 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dziwna usterka |
Autor |
Wiadomość |
Kawishi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 20:17 dziwna usterka
|
|
|
Witam Serdecznie! Może ktoś podpowie, bo miał np taką przypadłość w swoim Galku;)
Otóż autko kupiłem od starszego Pana, który 3 miesiące przed sprzedażą podarował Galanta swojemu synowi. Ten zaczął szaleć i tata ukarał go zabraniem mu autka i mi sprzedał go po b. dobrej cenie. Liczylem sie z tym, ze moze byc cos nie tak, np popalone opony czy tez TURBINE.
I właśnie z tą turbinką zadziało sie tak. Był wyciek. Przepuszczała olej. Postanowiłem ja wymienic, sądząc, że jest poprostu zajeżdzona. Udało mi się kupić rekomendowaną od wersji z automatyczną skrzynią biegów, więc teoretycznie nie zarżniętą. Starą sprzedałem na allegro.
I tu jest problem. Facet, który kupił ją ode mnie jest zachwycony - nic nie cieknie, ogólnie wszystko ok. A ta nowa u mnie po założeniu rozerwała tą gumową osłone. Po wstawieniu wzmocnionej gumy, pojawił się wyciek. Co może być nie tak???!!!!, bo podejrzewam, że nie chodzi tu o turbosprężarkę, ale o jakiś inny problem. Nadmieniam, że traktuję autko delikatnie, jeżdząc maxymalnie do 3000 obrtów/min - jestem spokojnym kierowcą. Proszę o pomoc, bo Galant jest fajnym i wygodnym autem, w którym wszystko działa poza tym dużym i irytującym wyciekiem oleju, w miejsu turbiny. Silnik jest suchy.
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH!!!! |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2008, 23:16
|
|
|
Wycieki oleju z turbosprężarki oprócz jej zużycia mogą być spowodowane przytkanym odpływem oleju ze sprężarki do misy olejowej lub za wysokim ciśnieniem oleju podawanego do sprężarki. Na wejściu oleju sprężarki mają zazwyczaj odpowiednio dobraną kryzę obniżającą ciśnienie. Nie wiem czy takie rozwiązanie jest stosowane w 1,8TD ale na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym odpływ. |
|
|
|
 |
Kawishi [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2008, 21:33
|
|
|
dzięki za wskazówkę. sprawdzę to w najbliższym czasie.
jakieś inne propozycje?
[ Dodano: 30-01-2008, 20:21 ]
odpływ działa, jest drożny :/ |
|
|
|
 |
|
|