Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów
Autor Wiadomość
mateuszksc 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Kraków
  Wysłany: 08-01-2010, 17:29   Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów

Moze mi ktos powidziec co trzeba zrobic ze by to naprawic ?? albo co sie stanie jak nic z tym problemem nie zrobie moze dojsc do uszkodzenie silnika ??? PLX :) Prosze PISAC !! WAZNE
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-01-2010, 17:46   

Witam. Po pierwsze sprawdź poziom oleju w silniku, później luzy zaworowe. A później pomyślimy co dalej...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
mateuszksc 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-01-2010, 17:52   

Dzieki ale tam sa zawory chydrauliczne samo regulujace sie :) :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-01-2010, 17:53   

Sprecyzuj jakie masz auto typ silnika, model rok.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mateuszksc 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-01-2010, 17:53   

a olej jest nie wiem co moze byc przyczyna jak cos bedziesz wiedział to daj znac !

[ Dodano: 08-01-2010, 17:54 ]
Carisma 1.8 GDI rok 2000 przebieg 170tys
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-01-2010, 17:55   

Hydraulika - zapamiętaj ;)

[ Dodano: 08-01-2010, 18:00 ]
Klepanie zaworów w GDi to niestety norma. Walczyć z tym można wymieniając kasowniki luzu (ok. 70 zł/szt x 16 szt.), myjąc przy okazji kanały olejowe w głowicy ze złogów oleju, sprawdzając wałki rozrządu, czy nie są wytarte i po operacji polecam wymianę oleju co max 10 000 km. Duża robota, którą warto połączyć z myciem dolotu i wymianą kompletu rozrządu...
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mateuszksc 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-01-2010, 18:05   

dzieki wielkie :)
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-01-2010, 16:59   

to jest właśnie wina słabych jakościowo olei, zbyt długich przebiegów na oleju i wszelakich uszlachetniaczy typu cermizer doń dodawanych powoduje to wytrącanie się związków siarki i narastanie w kanałach olejowych szlamu, ponoć dobrym rozwiązaniem jest raz na jakiś czas zalać samochód olejem do diesla i po przejechaniu 500-1000 km wymienić taki olej lepiej wypłukuje złogi smalcu który zalega w kanałach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.