 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
tstark [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2008, 18:22 [E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze
|
|
|
Witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem Galanta (91r 1,8TD), super samochodzik, ale jest coś co chodzi mi po głowie, przyznam się że jestem kompletnym laikiem w naprawach samochodów, więc proszę o wyrozumiałość , do rzeczy, dwie sprawy:
1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną?
2. wiem (od poprzedniego właściciela), że do wymiany lub regulacji są pompo wtryskiwacze (samochodzik spala mi przez to trochę więcej ropy, możliwe?), chciałbym to zrobić, więc czy może ktoś z okolicy Trójmiasta może polecić jakiś dobry warsztat?
Z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 05-01-2008, 18:35
|
|
|
a jaki przebieg auta ? Wtryski w dieslu wytrzymuja 400 tys. Jedynie trzeba je regulowac co jakis czas. Cena nowej koncowki to 140 zl za orginal Denso |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
tstark [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2008, 18:40
|
|
|
przebieg to prawie 300tyś, czy to możliwe że przez to pali więcej? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-01-2008, 18:59
|
|
|
tstark napisał/a: | 1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną? |
Klocki hamulcowe do wymiany zapewne |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-01-2008, 21:01
|
|
|
Jak facet jeżdził na opale(co się często zdaża)to całkiem możliwe że są wykończone.Z drugiej strony,to nie wiadomo czy zegar nie jest cofany. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 06-01-2008, 10:28
|
|
|
Generalnie w miare przebiegu zmniejsza sie cisnienie wtrysku a zatem wtryskiwacze szybciej puszczaja (leja) i autko bedzie wiecej palic. Rada moja jest taka. Jedz do speca od ustawiania wtryskow niech je wykreci ogladnie (jak beda zuzyte wtedy wymiania) wyczysci, i ustawi. W twoim aucie cisnienie wtrysku powinno wynosic 120-130 bar. Przy okazji mozesz sprawdzic kompresje na cylindrach powinno byc od 19,2 do 27 bar'ów. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
tstark [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 15:16
|
|
|
dzięki wszystkim za rady, pozostaje mi tylko jedno, znaleźć jakiegoś speca, może ktoś może kogoś polecić z okolicy trójmiasta?
pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 06-01-2008, 15:24 ]
ah i jeszcze jedno, czy ktoś może wie gdzie można znaleźć user manual do tego modelu, bo szukając znalazłem tylko service manual, z góry dzieki |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 11-01-2008, 12:39
|
|
|
a co do pytania o świecącą się kontrolkę ręcznego, to mam pytanie:
Zaciągasz zimą ręczny na noc ?
U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu . |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
tstark [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2008, 14:06
|
|
|
WeinMaster napisał/a: | U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu . |
u mnie chyba niestety to nie to, bo nawet przy +8 jest to samo, wiec chyba to jednak klocki, bede musial pojechac do mechaniora jakiegos.. |
|
|
|
 |
|
|