 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Błąd ECU nr 32!! Pomożecie?? |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 26-10-2007, 16:32 [CA1A 1.3] Błąd ECU nr 32!! Pomożecie??
|
|
|
Przed chwilką wymigałem sobie błąd pod tytułem 32 czyli ... no właśnie nie mam pojęcia pod jakim tytułem bo nigdzie nie moge znaleźć tego numeru błędu :/ Czy ktoś miał juz podobny przypadek?? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 26-10-2007, 18:03
|
|
|
No raczej tak -> |||.. i petla i w kółko to samo dlatego sie zdziwiłem ze to 32 a nie np 42 lub 31. Pojde za niedlugo migne sobie jeszcze pare reazy dla pewnosci ale na 99% jestem pewien ze wymigało 32. Nie otwierałem jeszcze ECU i nie sprawdzałem kondziolów bo musze je kupic i od razu je wymienie Jak dojdę do ładu z komputrem to wyzeruje ECU i zobaczymy czy znowu zaswieci CE. Mam nadzieje ze Krzyzak rownierz zerknie do mojego tematu. Pozdro 4 Mitsumaniac`s
[ Dodano: 27-10-2007, 18:24 ]
Nie mylilem sie |||.. i na okragl. Tylko ze pomiedzy drugim | a trzecim | jest jakby dluzsza przerwa ale to chyba bez znaczenia nie ???
[ Dodano: 03-11-2007, 14:08 ]
Grzebałem i wygrzebałem, MAP Sensor to Manifold Absolute Pressure Sensor - czujnik ciśnienia bezwzględnego (w serwsiówkach opisany wszędzie jako VACUUM SENSOR) dlatego nie potrafiłem się tego doszukać Na jakimś niemieckim forum doczytałem się również (po nieprzeciętnych bojach ze słownikiem "Niemiecki Techniczny"), że to, że czujnik padł to jest 3-5% a większość jest co coś od filtra, obudowy filtra, dolotu lub jego braku (zapchaniu), dziury w dolocie, itp. itd. Wymienię najpierw pękniętą obudowę filtra bo jest mniejszy problem z dostępnością tej części dostępna, a jeśli to nie pomoże będę kombinował z MAPSem. Pozdro |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|
|