Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów |
Autor |
Wiadomość |
mateuszksc
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:29 Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów
|
|
|
Moze mi ktos powidziec co trzeba zrobic ze by to naprawic ?? albo co sie stanie jak nic z tym problemem nie zrobie moze dojsc do uszkodzenie silnika ??? PLX Prosze PISAC !! WAZNE |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:46
|
|
|
Witam. Po pierwsze sprawdź poziom oleju w silniku, później luzy zaworowe. A później pomyślimy co dalej... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
mateuszksc
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:52
|
|
|
Dzieki ale tam sa zawory chydrauliczne samo regulujace sie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:53
|
|
|
Sprecyzuj jakie masz auto typ silnika, model rok..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mateuszksc
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:53
|
|
|
a olej jest nie wiem co moze byc przyczyna jak cos bedziesz wiedział to daj znac !
[ Dodano: 08-01-2010, 17:54 ]
Carisma 1.8 GDI rok 2000 przebieg 170tys |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-01-2010, 17:55
|
|
|
Hydraulika - zapamiętaj
[ Dodano: 08-01-2010, 18:00 ]
Klepanie zaworów w GDi to niestety norma. Walczyć z tym można wymieniając kasowniki luzu (ok. 70 zł/szt x 16 szt.), myjąc przy okazji kanały olejowe w głowicy ze złogów oleju, sprawdzając wałki rozrządu, czy nie są wytarte i po operacji polecam wymianę oleju co max 10 000 km. Duża robota, którą warto połączyć z myciem dolotu i wymianą kompletu rozrządu... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mateuszksc
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2010, 18:05
|
|
|
dzieki wielkie |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-01-2010, 16:59
|
|
|
to jest właśnie wina słabych jakościowo olei, zbyt długich przebiegów na oleju i wszelakich uszlachetniaczy typu cermizer doń dodawanych powoduje to wytrącanie się związków siarki i narastanie w kanałach olejowych szlamu, ponoć dobrym rozwiązaniem jest raz na jakiś czas zalać samochód olejem do diesla i po przejechaniu 500-1000 km wymienić taki olej lepiej wypłukuje złogi smalcu który zalega w kanałach |
|
|
|
 |
|