Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co wiecie o drifcie w Polsce?
Autor Wiadomość
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 00:42   Co wiecie o drifcie w Polsce?

Słuchacie mam taką małą myśl i chce sobie to wszstko racjonalnie i sensownie poukładać.

Chciałem prosić Was w związku z tym o pomoc.
gdybyście mogli napisać co wiecie o zawodach driftowych w Polsce, jak wygląda sprawa sponsoringu, czy łatwiej niż w rajdach czy tak samo trudno.
Chciałem jeszcze zaptayć czy mam racje mówiąc że teraz było by łatwiej wskoczyć w sfery driftowe ponieważ drifting jest w polsce raczej nowym sportem. I jeżeli by się tam wkręcać to właśnie teraz.

Piszcie wszelkie swoje przemyślenia odnoście tej sprawy.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-03-2006, 11:02   

No cóż, w moim odczuciu będzie trudniej niż w rajdach bo "sport" daleko mniej popularny i ew. sponsor nie widząc możliwości dotarcia do szerszej grupy ludzi (przez TV i prasę) raczej to sobie odpuści. Poza tym jakoś nie wróżę drifftowi oszałamiającej kariery - za dużo ludzi umie kręcić bączki ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 12:47   

Jak narazie z tego co przeczytałem wynika, że drift robi się coraz popularniejszy.

Więc może poprostu trzeba by chwile poczekać na konkretniejsze rozpowszechnienie tego sportu. A gdybym zaczął już teraz jeździć to gdy przyjdzie chwila że sponsorzy byli by bardziej skorzy do sponsorowania :D to może już miał bym się czym popisać, coś już bym umiał. A jak zaczne jeździć gdy już to będzie rozpowszechniony sport to i więcej konkurencji będzie i trudniej też o sponsora.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2006, 12:52   

W takim razie potrzebujesz mocnego RWD ze szperą. W dobrym stanie technicznym.
BMW E30 325
Nissan S13 serii SX
ewentualnie Kanciak z silnikiem 2,0.
I duuuuzo ćwiczyć.
Nie nastawiaj się na sponsorów. Z racji tego że sport raczkuje to wydatki będziesz ponosił sam.
1. Przygotowanie samochodu
2. remonty
3. Opony
4. Paliwo
itd.

zajrzyj tu -> http://www.streetracing.p...wforum.php?f=27 niektórzy mają pojęcie inni biją pianę. Ale dowiesz się conieco.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 13:55   

Dzięki Hubert

A co do auta to mam już jedno na oku. Właśnie Nissana 200SX RS13. Rozmawiałem z kuzynem i tak lekko wyceniliśmy zbudowanie driftmachine na początek i jest nawet w zasięgu.

Podowiaduje się jeszcze co i jak z tym driftem i zobaczymy, jeśli okaże się że warto to za jakieś dwa miechy kupuje Nissana.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-03-2006, 13:55   

Hubeeert napisał/a:
mocnego RWD ze szperą


Hubeeert napisał/a:
BMW E30 325

No staaaaary ;) 170KM do drifftu to lekko przy mało szczególnie w wykonaniu BMW ;)

Memphis napisał/a:
A co do auta to mam już jedno na oku. Właśnie Nissana 200SX RS13

I bardzo słusznie. Dobre, mocne auto.


Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 14:19   

Jackie napisał/a:
I bardzo słusznie. Dobre, mocne auto.


Ale będzie mocniejsze bo między innymi będzie miało w sobie T28 z S14. Finał będzie taki że ma mieć około 280 koni :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2006, 16:38   

Jackie napisał/a:
No staaaaary 170KM do drifftu to lekko przy mało szczególnie w wykonaniu BMW

Jasne że tak - wkońcu co ja tam wiem ?
170KM z lekkim stosunkowo samochodzie (zwłaszcza po wywaleniu wszystkiego co zbędne ze środka) z całkiemdużym kątem skretu przenich kół i założeniu mostu z fabryczną szperą faktycznie się do niczego nie nadaje. Jackie masz rację a ja jak zwykle nabijam posty bo gówno wiem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-03-2006, 16:41   

eee tam 2.8 w E36 kombi wystarcza aby rondo objezdzac bokiem :D aaa full wersja auta i nic nie wywalone ze srodka :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-03-2006, 17:43   

Hubeeert napisał/a:
Jackie masz rację a ja jak zwykle nabijam posty bo gówno wiem.

