| 
		Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mateuszksc  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 08-01-2010, 17:29   Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moze mi ktos powidziec co trzeba zrobic ze by to naprawic ?? albo co sie stanie jak nic z tym problemem nie zrobie moze dojsc do uszkodzenie silnika ??? PLX    Prosze PISAC !! WAZNE | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Andrew  		  
		 
         Mitsumaniak 01954/KMM
  
  
                  Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 17:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Po pierwsze sprawdź poziom oleju w silniku, później luzy zaworowe. A później pomyślimy co dalej... | 
             
						
				_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos    
 
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
 
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
 
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
 
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
 
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
 
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
 
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
 
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
 
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
 
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
 
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszksc  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 17:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzieki ale tam sa zawory chydrauliczne samo regulujace sie        | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 17:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprecyzuj jakie masz auto typ silnika, model rok..... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszksc  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 17:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a olej jest nie wiem co moze byc przyczyna jak cos bedziesz wiedział to daj znac ! 
 
 
[ Dodano: 08-01-2010, 17:54 ]
 
Carisma 1.8 GDI rok 2000 przebieg 170tys | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 17:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hydraulika - zapamiętaj    
 
 
[ Dodano: 08-01-2010, 18:00 ]
 
Klepanie zaworów w GDi to niestety norma. Walczyć z tym można wymieniając kasowniki luzu (ok. 70 zł/szt x 16 szt.), myjąc przy okazji kanały olejowe w głowicy ze złogów oleju, sprawdzając wałki rozrządu, czy nie są wytarte i po operacji polecam wymianę oleju co max 10 000 km. Duża robota, którą warto połączyć z myciem dolotu i wymianą kompletu rozrządu... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszksc  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2010, 18:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzieki wielkie    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rasiak1980  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-01-2010, 16:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to jest właśnie wina słabych jakościowo olei, zbyt długich przebiegów na oleju i wszelakich uszlachetniaczy typu cermizer doń dodawanych powoduje to wytrącanie się związków siarki i narastanie w kanałach olejowych szlamu, ponoć dobrym rozwiązaniem jest raz na jakiś czas zalać samochód olejem do diesla i po przejechaniu 500-1000 km wymienić taki olej lepiej wypłukuje złogi smalcu który zalega w kanałach | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |