Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] po odholowaniu nie zapala :/
Autor Wiadomość
puli 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2W SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: krk
Wysłany: 18-08-2013, 16:15   [EA2A/W 2.0] po odholowaniu nie zapala :/

witam, pojechałem sobie Galem do Hiszpanii, wszystko było OK do momentu aż zaparkowałem w nieodpowiednim miejscu, dziś rano odholowali mi samochód, po uiszczeniu opłaty za lekcję parkowania wsiadłem do auta i tu pojawił się problem, nie mogłem odpalić, benzyna jest, rozrusznik kręci ale nie może wystartować, świecą się kontrolki oleju, pomarańczowa i czerwona (poziom i ciśnienie oleju?), otwarłem maskę i zauważyłem, że był odpięty przewód wchodzący zaraz obok wlewu oleju a w jego okolicy trochę rozchlapanego oleju, zapiąłem przewód z powrotem ale nic to nie zmieniło, reszta na pierwszy rzut oka wygląda w porządku, sprawdzałem poziom oleju w silniku, jest w dolnej granicy ale w normie, do wczoraj wszystko działało dobrze więc prawdopodobnie coś się stało podczas ściągania i transportu na lawecie

przeczytałem kilka tematów na forum ale nie znalazłem nic podobnego, nie mam specjalnie czasu na dokładną diagnostykę bo muszę do jutra do rana zabrać samochód a chciałem spróbować go odpalić zanim wezwę pomoc która z pewnością uszczupli mój budżet jeszcze bardziej, będę wdzięczny za wszelkie sugestie

z góry dzięki, pozdrawiam
_________________
born stupid? try again!
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-08-2013, 17:40   

zacznij od resetu ecu poprzez zdjęcie klem
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2013, 20:50   

Reset ECU raczej nic tu nie wniesie do sprawy . Zacznij od spr podstawowych "parametrów" czy dostaje paliwo do listwy wtryskowej , czy jest zapłon ( iskra ), i czy przypadkiem podczas holowania nic nie zostało uszkodzone z rozrządem , różnie to bywa :roll:
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 18-08-2013, 20:55   

deejay napisał/a:
i czy przypadkiem podczas holowania nic nie zostało uszkodzone z rozrządem , różnie to bywa :roll:



od tego bym zaczął
mogło być tak, że zostawiłeś auto na biegu?
jak pociągnęli auto a przednie koła były na asfalcie to rozrząd mógł przeskoczyć
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-08-2013, 21:26   

tomek84 napisał/a:
mogło być tak, że zostawiłeś auto na biegu?
jak pociągnęli auto a przednie koła były na asfalcie to rozrząd mógł przeskoczyć

Dokładnie tak miałem w Lagunie. Całe szczęście, że tylko przeskoczył o ząb. Koszty na szczęście wziął na siebie holujący.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
puli 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2W SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: krk
Wysłany: 18-08-2013, 22:05   

tomek84 napisał/a:
od tego bym zaczął
mogło być tak, że zostawiłeś auto na biegu?
jak pociągnęli auto a przednie koła były na asfalcie to rozrząd mógł przeskoczyć


tak było z tego co pamiętam, jak mogę sprawdzić czy przeskoczył rozrząd? nie mam ze sobą praktycznie żadnych narzędzi, mogę w łatwy sposób sprawdzić "czy dostaje paliwo do listwy wtryskowej , czy jest zapłon ( iskra )" ??
_________________
born stupid? try again!
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-08-2013, 22:17   

Do spr. czy dostaje paliwo potrzebujesz klucza 10-tki najlepiej oczkowej . Odkręcasz ( luzujesz) przewód przy listwie , a druga osoba kreci rozrusznikiem i patrzysz czy jest ciśnienie . Do spr zapłonu najlepiej jak odkręcisz jedną z cewek i ją lekko uniesiesz do góry w momencie kręcenia rozrusznikiem , wtedy będziesz słyszał charakterystyczne "strzelanie" czyli przeskok iskry do masy silnika , tylko tą operacje wykonaj najlepiej czym izolowanym , bo możesz zostać lekko "popieszczony" :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.