[CA4A 1.6] Zerwana linka do otwierania tylnej klapy.. |
Autor |
Wiadomość |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 13:18 [CA4A 1.6] Zerwana linka do otwierania tylnej klapy..
|
|
|
Witajcie
Zerwała mi sie linka od tylnej klapy, chciałem otworzyć a tu zonk :/ a co najlepsze miałem problemy z otworzeniem kluczykiem bo cięgło(końcówka przy zamku) była ukruszona...
Udało mi sie wreszcie otworzyć od środka co nie powiem ale zajęło mi trochę bo sie musiałem poskładać przed zabiegiem bo w bagażniku mało miejsca jest
No i tak: na razie naprawiłem i mam dostęp do bagażnika ale tylko za pomocą kluczyka, zatem potrzebuje wytycznych , może ktoś już miał taki problem i podpowie jak wymienić linkę, jaką długość ma linka no i gdzie sie w taka linkę zaopatrzyć?? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 15:30
|
|
|
Oryginalna linka w pancerzyku to wydatek rzędu 200 PLN. Zamienników brak. Ze swojej strony sugeruję dorobić linkę. Są na to dwa sposoby:
1. Oddać do warsztatu dorabiającego linki. Koszt od kilkunastu do ponad 100 PLN (w Auto-Lince płaciłem 130 PLN, ale to było jakieś 3 lata temu).
2. Wyjąć zerwaną linkę z pancerza i ruszyć na poszukiwania linki o takiej samej długości. Ważne jest przy tym, by wałeczek na końcu linki, wchodzący do dźwigienki był taki sam. Z tego, co pamiętam w zamku linka mocowana jest dwoma śrubami i nie ma tam żadnej końcówki. Możesz zatem kupić dłuższą linkę i przyciąć ją do odpowiedniej długości. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 15:33
|
|
|
Trzeci sposób, zawitać do działu Kupię/Sprzedam. Ktoś z forum na pewno puści ci linkę z jakiegoś rozbitka za śmieszne pieniądze, bez szukania, kombinacji i zbędnych ceregieli |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 19:16
|
|
|
Wczoraj mi tez pekla ale ja mam troche lipe bo jakis kretyn (poprzedni wlasciciel) zaszpachlowal mi zamek od klapy i teraz bedzie lipa dobrac sie do zamka bo jest pod plastikami, ktory z tego co pamietam to nie zejdzie bez otwarcia klapy :/ Mam nadzieje ze pekla gdzies przy klamce. |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 07:19
|
|
|
a nie da sie podważyć tej listwy co jest na brzegu bagażnika?? pod nią na dolnej części zamka jest taki uchwyt , trzeba go tylko lekko przesunąć [jeśli jesteś od strony środka samochodu] w lewą stronę i klapa otwarta ja tak zrobiłem i powiem ci szczerze że nawet nie potrzebnie ściągałem plastiki bo zapewne udało by mi się to przez te otwory co są do śrub zamka - myślę że śrubokrętem dasz sobie radę. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
rafamalk [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 08:58
|
|
|
Ja też mam zerwaną linkę, ale wpadłem na inny pomysł.
Zamiast kokbinowac i kupować linki kupiłemk siłownik za 10zł i teraz będę miał bagażnik otwierany jednem naciśnięciem guzika |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 11:21
|
|
|
rafamalk napisał/a: | Ja też mam zerwaną linkę, ale wpadłem na inny pomysł.
Zamiast kokbinowac i kupować linki kupiłemk siłownik za 10zł i teraz będę miał bagażnik otwierany jednem naciśnięciem guzika |
rafamalk no to prosimy Cię bardzo o jakieś szczegóły np: jak to zainstalować jaki siłownik użyłeś no i oczywiście o fotki... ps. pomysł mi się podoba |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 20:29
|
|
|
rafamalk napisał/a: | Zamiast kokbinowac i kupować linki kupiłemk siłownik za 10zł i teraz będę miał bagażnik otwierany jednem naciśnięciem guzika |
tez o tym myslalem.
Gabek_82 napisał/a: |
rafamalk no to prosimy Cię bardzo o jakieś szczegóły np: jak to zainstalować jaki siłownik użyłeś |
kupujesz zwykly silownik od centralnego i podlaczasz go poprzez wlacznik do aku i sie cieszysz otwierana klapa przy pomocy nciscniecia jednego guzika |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 21:38
|
|
|
To jest idelane rozwiazanie z tym silownikiem Panowie i tez to bede robil .
Tyle ze dobra rada:
zanim cokolwiek zrobicie sciagnijcie próg lewy i okladzine podlogi i zaglodnijcie na ciegla za ktore "ciagniecie" przy otwieraniu wlewu oraz wlasnie owego bagaznika.
Najczesciej linki urywaja sie zaraz za ciegielkami.Linki na poczatku maja takie kulki walcowate jak w rowerach w v-brakach kojarzycie nie?ona sa wmontowane w kilka blaszek, ktore z biegiem lat sie wyginaja pod naporem sily wlasciciela i tez niekiedy sniedzieja lub rdzewiwja - linka sie wyslizguja z tych blaszek.Nigdy tam nie zagladalem a wpadlem na to przypadkiem jak mi sie tez spieprzyla linka od bagaznika.
Gab jezeli to nie to, moge Cie poratowac taka linka |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 18-02-2008, 21:50
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: |
kupujesz zwykly silownik od centralnego i podlaczasz go poprzez wlacznik do aku i sie cieszysz otwierana klapa przy pomocy nciscniecia jednego guzika |
Często alarmy sprzężone z centralnym zamkiem mają funkcję dodatkowego siłownika - specjalnie przeznaczone właśnie dla bagażników czy wlewów paliwa - wyzwala się je przez np. dłuższe przytrzymanie przycisku otwierania drzwi (zależy to też od modelu alarmu) - i ma się otwieranie bagażnika z pilota |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 22:14
|
|
|
Tomekp napisał/a: | Często alarmy sprzężone z centralnym zamkiem mają funkcję dodatkowego siłownika - specjalnie przeznaczone właśnie dla bagażników czy wlewów paliwa - wyzwala się je przez np. dłuższe przytrzymanie przycisku otwierania drzwi (zależy to też od modelu alarmu) - i ma się otwieranie bagażnika z pilota |
brawko |
|
|
|
 |
|