Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sruby w felgach
Autor Wiadomość
margan1983
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 20:45   sruby w felgach

Witam wczoraj zakupilem nowe felgi aluminiowe dostalem takze nakretki do nich przykrecilem i po 5km jazdy zaczely bic strasznie okazalo sie ze wszystkie nakretki sie poluzowaly to je jeszcze bardziej docisnolem ale boje sie skakac na kluczu zeby srub niepourywac i ponownie sie poluzowaly macie jakas rade? bo warsztat z felgami zostawiam na koniec poniewaz jestem poza granicami kraju Pozdrawiam
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 15-11-2007, 06:05   

sprawdż pierścień cenrtujący piastę felgi ,jeśli są luzy są do kupienia .ważny jest także stożek na nakretkach i feldze ,powinny się przylegać na powierzchni całej .no ........chyba że są nie wyważone koła z oponami i mocno się tłuką .myslę że to ci pomoże w problemie.
 
 
 
 
margan1983
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 06:35   

Dzieki sprawdze Pozdrawiam
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 16-11-2007, 00:39   

skakać po kluczu to nie najlepszy pomysł ale dobrze jest przejechać paręset metrów i dociągnąć jeszcze raz nakrętki. Szpilek zasadniczo nie urwiesz a nawet jak dokręcisz stożkowymi nakrętkami felgi z gniazdami kulistymi to też się nie odkręci. Musiałeś za słabo dociągnąć.
Pierścienie centrujące to też niepotrzebny wydatek przy pięciu śrubach na koło centrowanie jest wystarczające zresztą jakby nie było to na pierwszych 10 metrach jazdy byś zauważył bicie. :D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
margan1983
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 06:22   

juz po problemie. dokrecalem co 5 kilometrow az wkoncu sie dokrecily i narazie trzymaja. bede je kntrolowal co pare klockow jeszcze ale chyba jest ok Dzieki wielkie Pozdrawiam
 
 
jeta1
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2007, 18:44   

HouseM napisał/a:
skakać po kluczu to nie najlepszy pomysł ale dobrze jest przejechać paręset metrów i dociągnąć jeszcze raz nakrętki. Szpilek zasadniczo nie urwiesz a nawet jak dokręcisz stożkowymi nakrętkami felgi z gniazdami kulistymi to też się nie odkręci. Musiałeś za słabo dociągnąć.
Pierścienie centrujące to też niepotrzebny wydatek przy pięciu śrubach na koło centrowanie jest wystarczające zresztą jakby nie było to na pierwszych 10 metrach jazdy byś zauważył bicie. :D

Nigdy nie należy skakać po kluczu ! Należy dokręcic każdą śrubę lub nakrętkę z tą samą siłą stosując metodę na krzyż. Felga nieważne jakiego producenta musi być wyposarzona w tzw ring centrujący do piasty koła, a już tylko Mac Giver zamienia śruby lub nakrętki,sferyczne na asymetryczne i mówi że tak może być du..pa. Zawsze śruba sferyczna do otworu sferycznego a asymetryczna do asemytrycznego chodzi o powierznię docisku. Nie jestem profesorem w tej materi ale nie można pisać, że nakrętkami o profilu stożkowym jakoś dokręcisz felgę z otworem kulistym. Przepraszam ale nie pomogłeś tylko mogłeś chłopaka narazić na niebezpieczeństwo.Podobnie ma się sprawa z żle dobranym ringiem centrującym, ale to już wszyscy chyba wiedzą.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 02-01-2008, 21:22   

jeta1 czytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem.!!
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.