Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] po remoncie silnika "nie pali"
Autor Wiadomość
Piter666 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 6
Skąd: Starachowice
Wysłany: 24-11-2007, 17:19   [CA1A 1.3] po remoncie silnika "nie pali"

Problem rozpoczął się jakiś czas temu, kiedy to na pierwszym i czwartym cylindrze ciśnienie było znikome. Dojrzałem w końcu do decyzji: NAPRAWIAMY. Po zdjęciu głowicy okazało się, że wypalone są zawory ssące. Głowica do planowania, zawory do wymiany itd. Wszystko zostało zrobione wymienione, przy okazji wszystkie paski i po złożeniu silnika - niespodzianka: silnik nie może zapalić.

Mechanik orzekł "brak iskry", natomiast ja uważam, że problem leży nieco wcześniej (może się mylę), ale po przekręceniu kluczyka w pozycję włączonego zapłonu nie słychać żadnego "cyknięcia" przekaźnika, nie słychać załączenia się silniczka krokowego oraz nie świecą się żadne kontrolki (CE olej ładowanie).

Pomóżcie, bo już dłużej bez samochodu nie wytrzymię. :-X
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-11-2007, 17:37   

Dobrze założyliście klemy na akumulator? Podłączyliście wszystkie wtyczki?

[ Dodano: 24-11-2007, 17:38 ]
Rozrusznik kręci?
 
 
Piter666 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 6
Skąd: Starachowice
Wysłany: 24-11-2007, 17:42   

Klemy podłączone, radio gra, światło się świeci, nawet rozrusznik "kręci", wszystkie wtyczki podłączone tam gdzie były, wszystkie bezpieczniki sprawne, chyba że są jeszcze gdzieś oprócz tych obok akumulatora i pod kokpitem przy lewej nodze kierowcy.

[ Dodano: 25-11-2007, 08:43 ]
Dodam jeszcze, że mogło dojść do zwarcia na uzwojeniu pierwotnym cewki.
 
 
lukaszcolt12345
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 12:18   

Sprawdz dokładnie czy wtyczki przy aparacie zaplonowym sa dobrze wpiete bo po prostu korys pin moze nie łaczyc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.