Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:33 |
zabudowa paki do L200 |
Autor |
Wiadomość |
hk12345 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2007, 21:17 zabudowa paki do L200
|
|
|
witam WSZYSTKICH
jestem szcześliwym posiadaczem L200 z 2004r. obecnie planuje zakup nowego modelu promocja + podatki = okazja w firmie
w zwiazku z tym mam kilka pytam
PYTANIE I
co myślicie o tych L200 z krajów arabskich a kupowanych w niemczech na pace charakterystyczne drązki - obecnie sa one szeroko dostepne w Polsce czy warto je kupowac czy lepiej zakupic nowego w salonie choc znacznie droższego:-)
PYTANIE II
mam oryginalna zabudowę carryboy w moim L200 praktycznie zero zniszczenia i chciałby ja sobie zostawic do nowego prosze o informacje czy bedzieona pasowala do nowego L200?
pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz informuje nastepne auto to również mitsubishi L-200 w terenie prima!!!!!! |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-12-2007, 22:53
|
|
|
Pytanie I- nowy L200 a stary L200 to sa dwie kompletnie różne maszyny (nowy to praktycznie pajero tylko w budzie pikcupa)
pytanie II- praktycznie napewno nie- nowe L200 ma inny kształt paki no i wielkość paki.
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
hk12345 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2007, 23:08
|
|
|
moje I pytanie dotyczy tylko nowych L200 z2007r.
sa na rynku L200z 2007r ale pochodzace z niemiec (na pace charakterystyczne drazki na plandeke i naklejki czeronych plomieni na bokach auta ) i znacznie drozsze w salonach krajowych ale bardziej wypasione alufelgi stopnie poszerzenia blotnikow i inne
czy to prawda ze te z niemiec po okolo 70 000zl netto sa zupelnie niezabezpieczone antykorozyjnie itd. i nie warto ich kupowac podobno jakosc wykonania tych tanszych jest makabryczna i materialy wykorzystywane sa gorsze czy to prawda?????
jaka jest wasza opinia na temat tych z naklejkami "płomieni" na bokach L200
czy jest jakis uzytkownik takiego nowego L200?
pozdr hk |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-12-2007, 23:33
|
|
|
wersja INVITE (ta z płomieniami)
- stalowe felgi - koła 205/80 R16
- generalnie wół roboczy
- ABS
- Klima ręczna
- w kabinie czarny plastik
wersja INTENSE (to drogie z salonu)
- klimatronic
- skórzana kierownica
- kontrola trakcji MATC
- szerokie koła 17" (245) + ALU
- fabryczne radio z mp3
- halogeny
- deska rozdzielcza jak ze statku kosmicznego... hehe
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2007, 11:29
|
|
|
hk12345 napisał/a: | moje I pytanie dotyczy tylko nowych L200 ... z niemiec ... naklejki czeronych plomieni na bokach auta |
Chyba jest jak kibloo napisał: Cytat: | wersja INVITE (ta z płomieniami) |
czyli wersja bez kontroli trakcji (i bez Super Select). Sprawdź to.
Jeżeli INVITE to porównaj cene z takim samym z salonu, sprawdź czy cena z Niemiec netto i czy akcyzy nie zapłacisz a potem dopiero martw się zabezpieczeniem antykorozyjnym, brakiem podgrzewacza na zimę (jeżeli wersja arabska), utrudnieniami z gwarancją ... |
|
|
|
 |
hk12345 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 23:41
|
|
|
co to jest podgrzewacz na zime w wersji arabskiej pozdr |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2008, 11:38
|
|
|
Kibloo napisał/a: | Pytanie I- nowy L200 a stary L200 to sa dwie kompletnie różne maszyny (nowy to praktycznie pajero tylko w budzie pikcupa) |
Ja Cie prosze nie wypisuj takich rzeczy bo ludzi mozesz w blad wprowadzic. Co do roznic miedzy L200 produkowanym do 2005 i tym nowym jest ich sporo ale z Pajero to ma nie wiele wspolnego.
To ze masz SuperSelect i oba auta czerpia z doswiadczen Mitsubishi w produkcji aut terenowych to od razu ma oznaczac, ze to pojara tylko z paka. To sa dwie rozne drogi, koncepcje i zastosowania. Poczynajac od podstaw, budowy, przez silniki, zawieszenie, hamulce a konczac na drobniejszych systemach. L200 (NOWE i STARSZE) to nie PAJERO w budzie Pick-up'a. Nawet Pajero Sport blizej do "elki" niz do Pojarki. No chyba, ze porownasz go z I generacja.
hk12345 napisał/a: | co to jest podgrzewacz na zime w wersji arabskiej pozdr |
nie wiem co to jest podgrzewacz a tym bardziej czy wystepuje w wersji arabskiej. Wiem za to, ze nawet najubozsza wersja ma: szybe tylna ogrzewana ale tylko to. Ma regulowane mechanicznie lusterka zwykle a nie elektryczne i podgrzewane tak jak to jest w wyzszych wersjach poczynajac od INTENSE. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 16:07
|
|
|
hk12345 napisał/a: | co to jest podgrzewacz na zime w wersji arabskiej pozdr |
W wersji arabskiej ni ma; tam zimy ni ma...
Myślę, że polska wersja ma coś zamontowane na przewodzie paliwowym (wszystkie diesle, którymi jeździłem do tej pory to miały) co pozwala odpalać i jeździć w zimie... |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2008, 16:38
|
|
|
Gene napisał/a: | Kibloo napisał/a: | Pytanie I- nowy L200 a stary L200 to sa dwie kompletnie różne maszyny (nowy to praktycznie pajero tylko w budzie pikcupa) |
Ja Cie prosze nie wypisuj takich rzeczy bo ludzi mozesz w blad wprowadzic. Co do roznic miedzy L200 produkowanym do 2005 i tym nowym jest ich sporo ale z Pajero to ma nie wiele wspolnego.