No. ;)
A tak serio, rzecz w tym, że BMW wcale nie jest takim lekkim autem, dalej, większość RWD będzie miało potężny skręt kół bo nie masz przegubów i półosi, które by Cię hamowały (rekordzistą jest bodajże Meś 190 - zawraca prawie w miejscu ). Co do szpery: to w najlepszym przypadku założysz Vanos'a - bez dodatkowych chłodnic oleju po dwóch startach zaspawa ci dyfer ;) HKS, z tego co mi wiadomo, nie zpsił się jeszcze tak, żeby dla BMW szpery robić. Jest jeden bardzo poważny plus wybrania takiego auta do drifftu - części. Psio tanie ( w podróbie oczywiście) i jest tego masa. W zasadzie nie ma problemów z dostępnością. Pod tym względem BMW bije Nisseja na łeb ;)

Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2006, 17:53   

Jackie napisał/a:
A tak serio, rzecz w tym, że BMW wcale nie jest takim lekkim autem,

A ile wazy E30 325? Sprawdź.
Jackie napisał/a:
Co do szpery: to w najlepszym przypadku założysz Vanos'a - bez dodatkowych chłodnic oleju po dwóch startach zaspawa ci dyfer

Vanos w BMW to nie LSD tylko system zmian rozrządu - coś Ci się pozajączkowało z lekka. A LSD (Limited Slip Differential) były montowane fabrycznie w niektórych BMW.
Co do chłodnic - :roll: jacku w poprzednim poście napisałem
Hubeeert napisał/a:

Przygotowanie samochodu

Jak dla mnie oznacza to jeśli myślimy poważnie o drifcie między innymi chłodnicę oleju wraz ze wskaźnikiem temperatury w tynym moście napędowym, poprawienie chłoedzenia silnika który bedzie sie na 100% przegrzewał, zmiany w zaweszeniu, poprawienie silnika aby uzyskiwał lepsze parametry itd., itd......
No ale może tylko dla mnie przygotowanie samochodu do driftu znaczy to co napisałem powyżej.
Jackie napisał/a:
HKS, z tego co mi wiadomo, nie zpsił się jeszcze tak, żeby dla BMW szpery robić

Wystarczy że dla Subaru robi.
Dla BMW robi z tego co pamiętam QUAIFE. I GETRAG.
Nie mówiąc o tym że jak do BMW potrzebujesz silnik albo skrzynię albo most albo cokolwiek to kupisz to za psi pieniądz. Bo jakby na to nie patrzeć to BMW jeździ po Polsce więcej niz Nissanów s13.


No ale ja gówno wiem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-03-2006, 18:10   

True....popiórkowało mnie się letko;) sorry. Obiecuję poprawę - słowo.
Ale i tak wybrałbym Nisseja;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 23:12   

Hubeeert napisał/a:
Jak dla mnie oznacza to jeśli myślimy poważnie o drifcie między innymi chłodnicę oleju wraz ze wskaźnikiem temperatury w tynym moście napędowym, poprawienie chłoedzenia silnika który bedzie sie na 100% przegrzewał, zmiany w zaweszeniu, poprawienie silnika aby uzyskiwał lepsze parametry itd., itd......
No ale może tylko dla mnie przygotowanie samochodu do driftu znaczy to co napisałem powyżej.


Nie tylko dla Ciebie Huberto :wink:
Z tego co mi wiadomo S13 ma chłodnice oleju w dyfrze, podkręcenie silnika i zamiany w zawieszeniu, odciążenie, zestaw wszystkich potrzebnych wskaźników wziąłem pod uwage
Tak tylko myśle jak ten silnik schłodzić bo chyba IC tu nie pomoże, no bo jak podczas driftu auto jedzie bokiem to powietrze mało co wpada w IC.
No i jak rozwiązać ten problem?

A no i jeszcze ten LSD.
1. Ile to moze kosztować? Na ebayu widziałem (do S13) po 300-500$ czy za tą cenę to coś dobrego czy raczej łajno?
2. Czy to jest konieczne do driftowozu na początek?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2006, 01:36   

Napoczatek to może być i kanciak z dwulitrowym silnikiem od Fiata właoskiego i zaspawanym dyfrem.
Chłodzenie silnika zapewnia sie ywdajnymi dmuchawami uruchamianymi z kabiny a nie termostatem. IC może byc wodny. z chłodnica płynu i wentylatorem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2006, 01:47   

Hubeeert napisał/a:
Napoczatek to może być i kanciak z dwulitrowym silnikiem od Fiata właoskiego i zaspawanym dyfrem.


Mówiąc na początek odnosiłem się do 200SXa :wink:

[ Dodano: 10-03-2006, 00:10 ]
Dobra coś tam chyba namierzyłem.

200SX 92r 130k przebiegu, zero rudej. Może będzie mój już w maju za jedyne 7k :D

Pierwsze co w nim zrobie to usztywnie zawieche i przerobie miche olejową. Następna będzie chyba wymiana hamulcy a po tym przerobie silnik. Podkręcenie do 280 koni i usprawnie chłodzenie żeby nie explodował :twisted: na koniec założe LSD 2-way. A no i w między czasie będę go odciążał na tyle ile to możliwe, bo auto ma być nie tylko driftowozem, przynajmniej na początku :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.