[CA4A 1.6] Kondensatory w ECU wymienione a Colt nie odpala!! |
Autor |
Wiadomość |
jzl [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 10:43 [CA4A 1.6] Kondensatory w ECU wymienione a Colt nie odpala!!
|
|
|
Cześć Wszystkim,
właśnie byłem zamontować komputer po wymianie kondensatorów (profesjonalnie u Bartka) i NIE DZIAŁA! Po przekręceniu kluczyka nie świeci się w ogóle kontrolka CE. Po kolejnym przekręceniu tylko zachechła silnik i nic.
Koledzy pomóżcie proszę nie wiem co robić? Żona w ciąży ciągle trzeba gdzieś jechać a tu taki shit.
Może silna grupa Trójmiejska coś by poradziła osobiście? Ja jestem na miejscu i nigdzie się nie ruszam do poniedziałku Może ktoś ma wolny komp do chwilowego podłączenia i sprawdzenia? |
Ostatnio zmieniony przez jzl 07-11-2007, 07:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01-11-2007, 23:11
|
|
|
przed wymiana kondkow normalnie jezdzil? te 2 kable masowe podlaczyles? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
jzl [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 08:22
|
|
|
Cytat: | przed wymiana kondkow normalnie jezdzil? te 2 kable masowe podlaczyles? |
Normalnie jeździł dopuki w trakcie jazdy nie padł na amen. Jeżeli kable masowe to te, które były przykręcone przez prawą śrubę mocującą ECU do karoserii to podłączyłem. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2007, 08:46
|
|
|
To padł aparat zapłonowy. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-11-2007, 08:56
|
|
|
W ECU był pożarek. .... Niestety jak widać padaczka totalna.... moja interwencja była za późno |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
jzl [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 09:22
|
|
|
Dlaczego aparat zapłonowy??
Czy na pewno ECU już nie poddawać naprawie?
Czy już śmiało mogę kupować inny ECU używany? |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 02-11-2007, 10:42
|
|
|
z tego co pisał Bartek tylko zakup innego, jak znam życie to nie będzie to łatwe, nie kupuj niczego szczególnie taniego z allegro, no chyba, że ufasz sprzedawcy, spróbuj od kogoś znajomego pożyczyć i sprawdzić przed zakupem
życzę powodzenia |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
 |
jzl [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 13:17
|
|
|
Czyli generalnie ze starym kompem dać sobie spokój?
Znalazłem na Allegro za 650 zł (ten co Hugo) i na innej aukcji za 460 zł. Z tych dwóch to wybór jest prosty. Numer kompa zgadza sie całkowicie.
romek555 co do uczciwości sprzedawcy to nic nie poradzę chyba muszę zaryzykować. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2007, 14:23
|
|
|
jzl napisz priva do TRAWOR76. I poczekaj az odpisze. |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 02-11-2007, 14:53
|
|
|
Koledzy mam taki komp i wypożyczę , ewentualnie odsprzedam po dobrej cenie,tylkoi był tam immobiliser w aucie ,czy ma to znaczenie? Czy montując sam komp będzie cykał? |
|
|
|
 |
jzl [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:04
|
|
|
Byłem u jednego fachmana z kompem. Z powodów finansowych nie zrobiłem z nim interesu ale przynajmniej zamieniliśmy parę słów.
Powiedział żeby sprawdzić wszystkie bezpieczniki bo komp jak padał zrobił zwarcie. Tak więc teoretycznie może być dobry
Jutro rano sprawdzę i ewentualnie napiszę na forum.
Pytał też czy słychać po przekręceniu kluczyka pompę paliwową ale nie słychać nic, grobowa cisza.
Mówił jeszcze żeby sprawdzić wiązki i kupić jakiś próbnik za 3,50 na stacji benz. i przytknąć gdzieś tam (do masy?) i sprawdzić coś tam (tego nie zrobię bo nie wiem o co chodzi).
I tu zamiast Supermena przydałby się Krzyżak ale kamień w wodę
Podam swój nr.tel. jakby pojawił się K. albo ktoś inny pełen dobrej woli do pomocy i szybkiego kontaktu ze mną: 887 312 062.
Co sądzicie o tych sugestiach fachmana?
Aha i mówił, że ta kwestia immobilajzera jest raczej nie ważna.
[ Dodano: 03-11-2007, 08:39 ]
Panowie przyszła mi do głowy taka sprawa: czy możliwe jest, że komp jak padał to spowodował jakieś uszkodzenia w sieci elektrycznej Colta, które teraz z kolei powodują uszkodzenie kompa po podłączniu? Czyli będę podłączał ileś tam ECU i coś co siedzi w mojej elektryce będzie go psuło
Nie chciałbym uszkodzić kompa Trawora76.
[ Dodano: 03-11-2007, 10:06 ]
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre.
[ Dodano: 06-11-2007, 21:21 ]
Uwaga Uwaga!
Zamontowałem ECU, które przysłał mi Trawor76 i DZIAŁA!
W najbliżym czasie zamierzam profilaktycznie wymienić kondensatory.
Podziękowania dla pomagających: Bartek akbi Hugo TRAWOR76 Krzyżak |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:46
|
|
|
Mam pytanie odnosnie jednego kondensatora w ECU. Wzialem sie dzis za wymiane chodz w sumie wykrecilem kompa z tydzien temu i po wylutowaniu kondensatorow okazalo sie ze jeden ma troche nizsze napiecie niz zamiennik ktory mam. Oryginalny ktory byl wlutowany jest taki: 16Vc 100uF a zamiennik 25V 100uF. Z tego co wyczytalem na stronie krzyzaka wynika, ze to nawet lepiej jak jest kondensator o wiekszym napieciu ale nie wiem czy dobrze zrozumialem i wole sie zapytac przed wlutowaniem |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 24-03-2009, 22:14
|
|
|
No jasne, że lepiej jak ma wyższe napięcie znamionowe ponieważ oznacza to tylko tyle, że może(ale nie musi) być zasilany wyższym napięciem(napięcie znamionowe to takie jakie może być długotrwale dołączone do kondensatora nie powodując jego uszkodzenia);) |
|
|
|
 |
|