[CA1A 1.3] Problem z MAP Sensorem - jak odpiąć wtyczke żeby |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-11-2007, 17:05 [CA1A 1.3] Problem z MAP Sensorem - jak odpiąć wtyczke żeby
|
|
|
Mój Colciak generuje mi błąd 32 od MAP Sensora i nie mogę go sprawdzić bo nie wiem jak zdjąć tą czerwoną wtyczkę żeby jej nie popsuć/połamać/zniszczyć/uszkodzić |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 16-11-2007, 17:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-11-2007, 19:26
|
|
|
Wklej zdjęcie tej wtyczki. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-11-2007, 20:16
|
|
|
Jak jest na niej srebrny drucik naokoło to go wyciągnij, wtedy wtyczka zejdzie |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 11-11-2007, 11:53
|
|
|
Oto i omawiany gadżet wtyczka to te czerwone coś
[ Dodano: 11-11-2007, 11:54 ]
Srebrny drucik, hmmm jakaś zawleczka? Czym to najlepiej zdjąć? Śrubokrętem raczej nie da rady, co?? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-11-2007, 11:59
|
|
|
londolut napisał/a: | Srebrny drucik, hmmm jakaś zawleczka? Czym to najlepiej zdjąć? Śrubokrętem raczej nie da rady, co?? |
Tak - na tej czarnej części wtyczki siedzi. Podważasz malutkim płaskim wkrętakiem. Schodzi bez problemu - poradzisz sobie.
Tak samo zabezpieczone są wtyczki wtryskiwaczy, tps itp. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-11-2007, 11:04
|
|
|
josie, miałeś rację z tą zawleczką. MAP wymieniony ECU zresetowane, mam nadzieję że dobrze bo ciężko się o tej porze roku doczekać włączenia wentylatora na chłodnicy Autko pochodziło z 5-10 min aż sie obroty ustabilizowały i je wygasiłem. Dzięki za porady, pozdro |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|