 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
Jocker [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 13:50 [C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie
|
|
|
Witam wszystkich. wiem było juz duzo na temat odpalania ale nigdzie nie było takich objawów jak u mnie. A więc od jakiegoś tygodnia powstał problem z odpalaniem po nocy ( po południu np. po pracy odpala normalnie) aku jest nowe. Myślałem ze to przez zime ale ostatnio cieplej sie zrobiło i dalej mam to samo, czasem podczas jazdy na zimnym silniku coś przydławi i jak nie przygazuje to zgasnie ... moze to byc czujnik temp.? moze filtr paliwa zasyfiony? swiece? a moze coś z wtryskiem? paliwo tankuje z BP wiec wykluczam "złe". na dodatek jakby to było mało to od poczatku jak go zakupiłem kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia i wciskania gazu lub dłuzej. nie mam pojecia o co chodzi tak jakby zalewało cos z elektroniki. z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc, pozdrowionka dla wszystkich posiadaczy misiów |
Ostatnio zmieniony przez Jocker 02-12-2007, 00:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21957 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-12-2007, 14:17
|
|
|
Jocker napisał/a: | moze to byc czujnik temp.? | Tak musisz go sprawdzić. Jocker napisał/a: | kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia lub dłuzej | Jaki masz silnik 8V czy 12V. Jak 8V to wymienisz kopułkę i kable WN i masz po kłopocie (miałem to samo w Colcie 1.3 8V-aparat zapłonowy z tyłu głowicy). Zakładam, że wszystkie osłony silnika masz na miejscu? Te co chronią przed wodą spod kół.
P.S. Świece też bym wymienił. Koszt mały a to z reguły pierwsza przyczyna problemów z zapłonem. |
|
|
|
 |
Jocker [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 15:00
|
|
|
Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V, chyba tak dokładnie to nie wiem szczerze to nie znam sie na tym :/ chociaz w sumie to banał ... ten czujnik to gdzieś z lewej strony bloku? bo coś tam takiego mniej wiecej wygladającego na czujnik widziałem, osłonki oczywiscie na miejscu wszystkie, ale jest tez tak jak mocno leje, łapie podusi sie chwile i zgasnie i za ktoryms razem łapie normalnie pogazuje i jest ok, sprobuje pierw ze swiecami i zobaczymy co dalej |
Ostatnio zmieniony przez Jocker 03-12-2007, 17:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-12-2007, 20:10
|
|
|
Do świec dokup kable WN (koszt jakieś 60-70zł) wczoraj kupiłem za 65.
Zobacz w nocy czy przypadkiem kable nie "świecą" |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
marcinb26 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 20:53
|
|
|
sprawdz sonde lambda ja mialem podobne objawy gasl na zimnym albo silnik omalo nie wyskoczyl z ramy z powodu niskich obrotow regulacja nic ni dawala wiem ze idzie jakos zmiezyc opornosc sondy zeby sprawdzic czy dziala ale nie mam pojeciajak mam nadzioeje ze pomoglem |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-12-2007, 00:14
|
|
|
Jocker napisał/a: | Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V |
1,5 GLXi na mutliwtrysku to też 8V.
Co do problemu - pewnie tak jak koledzy pisali - kopułka, przewody zapłonowe, uszczelka pod kopułką |
|
|
|
 |
|
|