Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy galant 2.0 TD
Autor Wiadomość
siwy2.0TD
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 11:26   Brak mocy galant 2.0 TD

Witam. Mam Mitsu. galanta 2.0 TD pewnego slonecznego dnia podczas wyprzedzania zauwazylem spadek mocy mniej wiecej o 20% brak odpowiedniego przyspieszenia. Jezeli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem lub ma jakies sensowne opinie na temat przyczyny byl bym wdzieczny za porady. Jak narazie sprawdzalem rury dolotowe itp do turbiny.
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 30-11-2007, 13:45   

Witam. Na twoim mijscu sprawdził bym wtryskiwacze,
i filtr paliwowy.
_________________
JPR
 
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 30-11-2007, 19:00   

a filtr powietrza dawno wymienialeś :?:
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-11-2007, 19:26   

A jak sprawy z turbo :?:
Nie zauwazyles przypadkiem np.
gdy pada turbina to czesto pojawiaja sie wielkie chmury czarnego dymu przy mocnym depnieciu.. bo idzie duzo paliwa a nie ma powietrza z czego powstaje sadza.. jak turbina dobrze pracuje to w okolicach 2000-2300obr powinienes slyszec lekkie psss.. i powinien dostac kopa..
moze masz cos padniete z elektroniki i komp ogranicza dawake w pompie.
Nie pamietam czy masz tam przeplywomierz-ale jesli tak to tez on moze powodowac takie oslabienie silnika.
Nastepna opcja: sprawdzenie/wymiana filtra paliwa i oględzin/wymiany filtra powietrza,
sprawdz tez zawor od recylkulaci spalin jak to jest przypchane to tez bedzie muł,
moze katalizator masz przypchany...
Sprawdź też czy gdzieś nie pospadały lub nie są uszkodzone przewody od intercoolera (gdyby tak było słyszałbyś syk ale nie koniecznie)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
fuks
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 21:06   

Sprawdź też czy gdzieś nie pospadały lub nie są uszkodzone przewody od intercoolera (gdyby tak było słyszałbyś syk ale nie koniecznie) - to po pierwsze :)
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 01-12-2007, 11:50   

Robson86, mam pytanie a od kiedy to w dizlu jest katalizator???Siwy a moze napisz który rocznik twego miska
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-12-2007, 15:02   

zbychu 37 napisał/a:
dizlu jest katalizator???

:oops: ...czastek stalych..ale faktycznie cos mi sie pomylily dekady...to tak z rozpedu :P
Sorka
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
kkkarol 
Mitsumaniak
nie ma amatorki


Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 81
Skąd: Kalisz
Wysłany: 01-12-2007, 15:13   

Galant 1996 2.0 16V LPG, skrzynia automat.
Przy wyprzedzaniu stosuje kick down albo po prostu gaz do dechy, silnik wskakuje na obroty i ryczy a przyspieszenia nie ma odpowiedniego. Wciskajac gaz na 3/4 juz mam lepsze przyspieszenie. O co chodzi ?
 
 
 
siwy2.0TD
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 16:15   

WIec zaczne od tego ze wtryskiwacze sprawdzalem i wyregulowalem sa OK Jezeli chodzi o filtry powietrza to byl niedawno wymieniany podobnnie jak i reszta filtrow razem z filtrem paliwa ktory dla pewnosci tez zamianilem na inny-efekt ten sam. Przewody od intercoolera spr jak pisalem w poscie. Recylkulacja jest dawno odlaczona z wiadomych powodow a pompe mam z dzwignia gazu wiec sterowanie dawki odpada przeplywomierz tez. ALe faktem jest ze przy ok 2500tys obrotow nie ma wczesniejszego odejscia stalo sie to nagle dlatego nei ejstm przekonany co do tego ze jest to ewidentna wina turbiny. Jezeli wiecie jak sprawdzic autorytatywnie turbine prosze o podpowiedzi. Dzieki z apomoc:) Mam galanta 2.0td 94r
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-12-2007, 16:18   

siwy2.0TD napisał/a:
Jezeli wiecie jak sprawdzic autorytatywnie turbine prosze o podpowiedzi

Robson86 napisał/a:
gdy pada turbina to czesto pojawiaja sie wielkie chmury czarnego dymu przy mocnym depnieciu.. bo idzie duzo paliwa a nie ma powietrza z czego powstaje sadza.. jak turbina dobrze pracuje to w okolicach 2000-2300obr powinienes slyszec lekkie psss.. i powinien dostac kopa..

tak najlatwiej sprawdzic :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-12-2007, 12:46   

Z automatem tak jest że bardziej lubi jak płynnie wciskasz mu gaz odpowiednio do tego jak zwiększa przekazywany moment na koła niż jak mu dasz gazu w dechę (pomijając kickdown) - potrenuj i poćwicz sobie a wyczaisz co najbardziej lubi skrzynia no i jeszcze dochodzi do tego czego ona sie od ciebie nauczy (jeśli masz INVECS-II)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-12-2007, 20:20   

Witam. Najprostrzym sposobem na sprawdzenie turbiny jest ściśnięcie ręką gumowej rury wylotowej (zaraz za turbiną) i dodanie gazu.Rura powinna pęcznieć.
_________________

 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-12-2007, 21:20   

albo podlacz sie manometrem do kolektora dolotowego
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
siwy2.0TD
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 22:57   

Sampler wiesz jakie ma byc cisnienie przy probie manometrycznej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.