Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] Evoscan
Autor Wiadomość
majo 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: śląskie
Wysłany: 21-10-2013, 21:04   [MSS GDI] Evoscan

Czy ktoś może mi powiedzieć jaka powinna być wartość startowa. Co ona określa.
U mnie przy włączeniu 4 po odpaleniu na wolnych wychodzi na 10 i tak stoi.
Czy zawór EGR sie nie domyka, zawiesza się?
Jak to rozumieć?

I pytanie nr2

Fuel Trim zależy od?
Powinna zdążać do "0", u mnie nie rzadko wartość ta jest ujemna.

Od czytania postów totalny mętlik w głowie i ręce opadają.
Ostatnio zmieniony przez majo 27-10-2013, 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 25-10-2013, 13:13   

Co do EGR to nie wiem, natomiast Fuel Trim zależy od wielu czyników. Masz GDI, więc pewnie nie masz LPG. Wówczas zależy głównie od składu mieszanki. W dużym uproszczeniu: Gdy jest generalnie ubogo (mało paliwa w stosunku do powietrza), wówczas korekta krótka idzie na plus. Gdy długi czas korekta krótka jest w okolicach plusowych, wówczas sterownik zmienia korektę długoterminową też na plus. Jeśli jest generalnie bogato (dużo paliwa w stosunku do powietrza), to mamy korekty ujemne. Zależy jaki masz zakres tej ujemnej korekty. Jeśli liczby są niewielkie, to nie ma się co stresować. Lepiej mieć trochę bogato niż ubogo - nie grozi wypalenie zaworów.
W jaki sposób to się dzieje zależy od konkretnego algorytmu realizowanego przez sterownik.
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20979
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-10-2013, 18:29   

majo, spytaj może usera volve , on trochę siedzi w Evoscanie :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.