[1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com |
Autor |
Wiadomość |
GSXT [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 19:26 [1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com
|
|
|
Witam czy ktos moze doradzic jakich firm zakupic bebechy do silnika 4g63 (tłoki, korby, uszczelke pod głowice itp.) no i oczywiscie turbo kita ze stronki http://www.slowboyracing.com by uzyskac okolo 200KM i zeby silnik sie nie rozleciał za 10tys km |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-11-2007, 19:57
|
|
|
Temat 10000 razy przerabiany na forum, użyj szukajki. Takie mody nie są opłaclne lepiej sprzedaj GS i kup GSX. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 22:27
|
|
|
6 bolt? czy 7 bolt?
bo jak 6 bolt to wcale nie musi byc tak zle |
|
|
|
 |
GSXT [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 12:42
|
|
|
6 bolt. Mam duzo wolnego czasu i troche gotówki chciałem sam sobie silniczek złozyc i pytam tych co dobrze sie znaja jakich firm zakupic podzespoły na wyzej wymienionej stronce. w sumie to chce przerobic tak 4g63 by wyszło 4g63t (jakby)
Moze i bym kupil GSX tylko gdzie??!! pozatym bedzie to szrot do remontu silnika i wielu innych rzeczy! |
|
|
|
 |
Bigmoo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 13:36
|
|
|
też się nad tym zastanawiam tylko nie wiem czy bardzie opłaca się znaleźc silnik od turbo czy ten zakuc i robic na włybranych przez siebie podzespołach. Mam pytanie co znaczy 6 lub 7 bolt |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-11-2007, 15:01
|
|
|
GSXT, Bigmoo, tu macie najświerzszy topic, na ten temat http://www.eclipse.net.pl...20a78e839e56a53 |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Bigmoo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 15:54
|
|
|
dzięki zaraz biore się za czytanie |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Bigmoo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 17:46
|
|
|
po głębszych analizach mam 2 pomysły na podniesienie mocy albo zmienie silnik na ten z turbo jak trafi mi się oczywiście w dobrym stanie lub spróbuje podnieśc mu moc bez wstawiania turbo tylko zastanawiam się czy uda mi się wtedy wyciągnąc z niego jakieś 200 km jaśli tak to bede wpełni usatysfakcjonowany |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 18:20
|
|
|
200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy.... |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2007, 19:19
|
|
|
GOLDI napisał/a: | 200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy.... |
Bardzo trudne do osiagniacia. Nawet 2.4L (4g64) w 3G ktory ma na starcie 154KM to zeby osiagnac 200KM w wersji N/A (Naturaly Aspirated - wolnnossacy) to jest potrzeba duuuuuza ilosc $$$. Jakby tego bylo malo 2G GS ma tylko jedna przewage - ze jest DOHC ale wydaje mi sie ze taniej bedzie zrobic turbo albo zamienic niz bawic sie w osiaganie 200KM na tym silniku - ale to tylko moja ocena. |
|
|
|
 |
mariuszek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 20:26
|
|
|
no a remont 4g63 z tlokami do turbo i szlifem to koszt 700 zl.pod warunkiem ze kupisz tanio nowe tloki |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 22:42
|
|
|
nie no jesli zaczniemy robic to z podejsciem byle taniej, to powiem wam zebyscie sie nawet nie pakowali w turbo szkoda waszych nerwow... nikt nie mowil ze bedize latwo niekt nie mowil ze bedze tanio... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2007, 23:58
|
|
|
Adaho_krak, odsyłanie do szukajki na tym forum nie jest tolerowane w wykonaniu moderatora.
Ani nikogo innego. Kolejne spowoduje określone konsekwencje.
Pozdrawiam
GSXT, uturbianie 4G63 :/ to średni pomysł ale wykonalny. Duuuzo prościej jest kupić 4G63T, tyle, że zakup takiego w stanie technicznie dobrym jest problemem.
Polecam import z Japonii - nie daję gwarancji, że nie kupisz szrota. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mariuszek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2007, 18:04
|
|
|
silnik 4g63i4g63t sam w sobie ma tylko kilka zmian:tłoki, ogudowa filtra oleju z wyjściem na chłodnice,wtryskiwacze oleju na denka tłoków.miska olejowa
[ Dodano: 04-12-2007, 18:12 ]
aaaaaaaaaaaaa jak gadamy o turbo to podszebna mi instrukcja podłączenia podciśnień do 1g 4g63t |
|
|
|
 |
|