Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie
Autor Wiadomość
Jocker
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 13:50   [C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie

Witam wszystkich. wiem było juz duzo na temat odpalania ale nigdzie nie było takich objawów jak u mnie. A więc od jakiegoś tygodnia powstał problem z odpalaniem po nocy ( po południu np. po pracy odpala normalnie) aku jest nowe. Myślałem ze to przez zime ale ostatnio cieplej sie zrobiło i dalej mam to samo, czasem podczas jazdy na zimnym silniku coś przydławi i jak nie przygazuje to zgasnie ... moze to byc czujnik temp.? moze filtr paliwa zasyfiony? swiece? a moze coś z wtryskiem? paliwo tankuje z BP wiec wykluczam "złe". na dodatek jakby to było mało to od poczatku jak go zakupiłem kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia i wciskania gazu lub dłuzej. nie mam pojecia o co chodzi :| tak jakby zalewało cos z elektroniki. z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc, pozdrowionka dla wszystkich posiadaczy misiów :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Jocker 02-12-2007, 00:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-12-2007, 14:17   

Jocker napisał/a:
moze to byc czujnik temp.?
Tak musisz go sprawdzić.
Jocker napisał/a:
kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia lub dłuzej
Jaki masz silnik 8V czy 12V. Jak 8V to wymienisz kopułkę i kable WN i masz po kłopocie (miałem to samo w Colcie 1.3 8V-aparat zapłonowy z tyłu głowicy). Zakładam, że wszystkie osłony silnika masz na miejscu? Te co chronią przed wodą spod kół.
P.S. Świece też bym wymienił. Koszt mały a to z reguły pierwsza przyczyna problemów z zapłonem.
 
 
Jocker
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 15:00   

Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V, chyba :? tak dokładnie to nie wiem :) szczerze to nie znam sie na tym :/ chociaz w sumie to banał ... ten czujnik to gdzieś z lewej strony bloku? bo coś tam takiego mniej wiecej wygladającego na czujnik widziałem, osłonki oczywiscie na miejscu wszystkie, ale jest tez tak jak mocno leje, łapie podusi sie chwile i zgasnie i za ktoryms razem łapie normalnie pogazuje i jest ok, sprobuje pierw ze swiecami i zobaczymy co dalej :?
Ostatnio zmieniony przez Jocker 03-12-2007, 17:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2007, 20:10   

Do świec dokup kable WN (koszt jakieś 60-70zł) wczoraj kupiłem za 65.
Zobacz w nocy czy przypadkiem kable nie "świecą"
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 20:53   

sprawdz sonde lambda ja mialem podobne objawy gasl na zimnym albo silnik omalo nie wyskoczyl z ramy z powodu niskich obrotow regulacja nic ni dawala wiem ze idzie jakos zmiezyc opornosc sondy zeby sprawdzic czy dziala ale nie mam pojeciajak mam nadzioeje ze pomoglem
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-12-2007, 00:14   

Jocker napisał/a:
Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V


1,5 GLXi na mutliwtrysku to też 8V.

Co do problemu - pewnie tak jak koledzy pisali - kopułka, przewody zapłonowe, uszczelka pod kopułką
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.