Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chlodzenie silnika w vr4
Autor Wiadomość
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 18:53   Chlodzenie silnika w vr4

Witam.Na stronie ips motorsport znalazlem chlodnice ,inne wiatraki oraz wieksza chlodnice oleju

http://www.ipsmotorsports...h/2945_986_2860
http://www.ipsmotorsports...h/2945_986_3174

Czytaliscie na zagranicznych forach o wymianie tych czesci? oplaca sie wymienic tylko te czy trzeba dla uzyskania pelnego efektu wymienic cos jeszcze? ktora firme wybrac jezeli chodzi o chlodnice??Patrzylem tez na stronie 3sxperformance ale ceny ips sa troszeczke nizsze co pokryje koszty wysylki. PZDR
 
 
GR44Z
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2008, 16:14   

vr4 napisał/a:
...oplaca sie wymienic tylko te czy trzeba dla uzyskania pelnego efektu wymienic cos jeszcze?...


Zależy co rozumiesz mówiąc "pełnego efektu".
Jeśli masz na myśli to, że auto będzie od tego szybsze to na pewno nie. Układy chłodzenia są robione zawsze na zapas, także nawet w przypadku wgrania wirusa/zwiększenia ciśnienia doładowania/lekko większych turbin -nie powinno być problemów z przegrzewaniem się silnika (*nie dotyczy hardcor'owych przeróbek). Natomiast jeśli chodzi o chłodnicę oleju to jest ona pożyteczna, pod warunkiem że rzeczywiście seryjna nie daje już sobie rady (masz zegar temp.?) Czasami wystarczy przenieść ową w miejsce gdzie będzie miała lepszy dostęp do przepływu powietrza, lub zrobić kierownicę powietrza np. flex-rurą.

Patrz na rozmiar gwintów podczas zakupu chłodnicy do termostatu, w stanach gwinty mogą być podane w calach, podczas gdy w EU w milimetrach, po prostu złączki węży mogą nie pasować i trzeba będzie zakuwać "customy".

Ze swojej strony mogę polecić firmę Racimex.

Jeśli masz problem z temp. silnika to prawdopodobnie jest to wina zapowietrzania, lub zasyfienia układu - przeczyść chłodnicę.

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.