Brak mocy galant 2.0 TD |
Autor |
Wiadomość |
siwy2.0TD [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 11:26 Brak mocy galant 2.0 TD
|
|
|
Witam. Mam Mitsu. galanta 2.0 TD pewnego slonecznego dnia podczas wyprzedzania zauwazylem spadek mocy mniej wiecej o 20% brak odpowiedniego przyspieszenia. Jezeli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem lub ma jakies sensowne opinie na temat przyczyny byl bym wdzieczny za porady. Jak narazie sprawdzalem rury dolotowe itp do turbiny. |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 30-11-2007, 13:45
|
|
|
Witam. Na twoim mijscu sprawdził bym wtryskiwacze,
i filtr paliwowy. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 30-11-2007, 19:00
|
|
|
a filtr powietrza dawno wymienialeś |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-11-2007, 19:26
|
|
|
A jak sprawy z turbo
Nie zauwazyles przypadkiem np.
gdy pada turbina to czesto pojawiaja sie wielkie chmury czarnego dymu przy mocnym depnieciu.. bo idzie duzo paliwa a nie ma powietrza z czego powstaje sadza.. jak turbina dobrze pracuje to w okolicach 2000-2300obr powinienes slyszec lekkie psss.. i powinien dostac kopa..
moze masz cos padniete z elektroniki i komp ogranicza dawake w pompie.
Nie pamietam czy masz tam przeplywomierz-ale jesli tak to tez on moze powodowac takie oslabienie silnika.
Nastepna opcja: sprawdzenie/wymiana filtra paliwa i oględzin/wymiany filtra powietrza,
sprawdz tez zawor od recylkulaci spalin jak to jest przypchane to tez bedzie muł,
moze katalizator masz przypchany...
Sprawdź też czy gdzieś nie pospadały lub nie są uszkodzone przewody od intercoolera (gdyby tak było słyszałbyś syk ale nie koniecznie)
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
fuks [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 21:06
|
|
|
Sprawdź też czy gdzieś nie pospadały lub nie są uszkodzone przewody od intercoolera (gdyby tak było słyszałbyś syk ale nie koniecznie) - to po pierwsze |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 01-12-2007, 11:50
|
|
|
Robson86, mam pytanie a od kiedy to w dizlu jest katalizator???Siwy a moze napisz który rocznik twego miska |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-12-2007, 15:02
|
|
|
zbychu 37 napisał/a: | dizlu jest katalizator??? |
...czastek stalych..ale faktycznie cos mi sie pomylily dekady...to tak z rozpedu
Sorka
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 01-12-2007, 15:13
|
|
|
Galant 1996 2.0 16V LPG, skrzynia automat.
Przy wyprzedzaniu stosuje kick down albo po prostu gaz do dechy, silnik wskakuje na obroty i ryczy a przyspieszenia nie ma odpowiedniego. Wciskajac gaz na 3/4 juz mam lepsze przyspieszenie. O co chodzi ? |
|
|
|
 |
siwy2.0TD [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 16:15
|
|
|
WIec zaczne od tego ze wtryskiwacze sprawdzalem i wyregulowalem sa OK Jezeli chodzi o filtry powietrza to byl niedawno wymieniany podobnnie jak i reszta filtrow razem z filtrem paliwa ktory dla pewnosci tez zamianilem na inny-efekt ten sam. Przewody od intercoolera spr jak pisalem w poscie. Recylkulacja jest dawno odlaczona z wiadomych powodow a pompe mam z dzwignia gazu wiec sterowanie dawki odpada przeplywomierz tez. ALe faktem jest ze przy ok 2500tys obrotow nie ma wczesniejszego odejscia stalo sie to nagle dlatego nei ejstm przekonany co do tego ze jest to ewidentna wina turbiny. Jezeli wiecie jak sprawdzic autorytatywnie turbine prosze o podpowiedzi. Dzieki z apomoc:) Mam galanta 2.0td 94r |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-12-2007, 16:18
|
|
|
siwy2.0TD napisał/a: | Jezeli wiecie jak sprawdzic autorytatywnie turbine prosze o podpowiedzi |
Robson86 napisał/a: | gdy pada turbina to czesto pojawiaja sie wielkie chmury czarnego dymu przy mocnym depnieciu.. bo idzie duzo paliwa a nie ma powietrza z czego powstaje sadza.. jak turbina dobrze pracuje to w okolicach 2000-2300obr powinienes slyszec lekkie psss.. i powinien dostac kopa.. |
tak najlatwiej sprawdzic
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 02-12-2007, 12:46
|
|
|
Z automatem tak jest że bardziej lubi jak płynnie wciskasz mu gaz odpowiednio do tego jak zwiększa przekazywany moment na koła niż jak mu dasz gazu w dechę (pomijając kickdown) - potrenuj i poćwicz sobie a wyczaisz co najbardziej lubi skrzynia no i jeszcze dochodzi do tego czego ona sie od ciebie nauczy (jeśli masz INVECS-II) |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11148 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-12-2007, 20:20
|
|
|
Witam. Najprostrzym sposobem na sprawdzenie turbiny jest ściśnięcie ręką gumowej rury wylotowej (zaraz za turbiną) i dodanie gazu.Rura powinna pęcznieć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-12-2007, 21:20
|
|
|
albo podlacz sie manometrem do kolektora dolotowego |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
siwy2.0TD [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 22:57
|
|
|
Sampler wiesz jakie ma byc cisnienie przy probie manometrycznej? |
|
|
|
 |
|