Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] czasówki wycieraczek
Autor Wiadomość
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 17:26   [C51A 1.3] czasówki wycieraczek



zaczela sie zima i zaczol sie problem brudne szyby nie zwracalem uwagi na dzialanie ale teraz brakuje mi wlacznika czasowego do wycieraczek tzw czasówki na przelaczniku mam tylko 1 i 2 na 1 dziala caly czas bez przerwy a 2 2 x szybciej czy nasze autka nie maja tej opcji?
Ostatnio zmieniony przez tomusn 07-12-2007, 09:01, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 17:43   

w moim jest 4 pozycyjny włącznik
OFF - wyłączone
INT - włącznik czasowy
1 - praca ciągła wolno
2 - praca ciągła szybko

nie spotkałem się , żeby nie było czasowego włącznika w colcie
Są natomiast włączniki czasowe z regulacją czasu działania.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-11-2007, 18:40   

Ja się spotkałem :) U siebie :lol:
Widziałem na allegro włączniki z czasówkami, ale nie wiem, czy to jest plug'n'play.
W każdym bądź razie nie jesteś odosobniony :)
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 20:19   

CIEKAW JESTEM CZY DA RADE ALOZYC TKI JAK MASZ TY I CZY NIE TRZEBA PRZY TYM ZAKLADAC MOCNIEJSZEGO SILNICZKA I PRZEKAZNIKOW
 
 
MitsuMan
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 23:15   

docencik87 napisał/a:
Ja się spotkałem :) U siebie :lol:
Widziałem na allegro włączniki z czasówkami, ale nie wiem, czy to jest plug'n'play.
W każdym bądź razie nie jesteś odosobniony :)



ja też mam bez i próbowałem przekładać od innych modeli i niestety nie da rady jak podłączysz to przekaźnik zaczyna wyć i od razu odłaćzałem bo się bałem że coś się sp...y

p.s te wycieraczki tak mnie wqrzają że nie wyrabiam jak tylko kropi to musz sam tym prztykać włącz wyłącz włącz wyłącz :chain:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2007, 23:33   

Wystarczy przełożyć dźwignię z lepiej wyposazonego Colta/Lancera C5x/C6x
Czasówka z płynna regulacją jest zabudowana w przekładanym elemencie - tj plastkowej ramce. Wymianie podlega dźwignia kierunkowskazów oraz dźwignia wycieraczek.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
MitsuMan
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 21:50   

Hubeeert napisał/a:
Wystarczy przełożyć dźwignię z lepiej wyposazonego Colta/Lancera C5x/C6x
Czasówka z płynna regulacją jest zabudowana w przekładanym elemencie - tj plastkowej ramce. Wymianie podlega dźwignia kierunkowskazów oraz dźwignia wycieraczek.


a tego nie próbowałem :rolleyes:
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 20:46   

aaa czyli silniczek wsumie jest ten sam trzeba pjezdzic i poszukac i guldenów trzeba dac za takie cos dzieki [IMG]http://img407.images...der="0" alt="">[/img]
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2007, 20:50   

zdjęcie nie bangla
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 21:01   

jak wkleic zd.zeby caly czas sie pokazywalo[img][URL=http://img149.imageshack.us/my.php?image=ssa51291kx6.jpg]

[ Dodano: 05-12-2007, 21:12 ]
wiecie moze ile taki przelaczniczek kosztuje
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2007, 23:04   

http://allegro.pl/item278...bishi_colt.html
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-12-2007, 00:19   

Hubeeert napisał/a:
Wystarczy przełożyć dźwignię z lepiej wyposazonego Colta/Lancera C5x/C6x
Czasówka z płynna regulacją jest zabudowana w przekładanym elemencie - tj plastkowej ramce. Wymianie podlega dźwignia kierunkowskazów oraz dźwignia wycieraczek.
Jeśli tak to za piwo oddam taki przełącznik z mojego byłego Colta C51. Z tego co tu piszecie to miałem ten najbardziej wypasiony (z czasówkami wycieraczek). Wymieniłem go, ponieważ spaliły się jakieś ścieżki na płytce od długich świateł. Stało się to za sprawą zwarcia w wiązce głównej idącej do komory silnika (mniejsza o to). Wychodzi z tego, że wystarczyłoby przełożyć sprawną płytkę z Waszego przełącznika do mojego i macie "czasówki". Tak jak pisałem w moim przeączniku tylko spalona jest ta jedna ścieżka w lewej dźwigni. Poza tym włącznik zespolony jest sprawny w 100%. Chętnie oddam, bo nie lubię rzeczy niepotrzebnych.
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 20:23   

Hugo a rozbierałes ten przełacznik jak ta scieszke ciezko wymienic moze wypijemy jakiegos czteropaka przed monitorem za ten przelacznik idzie to wymienić?Pozdro[img][img=http://img444.images...1291wf6.th.jpg][/img]
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-12-2007, 08:21   

Zaglądałem do niego, ale dawno. Jak będę miał chwilę to do niego zajrzę i napiszę co i jak.
 
 
marcinb26
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 20:54   

spox nie ma sprawy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.