Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 4x4 po 2000 roku byl taki?
Autor Wiadomość
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 29-11-2007, 19:32   Galant 4x4 po 2000 roku byl taki?

Szukam galanta po 2000 roku z silnikiem 2,5 V6 4x4 czy byl taki produkowany (pomijajac VR4) najlepiej ze skrznia manualna..czy odrazu mozna sobie takie poszukiwania darowac?

Czytalem troszke i w starszych budach z tego co zrozumialem byly 4x4 ale z automatem.
Jak jest w tej po 2000 roku..czy jedyna opcja kupna gala z 4x4 jest VR4?
Fajnie by bylo VR4 posiadac..ale jakos tak zapomnieli o ruchu europejskim i kiere maja nie po tej stronei co lubie.. a przekladanie to straszna walka...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 29-11-2007, 20:40   

z napedem 4x4 to tylko vr4 . a jak pewno wiesz, sa juz trzy sztuki vr4 w polsce z kierownica po prawidlowej stronie ,czyli jak widac , chciec to moc :P
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 29-11-2007, 21:18   

jest zwykły galant >97 bez turbo z napedem 4x4... ale takze tylko na japonie...
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-11-2007, 23:11   

Noo... widziałem takiego na angielskim eBayu i o mało nie kupiłem :mrgreen: To było EC7W z silnikiem 2.0 GDI. Nawet się pytałem na forum, czy coś takiego istnieje. W końcu poszedł za 997 GBP.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 00:22   

Rafal_Szczecin napisał/a:
z napedem 4x4 to tylko vr4 . a jak pewno wiesz, sa juz trzy sztuki vr4 w polsce z kierownica po prawidlowej stronie ,czyli jak widac , chciec to moc :P


3 ? nie.


a tak przy okazji to jest do licha wersji RHD po 97 z napedem na 4 kola, jak sie nie myle to kazdy silnik poza dislem i 3.0 v6. natomiast LHD nie bylo.
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 30-11-2007, 22:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 30-11-2007, 08:04   

są 3 Vr4

AutoR
kochajj
krzys
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 13:08   

"no, there is another ... sky...walkerrrhh..."
hohoho oczy szeroko zamkniete!
a na pobudke to numer juz powyzej 10 przed rozladunkiem i zdaje sie jedyny EC5W LHD (wersja z JP!).
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 30-11-2007, 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-11-2007, 13:33   

A za ile wyszła sumarycznie ta przyjemność ? auto + przeróbka + transport + cło itp? Może się skuszę kiedyś... :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 14:33   

za bardzo dobry stan samochod sprawdzonego pochodzenia np:
'98 po lifcie czyli juz 280KM i nowa karoseria: Type S, Automat z TSC, bez szyberdachu, bez power seats w wersji LHD placilem okolo 36'000-39'000PLN w zalezniosci od kursu walut. Odsprzedawalem z zyskiem okolo 10-15% bo wiadomo platnosci sa advance no i trwa to ze 4 miesiace w sumie od momentu podjecia decyzji. Takie wersje LHD sa do kupienia w JP.
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 30-11-2007, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 30-11-2007, 15:28   

czyli jednak tylko VR4..... jak to mowia pozyjemy zobaczymy.. moze za rok jednak sie zdecyduje na zmiane colciaka odrazu na VR4...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-11-2007, 16:21   

PLPynton napisał/a:
na pobudke to numer juz powyzej 10 przed rozladunkiem i zdaje sie jedyny EC5W LHD (wersja w JP!).


MOzesz jasniej te oznaczenia.... tzn co za silnik i model był przed i co jest teraz i gdzie to miało miejsce...?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
Ostatnio zmieniony przez Marcino 30-11-2007, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 30-11-2007, 16:23   

LHD jesli dobrze rozumiem to popolsku doslownei tlumaczyc mozna prowadzony lewa reka :D
czyli juz po przekladce na ruch prawo stronny z kierownica po lewej stronie ....
szczerze mowiac te pieniadze jak za takie auto to nie duzo....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 20:19   

nie tylko VR4, glownie legnumy (model-silnik): EC1W-4G93, EC3W-4G64, EC4W-6A12, EC5W-6A13, EC7W-4G94 pod roznymi nazwami, viento, ST itp. Tylko jeden z tych to VR4 a wszystkie maja naped na 4 kola i znacznie podniesiona moc w stosunku do odpowiednikow europejskich FWD.

