Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze
Autor Wiadomość
tstark
[Usunięty]

  Wysłany: 05-01-2008, 18:22   [E34A 1.8TD] kontrolka ręcznego + pompo wtryskiwacze

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem Galanta (91r 1,8TD), super samochodzik, ale jest coś co chodzi mi po głowie, przyznam się że jestem kompletnym laikiem w naprawach samochodów, więc proszę o wyrozumiałość :) , do rzeczy, dwie sprawy:

1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną?

2. wiem (od poprzedniego właściciela), że do wymiany lub regulacji są pompo wtryskiwacze (samochodzik spala mi przez to trochę więcej ropy, możliwe?), chciałbym to zrobić, więc czy może ktoś z okolicy Trójmiasta może polecić jakiś dobry warsztat?

Z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 05-01-2008, 18:35   

a jaki przebieg auta ? Wtryski w dieslu wytrzymuja 400 tys. Jedynie trzeba je regulowac co jakis czas. Cena nowej koncowki to 140 zl za orginal Denso
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
tstark
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2008, 18:40   

przebieg to prawie 300tyś, czy to możliwe że przez to pali więcej?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-01-2008, 18:59   

tstark napisał/a:
1. kontrolka ręcznego - zapala mi się kontrolka ręcznego i gaśnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się rozgrzeje (oczywiście ręczny nie jest zaciągnięty), sprawdzałem poziom płynu hamulcowego i jest ok, więc co może być przyczyną?


Klocki hamulcowe do wymiany zapewne ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-01-2008, 21:01   

Jak facet jeżdził na opale(co się często zdaża)to całkiem możliwe że są wykończone.Z drugiej strony,to nie wiadomo czy zegar nie jest cofany.
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 06-01-2008, 10:28   

Generalnie w miare przebiegu zmniejsza sie cisnienie wtrysku a zatem wtryskiwacze szybciej puszczaja (leja) i autko bedzie wiecej palic. Rada moja jest taka. Jedz do speca od ustawiania wtryskow niech je wykreci ogladnie (jak beda zuzyte wtedy wymiania) wyczysci, i ustawi. W twoim aucie cisnienie wtrysku powinno wynosic 120-130 bar. Przy okazji mozesz sprawdzic kompresje na cylindrach powinno byc od 19,2 do 27 bar'ów.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
tstark
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 15:16   

dzięki wszystkim za rady, pozostaje mi tylko jedno, znaleźć jakiegoś speca, może ktoś może kogoś polecić z okolicy trójmiasta?

pozdrawiam
Tomek

[ Dodano: 06-01-2008, 15:24 ]
ah i jeszcze jedno, czy ktoś może wie gdzie można znaleźć user manual do tego modelu, bo szukając znalazłem tylko service manual, z góry dzieki
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 11-01-2008, 12:39   

a co do pytania o świecącą się kontrolkę ręcznego, to mam pytanie:
Zaciągasz zimą ręczny na noc ?

U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu :) .
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
tstark
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 14:06   

WeinMaster napisał/a:
U mnie tak bylo 2 razy jak zaciągnąłem na mroźną noc ręczny. Po 10 km przestała się świecić kontrolka, teraz zostawiam na biegu :) .

u mnie chyba niestety to nie to, bo nawet przy +8 jest to samo, wiec chyba to jednak klocki, bede musial pojechac do mechaniora jakiegos..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.