Nie wkręca się na wyższe obroty ... ? |
Autor |
Wiadomość |
piksel1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2007, 15:18 Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?
|
|
|
WItam! Jestem ostanio po wymianie wtrysku paliwa sie koplo i chodzil na 3 gary. Obecnie pali na 4 ale pojawil sie kolejny problem. Do rzeczy ..
Przy probie odpalenia go na zimnym silniku nie chce wogole odpalac, trzeba go troszke "pomeczyc" zeby zapalil...(czasem zapali ale obroty spadna i gasnie). Gdy silnik juz troszke sie zagrzeje zapala dobrze, pracuje na 900rpm, ale przy dodawaniu gazu nie kreci wiecej niz 3k/3.5k rpm ... wczesniej wchodzil tylko do ok 1.5k max 2k rpm i tyle. Przy probie ruszania oczywiscie nie idzie bo mocy ni ma Co moze byc przyczyna ze silnik pracuje w ten sposob ? dodam ze wtryski byly czyszczone a CE nie swieci sie ...
z gory dizekuje i pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2007, 16:44
|
|
|
może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 24-11-2007, 17:31
|
|
|
A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2007, 21:50
|
|
|
a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem) |
|
|
|
 |
piksel1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2007, 11:07
|
|
|
dziekuje za odzew ..
Derpin napisał/a: | może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie |
po wtrysnieciu paliwa bezsposrednio z filtra paliwa do butelki jeszce przed wtryskami w paliwie pokazala sie woda i zanieczyszczenia.. wiec moze to jakies zanieczyszczenia w baku sa czy cos ...filtr byl wymieniany w zeszlym roku.. co do kondensatorow to byly robione na wiosne przez Bartka z forum (oczywiscie pozdrowienia:) )...
Wook@sH napisał/a: | A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami. |
jak sie zagrzeje to robi max ok 3k rpm ale tez z trudem. wogole dziwnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial jakies opoznienie...
marek.b napisał/a: | a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem) |
przy zaplonie nic nie kombinowane. przyczyna nie palenia na 3gary byl zabrudzony wtrysk paliwa. juz na 4 chodzi ..
[/code] |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-11-2007, 11:58
|
|
|
Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 25-11-2007, 18:18
|
|
|
Resetowales ECU ? |
|
|
|
 |
piksel1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 11:04
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ? |
najprawdopodobniej tak jest z tym syfem w baku ale czy to ze uklad paliwowy jest zabrudzony moze byc przyczyna ze przy zimnym silniku on nie chce palic ??
OLV napisał/a: | Resetowales ECU ? |
oczywiscie .. |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 26-11-2007, 11:27
|
|
|
Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow ) |
|
|
|
 |
piksel1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 17:18
|
|
|
OLV napisał/a: | Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow ) |
z pol roku juz kontrolka rezerwy sie nie pojawiala, bo wacha dolewana byla zawsze do polowy wskaznika..syf w zbiorniku najprawdopodobniej jest. czyszczenie zbiornika i ukladu ustawione z fachowcem jest juz ustawione na srode/czwartek, filtr tez kupiony wiec moze to przejdzie i pomoze
dzieki za podpowiedzi i zobaczymy co z tego wyjdzie
pozdr!! |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-11-2007, 21:40
|
|
|
Miejmy nadzieję, że pomoże Daj znać co i jak po czyszczeniu |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|