To ze masz SuperSelect i oba auta czerpia z doswiadczen Mitsubishi w produkcji aut terenowych to od razu ma oznaczac, ze to pojara tylko z paka. To sa dwie rozne drogi, koncepcje i zastosowania. Poczynajac od podstaw, budowy, przez silniki, zawieszenie, hamulce a konczac na drobniejszych systemach. L200 (NOWE i STARSZE) to nie PAJERO w budzie Pick-up'a. Nawet Pajero Sport blizej do "elki" niz do Pojarki. No chyba, ze porownasz go z I generacja.
hk12345 napisał/a: | co to jest podgrzewacz na zime w wersji arabskiej pozdr |
nie wiem co to jest podgrzewacz a tym bardziej czy wystepuje w wersji arabskiej. Wiem za to, ze nawet najubozsza wersja ma: szybe tylna ogrzewana ale tylko to. Ma regulowane mechanicznie lusterka zwykle a nie elektryczne i podgrzewane tak jak to jest w wyzszych wersjach poczynajac od INTENSE. |
no dobra, masz rację, wiem, ale jednocześnie to, ze nawara, i hi, są pickupami, oki, tylko, że poprzez strowanie napedów (MATC i SS), to sa dwie zupełnie inne klasy z L200, może to był za duży skrót myślowy, ale jednak Lka ma dwa rozwiązania z samochodu o klase wyższego ( akosztuje mniej) i to stanowi jej główny atut.
Pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2008, 16:58
|
|
|
To jest jej niezaprzeczalny walor i pod tym wzgledem nowe L200 bije konkurentow. Choc wielu posiadaczy pick-up'ow i "fachowcow" od aut tego typu zdaje sie nie zwracac na to uwagi. Licza sie schowki i wypasiony silnik. To specyficzny produkt i trzeba pamietac o pewnych cechach, ktore powoduja ze i najslabsza w tym towarzystwie Toyota z Hiluxem cieszy sie powodzeniem. Legendarna niezawodnosc nadal procentuje choc w porownaniu z Elka pick-up Toyoty wypada mizernie.
elili napisał/a: | W wersji arabskiej ni ma; tam zimy ni ma...
Myślę, że polska wersja ma coś zamontowane na przewodzie paliwowym (wszystkie diesle, którymi jeździłem do tej pory to miały) co pozwala odpalać i jeździć w zimie... |
O czym Ty wspominasz bo ja naprawde nie znam takiego czarodziejskiego urzadzonka, ktore w Polsce pozwala samochodom z silnikem Diesel'a odpalac w ujemnych temperaturach. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-01-2008, 17:13
|
|
|
Też kiedyś widziałem w dizlu instalację (chyba) webasto z dodatkowym obwodem ogrzewającym cały układ paliwowy od zbiornika aż po wtryskiwacze ale o ile pamiętam to auto skandynawskie było (chyba volvo a może saab) tyle że nie interesowałem się tym wtedy ale właściciel twierdził że w najgorsze mrozy odpala - kilkanaście minut grzania przed uruchomieniem i ponoć na dyg odpalał. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 17:30
|
|
|
Gene napisał/a: |
elili napisał/a: | W wersji arabskiej ni ma; tam zimy ni ma...
Myślę, że polska wersja ma coś zamontowane na przewodzie paliwowym (wszystkie diesle, którymi jeździłem do tej pory to miały) co pozwala odpalać i jeździć w zimie... |
O czym Ty wspominasz bo ja naprawde nie znam takiego czarodziejskiego urzadzonka, ktore w Polsce pozwala samochodom z silnikem Diesel'a odpalac w ujemnych temperaturach. |
Kadett miał, Mondeo miało, nawet Mazda ma:
podgrzewacz
nie wiem czy pozwala odpalać ale montują. A w wersji arabskiej - nie montują...
Cytat: | sa zupelnie niezabezpieczone antykorozyjnie |
To też możliwe bo tam solą nie sypią.
A teraz GENE wyautuj nas z "Zabudowy paki" do "odpalanie przy -6"... |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2008, 18:21
|
|
|
U mnie przy -10 (dzisiaj w nocy) odpałka od strzału (jedno podgrzanie), ale paliwo Dynamic (lotos), poza tym coś mi się o uszy obiło, że w obwodzie chłodzenia jest dodatkowa grzałka pozwalająca silnikowi dojśc szybciej do temperatury roboczej, oglądałem, ale nie widziałem pod maska, tylko że mojej eleczce potrzeba jakieś 3km od ruszenia żeby dojśc do temp roboczej (środek skali)
Gene z tego co wiem, to navka ma zawracanie spalin przez kanał wkoło bloku silnika (zaraz po uruchomieniu wciska się przycisk przy kierownicy) co pozwala na szybsze rozgrzanie silnika, więc czemu misiek nie miałby miec podobnie...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 19:35
|
|
|
Kibloo napisał/a: | coś mi się o uszy obiło, że w obwodzie chłodzenia jest dodatkowa grzałka pozwalająca silnikowi dojśc szybciej do temperatury roboczej, oglądałem, ale nie widziałem pod maska, tylko że mojej eleczce potrzeba jakieś 3km od ruszenia żeby dojśc do temp roboczej (środek skali) |
Fakt; dość szybko ciepłym dmucha.
O grzałce też słyszałem...
Chłopaki skąd wziąć porządną instrukcję do eLki? |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2008, 21:34
|
|
|
Chcesz to ja mam po niemiecku...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
|