Przesunięty przez: zbyszekm2 13-03-2008, 07:20 |
Pajero III 2002 did |
Autor |
Wiadomość |
robkon [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 19:00 Pajero III 2002 did
|
|
|
Mam problem z z silnikiem. Jak wchodzi na obroty pomiędzy 1200 a 1700 obr/min. to się dziwnie przydusza i nie wchodzi płynnie wyżej. Tak samo podczas jazdy przy przyspieszeniu to się przydusi , zakopci na czarno, i dopiero się zbiera.Wczesniej miał lepszego kopa, a teraz różnie. Czy ktoś coś doradzi? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-10-2007, 19:15
|
|
|
Jaki przebieg.
Na początek wymień filtry, końcówki wtrysków, a później zostanie pompa i turbina, ale raczej turbina padła |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 21-10-2007, 20:53
|
|
|
nic nie wymieniaj,zacznij od diagnozy komputerowej |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-10-2007, 21:44
|
|
|
wojtekkkkk napisał/a: | nic nie wymieniaj,zacznij od diagnozy komputerowej |
Zbyt dużo wymagasz od tego auta. To jest prosty silnik i komputer nie zbiera takich danych. Dopiero w 2007 roku takie cuda w pajero 3,2 stały się możliwe, Ale podłączyć można. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 08:34
|
|
|
Czy tak sie dzieje czasami, czy ciagle od pewnego czasu? Zwroc uwage na paliwo. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
robkon [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 09:13
|
|
|
Gene, Zaczęło się dziać gdzieś od tygodnia , raz odpali to jest dobrze , a niekiedy źle. Dziś z rana nie chce w ogóle zapalić .Było -3 C |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 09:48
|
|
|
Moze jakies parszywe paliwo wlales. Jednak to byloby za piekne. W tych sprawach radze zdac sie na Zbyszkam2. Ma wiecej Pojarek niz ja w zyciu samochodow mialem. Jest doswiadczony i pomogl juz wiele razy choc tego nie widac po opisie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2007, 19:38
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | końcówki wtrysków |
A kto to póżniej dobrze wyreguluje? Te dwustopniowe wtryskiwacze są parszywe do regulacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robkon [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 19:06
|
|
|
Ustaliłem przyczynę zachowania mojego miśka. Jest to zawór EGR ,który inaczej mówiąc ze względu na coraz bardziej wyśrubowane normy ekologiczne został zainstalowany fabrycznie do dopalania spalin. Wystarczyło odłączyć go elektrycznie i problem z głowy. Oczywiście nie obyło się bez serwisu. |
|
|
|
 |
saag [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2007, 23:15
|
|
|
A ja znowu mam problem z grzechotaniem silnika do 2 tyś obrotów , bardzo dziwnie pracuje po wymianie pompy .Powyżej pracuje ok , może to zawory ?Nie wiem co to może byc? |
|
|
|
 |
|