---

to jest orginalny
MODEL: GF-EC5W-LYGF
MODEL CODE: EC5WLYGFQR9
innymi slowy to:
Mitsubishi Legnum VR-4 Type S (AYC+TSC), AWD, skrzynia FA (invecs2), silnik 6A13 DOHC Twin Turbo Intercooled. samochod nie jest przekladany w inna karoserie tylko pozmieniane sa niektore komponenty na certyfikowane komponenty Mitsubishi do takiego wlasnie samochodu.

dokladnie, tez mysle ze to jest warte wiecej, za takie pieniadze umowmy sie ze MOZE daloby sie kupic galanta V6 24v w takim stanie. mozna by kupic takie VR4 moze taniej ale istnieje duze ryzyko ze po nastepnych 50tys km stalby sie jedna wielka skarbonka bez dna, w JP moze nie az w takim stopniu jak w GB ale czesto sa te samochody doslownie zajechane i nadaja sie tylko do kapitalnego remontu. Podobna historia jak z EVO, takie VR4 tez mozna szybko zdyskfalifikowac, szczegolnie manuale.
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 30-11-2007, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 21:12   

Był kiedyś 2,5v6 w manualu podobno 4x4 w Lublinie na sprzedaż jednak w końcu nie podjechałem go obejrzeć. Był to rocznik 98 wg właściciela. Ile w tym prawdy? Upierał się przez tel że ma 4x4. Ja takie tylko widziałem rhd.
Zaciekawiła mnie wypowiedź kolegi więc żeby nie zakładać drugiego wątku-
pytania do Pyntona:
1.Znaczy się ten który ukazałeś na zdjęciach jest 10?
2.A te pierwsze 6 to po naszej ziemi jeżdżą? Poprzekładane czy swapy?
3.Japończykom słałeś graty na przerzutkę?Deska?Nagrzewnice?Inne?U nich nie widziałem LHD więc skąd części?Serwis?
4.Coś tania ta profi robota japońska. Tak mało kosztuje ta impreza?
5.Dlaczego twierdzisz, że u nas będzie drożej i gorzej?Pokaż zdjęcia jak to wykonały koledzy z kraju kwitnącej wiśni. Napewno masz bo nie kupiłbyś kota w worku.Pokażesz?
6.Skąd teoria o zajechanych i skatowanych autach z Japonii? Ja przywożę używane silniki z Japonii, czasami z początku lat 90 i nigdy nie było z nimi problemu.
7.Dlaczego nikt nie widział żadnego z 6 VR jeżdżących? Duży komin z tyłu i koła na 5 śrub wzbudziłyby zainteresowanie niejednego mitsumaniaka(EC5W-tylna klapa-nie wspomnę).
Przepraszam za OT lecz nie mogłem się powstrzymać. :wink:
Wiem, że ciekawość to .....wybaczcie
Ostatnio zmieniony przez autoR 30-11-2007, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2007, 21:57   

dzis mam boj glowy, dzieciak ciezko choruje. nabazgram cos na PW pozniej.
Odnosnie mojego udzialu w tym zwyklym zakupie normalnych samochodow z importu oswiadczam: Ja w ogole nic nie przerabialem i nie bralem w czyms takim udzialu, nie dawalem zadnych instrukcji postepowania czy wytycznych. Ja wylacznie kupilem i sprzedalem standartowe samochody znalezione w ogloszeniu w internecie.
podjade jednym na ogledziny 8) jak sie juz ten magiel doplynie ale nie bedzie zdjec (chyba ze z zewnatrz) tylko ogladanie ok?
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 30-11-2007, 22:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.