Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Pompa wtryskowa,zawor elektromagnetyczny
Autor Wiadomość
yogas
[Usunięty]

  Wysłany: 06-10-2007, 18:09   [Cari 1.9TD] Pompa wtryskowa,zawor elektromagnetyczny

Witam!Mam pewien problem z carisma 1.9TD Auto cos mi nie odpalalo z rana(nawet po 30 min siedzialem i probowalem)gdzie po tym czasie ale nie zawsze nagle odpalalo z wielka chmura dymu,dziwnie klekotalo i dymilo z tylu w czasie jazdy;(wiec udalem sie na komputer ktory wykazal ze cos nie tak jest z zaworem elektromagnetycznym(poczatek wtrysku) i przekaznik swiec zarowych.Wiec udalem sie do fachowca od pomp wtryskowych ktory mi wymienil zawor na nowy,przeczyscil wtryski sprawdzil swiece,elektryk zrobil przekaznik...a auto z rana jak jest zimne jak nie odpalalo tak nie odpala:(Wiec prosze o pomoc,moze ktos wie co moze mu dolegac??Pozdr
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2007, 13:03   

Problem z odpalaniem masz tylko na zimnym czi i na cieplym silniku? a dymienie to masz caly czas nawet jak sie silnik nagrzeje i nic wiecej sie z nim nie dzieje? na poczatek to odepnij potencjometr pedalu gazu to taki czarny element na pompie i wtedy zobacz jak odpala i jak jezdz na cieplym i na zimnym silniku.
 
 
yogas
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2007, 14:50   

Witam!Jak jest cieply odpala normalnie,dymi mi jak tylko jade,ciemnym dymem.Teraz odpala lepiej po tych wszystkich rzeczach co wymienilem,ale rano musze go przetrzymac na rozruszniku jakies pare sekund i dopiero wchodzi na obroty i to dopiero po drugim trzecim razie.I to dziwne klekotanie silnika,czasami jest a czasami chodzi idealnie i nie ma to wplywu czy jest silnik cieply czy zimny.Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.(piszac to jeszcze nie odpialem potencjometru)
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2007, 17:49   

sprawdz czy ci bierze olej a ten dym to masz caly czas czy tylko wtedy jak ostro przycisniez no i te klekotanie to tez jest wtedy jak jedziesz normalnie. narazie na moje to leja wtryski jak jest zimny to niemoze przepalic duzej dawki a juz na cieplym przepala i z tad ten czarny dym ale moge sie mylic narazie zobacz ten potencjometr;
 
 
jarek19681
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 16:01   

kolego jeżeli takie ciężkie odpalanie silnika występuje tylko na zimnym silniku możesz mieć problem z zaworkiem zwrotnym "pompa nie trzyma paliwa" możesz to sprawdzić przy następnym odpalaniu na zimnym silniku pod pompuj ręcznie (pompka znajduje się za akumulatorem przy amortyzatorze) naciśnij kilka razy i spróbuj odpalić jeżeli podziała to problem z głowy ja go przerabiałem nie przejmuj się naprawą pompy wtryskowej tylko za 18pln-ków kup zaworek który można założyć na przewodzie zasilającym i po kłopocie pozdrawiam Jarek
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-11-2007, 20:46   

A czy sprawdzałeś świece żarowe, w mojej poraz kolejny "poszły" świece. Chciałem już stawiać samochód do mechanika aby regulować luzy ewentualnie wymiewnić tzw. szklanki zaworów bo mogły sie zawieszać (jedna szklanka to minimum 150 złotych). Sprawdziłem świecę, dwie były do wymiany, wymieniłem, zaoszczędziłem kasę i teraz pali jak zwykle.
Od tej chwili stosuje się do zasady spawdzaj najpierw to co jest najmniej prawdopodobne. Bo czy mogłem pomyśleć, że świece które wymieniałem mogą być już spalone.
A teraz zachowanie mojego samochodu przed wymianą świec (na zimnym silniku).
Rozrusznik kręci jak oszalały, silni nie odpala, z tyłu leci dym i to jasny. Tak jest przez dłuższą chwilę. Gdy już silnik załapie to zachowuje się przez moment jakby pracował na dwóch cylindrach. po chwili już jest normalnie. Dalsze odpalanie jest już OK. Gdy silnik za bardzo się wyziębi to znowu jest problem.
Tak więc jeżeli masz takie zachowanie to na 99% są to świece. Istnieje małe prawdopodobieństwo, że inne wymienione przez ciebie części, są uszkodzone.
Pozdro. (nie twierdzę że mam rację)
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.