Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Zawór dotleniania spalin ...
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-10-2007, 23:13   [E32A 1.8] Zawór dotleniania spalin ...

Co zrobić jeśli zawór PCV wpuszcza spaliny do filtra powietrza (zaznaczam, że to gaźnik) ????
Da się go jakoś naprawić czy zatkać spaliny czy cokolwiek ?? :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 25-10-2007, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-10-2007, 17:49   PCV

Sprawdz czy zawór nie jest zatkany nagarem ? spróbuj go przeczyścic w środku delikatnie tam jest kulka która sie cofa otwierajac zawór i przemyj go w bezynie ekstrakcyjnej .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-10-2007, 18:01   

spaliny? - a skad w pokrywie zaworow spaliny?
niemozliwe, zeby puszczal spaliny
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-10-2007, 19:38   

Ano spaliny konkretniej dostające się do gaźnika, przez filtr powietrza, a dalej przez rurkę łączącą filtr powietrza z zaworem PCV... Poprzedni zawór miałem zrypany na pewno i ostatecznie go w ogóle wywaliłem ... A ten nie wiem czy działa i się zastanawiam jak sprawdzić . Teoretycznie przez tą rurkę PCV powinien zasysać powietrze, a przy uszkodzonym wpuszcza spaliny :/
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-10-2007, 19:55   

nie ma takiej mozliwosci by wypuszczal spaliny przez PCV - pomysl: spaliny tworza sie w komorze spalania w cylindrze i sa wydmuchiwane przez zawory wydechowe do tlumika
skad one maja sie znalezc w filtrze powietrza???? - chyba, ze masz zle zgrany rozrzad i zawor ssacy otwiera sie zamiast wydechowego - ale wtedy silnik by nie pracowal
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-10-2007, 20:43   

On chyba miał na myśli odmę albo egr...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-10-2007, 00:23   

Kurde, chyba faktycznie coś pokręciłem... :(
Fakt, że spaliny są wydmuchiwane do kolektora wydechowego, mijają sondę lambda, po czym idą dalej do tłumika, ale przed tym jest rurka właśnie chyba do zaworu PCV, który jest połączony z podciśnieniem z gaźnika chyba, no i rurą do obudowy filtra powietrza, a którego to powinien zasysać powietrze, coby dotlenić spaliny... jak jest zrąbany to nie pobiera powietrza, tylko wtłacza spaliny ...
Niech ktoś mi powie co mam na myśli, poprawi czy coś, bo w/g mojego mniemania to właśnie zawór PCV ...
Zaraz spróbuje doczytać i się poprawię...

[ Dodano: 24-10-2007, 00:28 ]
Edit: Faktycznie popierniczyłem :( W pamięci mi się zachował, że PCV, a tak na prawdę chodzi mi o "SECONDARY AIR SUPPLY SYSTEM / System dodatkowego zasilania powietrzem"

Nie ma to jak pisanie z pamięci, na następny raz się upewnię, zanim napiszę bzdurę, przepraszam za błąd, obiecuję poprawę ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.