Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
eclipse 3g 3,0 v6 MVIM DOHC
Autor Wiadomość
Narf
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 17:39   eclipse 3g 3,0 v6 MVIM DOHC

Witam!

Jestem w trakcie sprowadzania eclipse 3g i potrzebuje sie zorientowac jaki gaz mozna do takiego silnika zalozyc (jedyne co wiem to ze sekwencyjny....) i ile moze takie udogodnienie kosztowac. :oops: :oops: :oops:

Silnik:
3,0 DOHC MIVEC (na carfaxie jest napisane DOHC nie SOHC to tak odrazu zeby watpliwosci nie bylo :wink: )

Za wszelkie odpowiedzi dziekuje z gory

Pozdrawiam

Narf
Ostatnio zmieniony przez Narf 15-10-2007, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2007, 19:43   

Narf napisał/a:
MIVEC
Nie gazuje się tych silników.
Gniazda zaworowe wykonane są z materiału (metalu) miekkiego i nieodpornego na spalanie LPG (o wyższej tem spalania niż benzyna)

Temat na forum poruszany przy okazji Outlandera MIVEC 2,4 i Colta.

Nie da się. Znaczy - dać się da ale nie na długo.

Pozdrawiam.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Narf
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 23:36   

Ups mała pomyłka silnik to nie MIVEC a MVIM :oops: :oops:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-10-2007, 00:12   

Narf napisał/a:
MVIM
??? A co to niby jest? Bo oznaczenie silnika nie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Narf
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2007, 08:09   

MVIM- Mitsubishi Variable induction managment chodzi tu o jakas kompresje 10:1 ale co i jak dokladnie to nie mam pojecia.

Pozdrawiam
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-10-2007, 23:32   

Narf napisał/a:
MVIM- Mitsubishi Variable induction managment chodzi tu o jakas kompresje 10:1 ale co i jak dokladnie to nie mam pojecia.

Pozdrawiam


To jest po prostu taka zmyślna nazwa na kanał dolotowy o zmiennej długosci
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 00:40   

lukasz12 napisał/a:
Narf napisał/a:
MVIM- Mitsubishi Variable induction managment chodzi tu o jakas kompresje 10:1 ale co i jak dokladnie to nie mam pojecia.

Pozdrawiam


To jest po prostu taka zmyślna nazwa na kanał dolotowy o zmiennej długosci


Dokladnie. Tylko ze to jest w GTS a nie GT. Kolektor dolotowy jest inny i ma lekko inna przepustowosc. Stopien sprezania jest 9.0 w GT a 9.5 w GTS. GTS ma 5 KM wiecej od GT.

A jesli chodzi o to DOHC to nie jestes pierwszy ktory robi blad bazujac na to co strona napisala. ZADNE 3G NIE MIALO DOHC.

Jesli chodzi o gaz do tych samochodow to uwazam ze jest to calkowita pomylka. Jest potwornie droga i musialbys przejezdzic ponad 40-50 tys zeby ci sie zwrocilo. Przy obecnych cenach i to jak tym samochodem sie jezdzi uwazam to za bardzo glupi pomysl. Ten samochod zle to odczuje a z czesciami nie bedzie ci latwo. Jednakze zycze powodzenia bo jest to samochod ktory dostarcza wiele radosci.

Pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.