Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
carisma 1.8 gdi - stało się
Autor Wiadomość
passik
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2007, 15:17   carisma 1.8 gdi - stało się

Witam serdecznie. od kilku chwil jestem posiadaczem carismy z 98r. przebieg 120, podwozie stan dobry, nic nie puka nic nie stuka. byłem w szoku jak spaliłem 5,5 litra ( Orlen) na 100( trasa), w mieście koło 8. wiem ze gdi to silniczek specyficzny i tu moje pytania. akumulator zmienilem i cari uczyla sie obrotów, w czasie jazdy gdy musze sie zatrzymac, na luzie obroty spadaja ponizej 500 ( czy to normalne)i po kilku sekundach wzrastaja do 700-800( tyle jest po odpaleniu), wskazówka obrotomierza nie waha sie w czasie jazdy, płynnie chodzi silnik podczas zmiany biegów. nastepna sprawa- po resecie niezauwazylem ze koła mam skręcone a cari była odpalona, po kilku minutach koła wyprostowałem i kontynuowałem nauke carismy bez resetu. dzis rano zauwazyłem ze jak przekrece kierownica w lewo czy w prawo to obroty na chwile wzrastaja do 1200 i po chwili na 700-800. dziwne??
aha i trzecia sprawa wskaznik poziomu paliwa sie zatrzymal po tankowaniu i ani nie drgnie. co z tym fantem??
pozdro dla maniaków;) :mrgreen:
hmm. doczytałem ze tak pierwsza kreska na wskazniku obrotów za 0 to 500. wiec obroty na luzie po przyhamowaniu sa delikatnie nad ta kreska.
w miedzyczasie szukam odpowiedzi na forum.
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 20-11-2007, 15:59   

witam...
Widze ze sprawe z obrotami juz sam wyczaiłeś, wiec jesli masz tak jak pisales 500 obr/min to w rzeczywistosci masz jakies 750, bo ta pierwsza kreska nad zerem to 500obr/min. Jesli chodzi o podniesienie obrotow podczas krecenia kierownica to jest to prawidlowy objaw, nie ma sie czym martwic. A sprawa ze wskazowka paliwa jest taka ze po zatankowaniu do pelna rusza sie ona dopiero po przejechaniu okolo 160 km w trasie (u mnie tak jest).

Pozdroo
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
passik
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2007, 16:24   

domniemam, że wskaźnik paliwa powinien wskazywac 0 przy wyłączonym silniku? u mnie wskazuje tyle ile dolałem 200 km temu. a może jezdze na oparach?? hehe
poszukuje dobrego znawcy misiaków ze Szczecina - serwis czy coś takiego.
Ostatnio zmieniony przez passik 20-11-2007, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 20-11-2007, 16:30   

Hmmmm, u mnie wskazówka paliwa zaczyna "opadać" po zrobieniu około 250 km, tak że nie masz co zwracać na to uwagi. Co do obrotów, jeżeli Ci nie gaśnie silnik po zejściu wskazówki w okolice tych 500-600 obr. i nie falują obroty, to nie ma się czym martwić, ten typ tak ma :shock: . Życzę szerokości i zadowolenia z jazdy. :wave:
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Joker82
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2007, 17:05   

Wskaźnik paliwa po wyłączeniu silnika w tym modelu nie opada do zera. Wskazuje ostatni stan paliwa w zbiorniku. Po zatankowaniu do pełna, zanim wskazówka zacznie pokazywać spadek ilości paliwa trzeba przejechać tak jak opisane w postach wyżej około 150 - 200 km ( w zależności od spalania i trybu jazdy ). Przy skręcaniu kół spadek obrotów jest spowodowany obciążeniem układu elektrycznego (tutaj pompa ABS jest sterowana elektrycznie).
Pozdrawiam.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 20-11-2007, 19:28   

passik napisał/a:
poszukuje dobrego znawcy misiaków ze Szczecina - serwis czy coś takiego.
na zachodniopomorskie wejdz i tam znajdziesz dane o warsztatach
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
golemor
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2007, 02:09   

U mnie również wskazówka baku drgnie po przejechaniu powyżej 200km, na początku też się wystraszyłem. Jak przejedziesz 300 km i dalej nie drgnie to możesz zacząć się zastanawiać.
Pozdrawiam.
 
 
passik
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2007, 10:47   

maxwell61 napisał/a:
passik napisał/a:
poszukuje dobrego znawcy misiaków ze Szczecina - serwis czy coś takiego.
na zachodniopomorskie wejdz i tam znajdziesz dane o warsztatach

wiem, ale chodzi mi o zaufanych i polecanych ludzi od Misków. pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.