Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?
Autor Wiadomość
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2007, 15:18   Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?

WItam! Jestem ostanio po wymianie wtrysku paliwa sie koplo i chodzil na 3 gary. Obecnie pali na 4 ale pojawil sie kolejny problem. Do rzeczy ..
Przy probie odpalenia go na zimnym silniku nie chce wogole odpalac, trzeba go troszke "pomeczyc" zeby zapalil...(czasem zapali ale obroty spadna i gasnie). Gdy silnik juz troszke sie zagrzeje zapala dobrze, pracuje na 900rpm, ale przy dodawaniu gazu nie kreci wiecej niz 3k/3.5k rpm ... wczesniej wchodzil tylko do ok 1.5k max 2k rpm i tyle. Przy probie ruszania oczywiscie nie idzie bo mocy ni ma :P Co moze byc przyczyna ze silnik pracuje w ten sposob ? dodam ze wtryski byly czyszczone a CE nie swieci sie ...
z gory dizekuje i pozdrawiam!!
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2007, 16:44   

może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie :P
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-11-2007, 17:31   

A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.
_________________

 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2007, 21:50   

a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem)
 
 
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 11:07   

dziekuje za odzew ..

Derpin napisał/a:
może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie :P


po wtrysnieciu paliwa bezsposrednio z filtra paliwa do butelki jeszce przed wtryskami w paliwie pokazala sie woda i zanieczyszczenia.. wiec moze to jakies zanieczyszczenia w baku sa czy cos ...filtr byl wymieniany w zeszlym roku.. co do kondensatorow to byly robione na wiosne przez Bartka z forum (oczywiscie pozdrowienia:) )...

Wook@sH napisał/a:
A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.


jak sie zagrzeje to robi max ok 3k rpm ale tez z trudem. wogole dziwnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial jakies opoznienie...

marek.b napisał/a:
a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem)


przy zaplonie nic nie kombinowane. przyczyna nie palenia na 3gary byl zabrudzony wtrysk paliwa. juz na 4 chodzi ..
[/code]
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-11-2007, 11:58   

Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 25-11-2007, 18:18   

Resetowales ECU ?
 
 
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 11:04   

Maretzky85 napisał/a:
Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ?


najprawdopodobniej tak jest z tym syfem w baku ale czy to ze uklad paliwowy jest zabrudzony moze byc przyczyna ze przy zimnym silniku on nie chce palic ??

OLV napisał/a:
Resetowales ECU ?


oczywiscie ..
 
 
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 26-11-2007, 11:27   

Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )
 
 
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 17:18   

OLV napisał/a:
Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )


z pol roku juz kontrolka rezerwy sie nie pojawiala, bo wacha dolewana byla zawsze do polowy wskaznika..syf w zbiorniku najprawdopodobniej jest. czyszczenie zbiornika i ukladu ustawione z fachowcem jest juz ustawione na srode/czwartek, filtr tez kupiony wiec moze to przejdzie i pomoze :)
dzieki za podpowiedzi i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
pozdr!!
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-11-2007, 21:40   

Miejmy nadzieję, że pomoże :) Daj znać co i jak po czyszczeniu :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.