[Carisma] Carisma 1.8 115km 1997r Imobiliser |
Autor |
Wiadomość |
Vissox
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8gls 85kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 13 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27-08-2014, 21:19 [Carisma] Carisma 1.8 115km 1997r Imobiliser
|
|
|
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak się dostać do imobilisera w w mojej cari i czy można go wywalić na stałe, ponieważ ostatnio ma problemy z odpaleniem. Sprawdziłem magnes w kluczyku i daje bardzo dobry sygnał. Macie może jakieś schematy jak się do tego dobrać i czy może wiecie co często siada. Z góry dzięki za odpowiedzi i wszelką pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez glina 01-09-2014, 12:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-08-2014, 23:10
|
|
|
Jeśli u Ciebie immo odcina tylko pompę paliwa, to można zrobić nowe sterowanie pompy pomijając to z ECU silnika które odblokowuje immobiliser. Jeśli jednak immobiliser blokuje również wtryski lub zapłon, to będzie grubsza i pewnie droższa zabawa.
Podobno właśnie do roku 1997 immobiliser odcinał samą pompę a po było to już bardziej skomplikowane ale 100% pewności nie mam. |
|
|
|
 |
Vissox
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8gls 85kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 13 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-08-2014, 08:20
|
|
|
No właśnie chyba w mojej wersji odcina już wtryski. Macie może schemat jak się dostać do tego immo? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-08-2014, 08:27
|
|
|
Gdy odfcina wtryski trzeba się dobrac do środka ECU i zrobić IMMO OFF, nie wiem czy samemu da sie coś takiego zrobić, dobry elektronik bierze za taką osługe od 350zł w zwyż w zalęzności od typu IMMO |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Vissox
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8gls 85kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 13 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-08-2014, 12:46
|
|
|
Umówiłem się z elektrykiem dopiero na za tydzień. Jestem ciekaw co zrobi i ile schudnę. Podzielę się informacjami juz po zrobieniu |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-08-2014, 17:30
|
|
|
Zawsze możesz kupić kompa z immo i ze stacyjką, może wyjść coś około tych 350zł. |
|
|
|
 |
Vissox
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8gls 85kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 13 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-08-2014, 10:08
|
|
|
Ale kodować tego chyba nie trzeba tak jakoś jest w nowych autach? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-08-2014, 17:37
|
|
|
Jeśli kupisz komplet od jednego auta (sterownik silnika, sterownik immobilisera i stacyjka z kluczykiem) to nic nie trzeba kodować. |
|
|
|
 |
|