci pali wiecej? nie dymi ci przy odpalaniu i przy jezdzie? |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 13-10-2007, 20:24
|
|
|
Wróciłem w nocy z trasy ( 1000km) generalnie potwornie się muli. Ogromny stres jak przychodziło do wyprzedzania TIRów na trasie. Dymi na czarno ale tylko przy redukcji i gwałtownym wdepnięciu gazu do podłogi (myśle że to norma dla Diesla)
spalanie 5,7l/100km
[ Dodano: 15-10-2007, 20:08 ]
Problem rozwikłałem .
Dla tych ,którzy w przyszłości mieli by podobne problemy podaje rozwiązanie.
Membrana w zaworze EGR przepaliła się od spalin, przez co spaliny dostawały się cały czas do kolektora ssącego. Wystarczyło całkowicie wymontować EGR (po co to komu? ) dociąć blaszaną podkładkę między zawór a głowicę silnika i z powrotem przykręcić EGR
Przewód podciśnieniowy odpinamy od EGR i zaślepiamy np śróbką 5mm bo inaczej nie mieli byśmy hamulca. Po kłopocie , auto jak rakieta ! |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|
|