 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Zawór dotleniania spalin ... |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 23:13 [E32A 1.8] Zawór dotleniania spalin ...
|
|
|
Co zrobić jeśli zawór PCV wpuszcza spaliny do filtra powietrza (zaznaczam, że to gaźnik) ????
Da się go jakoś naprawić czy zatkać spaliny czy cokolwiek ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 25-10-2007, 22:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-10-2007, 17:49 PCV
|
|
|
Sprawdz czy zawór nie jest zatkany nagarem ? spróbuj go przeczyścic w środku delikatnie tam jest kulka która sie cofa otwierajac zawór i przemyj go w bezynie ekstrakcyjnej . |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2007, 18:01
|
|
|
spaliny? - a skad w pokrywie zaworow spaliny?
niemozliwe, zeby puszczal spaliny |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:38
|
|
|
Ano spaliny konkretniej dostające się do gaźnika, przez filtr powietrza, a dalej przez rurkę łączącą filtr powietrza z zaworem PCV... Poprzedni zawór miałem zrypany na pewno i ostatecznie go w ogóle wywaliłem ... A ten nie wiem czy działa i się zastanawiam jak sprawdzić . Teoretycznie przez tą rurkę PCV powinien zasysać powietrze, a przy uszkodzonym wpuszcza spaliny :/ |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:55
|
|
|
nie ma takiej mozliwosci by wypuszczal spaliny przez PCV - pomysl: spaliny tworza sie w komorze spalania w cylindrze i sa wydmuchiwane przez zawory wydechowe do tlumika
skad one maja sie znalezc w filtrze powietrza???? - chyba, ze masz zle zgrany rozrzad i zawor ssacy otwiera sie zamiast wydechowego - ale wtedy silnik by nie pracowal |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-10-2007, 20:43
|
|
|
On chyba miał na myśli odmę albo egr... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-10-2007, 00:23
|
|
|
Kurde, chyba faktycznie coś pokręciłem...
Fakt, że spaliny są wydmuchiwane do kolektora wydechowego, mijają sondę lambda, po czym idą dalej do tłumika, ale przed tym jest rurka właśnie chyba do zaworu PCV, który jest połączony z podciśnieniem z gaźnika chyba, no i rurą do obudowy filtra powietrza, a którego to powinien zasysać powietrze, coby dotlenić spaliny... jak jest zrąbany to nie pobiera powietrza, tylko wtłacza spaliny ...
Niech ktoś mi powie co mam na myśli, poprawi czy coś, bo w/g mojego mniemania to właśnie zawór PCV ...
Zaraz spróbuje doczytać i się poprawię...
[ Dodano: 24-10-2007, 00:28 ]
Edit: Faktycznie popierniczyłem W pamięci mi się zachował, że PCV, a tak na prawdę chodzi mi o "SECONDARY AIR SUPPLY SYSTEM / System dodatkowego zasilania powietrzem"
Nie ma to jak pisanie z pamięci, na następny raz się upewnię, zanim napiszę bzdurę, przepraszam za błąd, obiecuję poprawę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|