 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy "termiczne" po dużym remoncie, bać się, c |
Autor |
Wiadomość |
Ems2 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 12:45 Problemy "termiczne" po dużym remoncie, bać się, c
|
|
|
Witam,
Podczas remontu mojego Mitsubishi LAncera 1.6 GLi z 94 roku, o którym pisałem też w innym wątku (przesunięcie rozrządu o 1 ząbek), panowie znaleźli mi następujące rzeczy:
Przesunięty o 1 ząbek rozrząd
Nieszczelne uszczelki głowicy (objaw był taki, że przy mocnym dodaniu gazu z rury
wydechowej leciał zielonkawy płyn chłodniczy)
Dające zbyt niską temperaturę świece (podobno jakiś był symbol na starych, literka "G", czy coś..)
Ogólnie przed remontem samochód dużo palił, dawał na analizatorze węglowowdory niespalone rzędu 1000 jednostek, był mułowaty na niższych prędkościach, trząsł silnikiem...
Po wyjeździe z warsztatu wszystkie objawy zniknęły... ale pojawiły się inne. Dwa z nich mocno mnie niepokoją i właśnie o nie chciałem się spytać:
Po kilkuminutowej jeździe z okolic głowicy silnika czuć swąd przypalonej gumy
Kiedy samochód stoi na włączonym silniku, non stop działa wentylator. Wcześniej załączał się co jakiś czas,
Czy ma ktoś może jakąś oświecającą myśl, czym może być to spowodowane?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 13-11-2007, 13:24
|
|
|
Ad.1 Jeśli nic nie dotyka do układu wydechowego (przewody gumowe, przewody elektryczne) - sprawdzić naocznie, to prawdopodobnie wypalają sie jakieś resztki zostawione na nim.
Ad.2 Sprawdź ilość płynu w układzie chłodzenia. Możliwe że należy uzupełnić. Po takiej robocie musi sie układ odpowietrzyć więc płynu ubywa.
Możesz też sprawdzić podłączenia czujników temperatury. Możliwe że po remoncie coś słabiej łączy i daje niewłaściwe wartości. |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
|
|