Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Zmiana głowicy z 8v na 12v
Autor Wiadomość
ziele477
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 22:41   [C52A 1.5] Zmiana głowicy z 8v na 12v

Witajcie, to że się da to już znalazłem i powinna bez trudu pasować, ale co jeszcze musiał bym wymienić-zrobić, mój silnik jest na wtrysku wielopunktowym. Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez josie 16-12-2007, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-11-2007, 19:43   

aparat zaplonowy + przerobic kawalek wiazki elektrycznej od aparatu (jest gdzie indziej) + ECU
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 23-11-2007, 00:03   

no i jeszcze szerszy pasek rozrządu, w 8V na 19mm, a w 12V 21 lub 22mm, no bardzo ważne to co zaznaczył na końcu Krzyżak ECU, ja po przełożeniu silnika (bez ECU) mogłem go odpalić i jeździć (jeśli poruszanie się z Vmax 130km/h z przyspieszeniem malucha można nazwać jazdą)
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 00:19   

romek555 napisał/a:
ja po przełożeniu silnika (bez ECU) mogłem go odpalić i jeździć (jeśli poruszanie się z Vmax 130km/h z przyspieszeniem malucha można nazwać jazdą)


znajomy przekładał i podobno ECU zostało stare a śmiga jak szalony... sam nie wiem ile w tym prawdy ale to koleś który raczej lubi szybką jazde to gdyby coś było nie tak to kompa też by raczej wymienił...
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 23-11-2007, 00:22   

ja pytałem w salonie mitsu znajomego, i nie był w stanie mi odpowiedzieć czy mapy wtrysków się różnią, a Krzyżak mi odpowiedział, i podpowiedział mi żebym wymienił przepływkę, ale czy to było konieczne to nie wiem, ale wymieniłem i jestem zadowolony z pomocy Krzyżaka
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.