Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEMY Z PRZEPUSTNICĄ GDI 2000 CARISMA
Autor Wiadomość
Extraaaa
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2008, 16:47   PROBLEMY Z PRZEPUSTNICĄ GDI 2000 CARISMA

witam!
Mam pytanie odnośnie mojego Auta Carismy 2000 r GDI. Auto sprawowało się swietnie, gdy nagle po odpaleniu zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa tzw "CHek" auto nagle zaczęło nie mieć mocy, pedał gazu reagował dopiero od połowy! Pojechałem do warsztatu który specjalizuje się naprawą aut i podłączono do komputera auto. Okazało się ze to przepustnica ( zabrudzona) . Przepustnica nastęnie przeczyszczona została! Komputer skasował błąd i ok! można jezdzic do woli. Ale gdy auto zgaśnie i po odczekaniu jakiś 15 min problem powraca i nadal zapala sie kontrolka i brak mocy jest widoczny. Pan mechanik oświdczył, że trzeba udać sie serwisu ASO i tam dokonać ADAPTACJI przepustnicy! Ponieważ mają tylko oni odpowiedni program !!!

Czy ktos miał taki podobny PROBLEM z autem !!
Prosze o pomoc !!!!
DZIĘKI !!!!
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 01-01-2008, 18:48   

Zresetuj kompa w aucie - procedura szeroko opisywana na forum - akcja z odpięciem klemy i później nauczeniem obrotów. Wcale nie trzeba jechać z tym do ASO.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2008, 14:00   

No to może wcale nie chodzi o zabrudzenie przepustnicy tylko usterka jest inna??? także związana z przepustnicą.
pozdro
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-01-2008, 14:36   

deadly napisał/a:
No to może wcale nie chodzi o zabrudzenie przepustnicy tylko usterka jest inna??? także związana z przepustnicą.
pozdro

Też tak mi się wydaje. Zabrudzenie nie dawałoby takich rezultatów. Prawdopodobnie przepustnica siada - o podobnych objawach mówił mi poprzedni właściciel mojej Carismy, dwa razy wymieniał przepustnicę.
 
 
Sienio 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2008, 16:55   

Jeśli reset i "nauka" kompa nie usunie tej usterki to stawiam na
padnięty silnik krokowy przepustnicy.

[ Dodano: 02-01-2008, 17:11 ]
Uzupełniając poprzedni link to tu:http://www.autodata.ru/efisakh/2007_efisakh/gdi_etv.htm
na FAQ Krzyżak pokazuje fotki związane z naprawą tego ustrojstwa.
_________________
Pozdrawiam Sienio
Carisma 1,8 GDI
 
 
TomyLee4
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2008, 18:24   

Witam na forum kolegę, którego namawialem na Cari, szkoda tylko, że swoja przygodę zaczynasz od problemu, ale dasz radę i Cari będzie ci długo słuzyć.....
Pytanie: kiedy kolejna impra????
 
 
Extraaaa
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2008, 22:59   

W piatek jade do Wrocka do AO mysle ze usterka zginie po nauczeniu przepustnicy !!!

Kolego Pozdrawiam i myśle ze kolejna Impra na weekend u kuzyna bo u nas spaleni !!! hehehehe
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 03-01-2008, 07:38   

Moim zdaniem to także będzie krokowiec, GDI bardzo szybko uczy się obrotów więc po pierwszym czyszczeniu było by dobrze,
Kolego szukaj wątku o reanimacji krokowca, z tego co pamietam to chyba Krzyżak robił coś takiego dla któregoś z forumowiczów.
Co do samego GDI nie będziesz zawiedziony.
Ja napewno nie jestem :lol:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Extraaaa
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 10:38   

DZieki student za porade !! Jutro wyjaśni się co to jest dokładnie !!! Napisze co było z Cari oraz jaki koszt sromotny poniosłem !!!
Pozdrowionka dla Mitsumaniaków !!!!
 
 
TomyLee4
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 18:16   

ok czekam na wekend i jedziemy!!!!
 
 
Extraaaa
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 10:20   

W salonie We Wrocku okazało się ze to zabrudzona przepustnica . Wyczyszczono i zaadaptowano ją a następnie nauczono ponownie. Wymieniono przewody! Koszt naprawy to 150 zł!!! Bardzo miła odsługa w salonie Mitsubishi we Wrocławiu. Fachowość i precyzja !!! I cenowo Lepiej niz w jakims konkretnym warsztacie !!! Sam przekonałem się o tym kiedy zapłaciłem 130 zł w jednym w takich warsztatów i nic nie stwierdzono. Tylko ze to przepustnica. Dlatego polecam odrazu do salonu podjechać. Tam mają fachowy sprzet i znają sie na rzeczy !!!!
Problem z przepustnicą załatwiony !!!!
 
 
strazak
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 13:09   

powiedz tylko jeszcze kolego o jakie przewody chodzi??? bo w GDI te przewody to.....chyba nie są aż tak częstą przyczyną problemów jak w tradycyjnych aparatach zapłonowych mówię tu o przewodach które zasilają elektrocewki.
ps. czytając posty ludzi z dolnośląskiego zaczynam załować że do Wrocka mam tak daleko. u nas te ASO to nic ciekawego.
pozdro
 
 
lewy170
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 15:17   

witam . mógł byś mi podać namiary do tego serwisu we Wrocławiu?nr.telefonu.dzieki
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2008, 18:57   

Witam jestem od dwoch tygodni posiadaczem cari 1.8 gdi z 2000 roku, i pojawil sie problem z odrotami silnika tzn kiedy jest zimny silnik i odpale auto kilka sekund sa obroty na poziomie 2000 po czy zaczynaja spadac prawie do zera a nawet do wylaczenia sie silnika,nastepnie kiedy juz silnik osiagnie temperature to obroty utrzymuja sie na poziomie 1000 i nieznacznie faluja z tendencja spadkowa do 800-600.
dzis pojawil sie problem kontrolki check engine podczas jazdy zapalila mi sie ta wlasnie kontrolka. nie sprawdzalem jak wyglada moja przepustnica nadmienie tylko ze moja cari posiada przebieg w wyskosci 48 tys mil co daje jakies 70tys km.z tego co tu wyczytalem to powinien chyba byc problem z ta przepustnica. co o tym sadzicie i jakie sa wasze opinie co do przyczyny i usatlenia tej usterki.pozdrawiam wszystkich
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 25-01-2008, 19:27   

70000 km na osi, przede wszystkim powinieneś zacząć od czyszczenia przepustnicy, jak to nie pomoże to przejrzeć silniczek krokowy (przesmarować łożyska). Prawdopodobnie jak usuniesz te problemy, "check engine" też nie powinien się zapalać. Opis czyszczenia przepustnicy jest na http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm powodzenia 8)
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.