[Cari 1.8 GDI] regulator napięcia |
Autor |
Wiadomość |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2008, 14:14 [Cari 1.8 GDI] regulator napięcia
|
|
|
powiedzcie mi czy może być walnięty w/w regulator jak wskazania miernika napięcia są ok?
bez obciązenia 14,5 z obciążeniem 13 , 9.
Pytam bo jak załącze klimke to wariują obroty....dokładnie to spadają i skaczą .
Może pomoże mi ktoś bez wizyty u pseudo speców w ASO
pozdro z kujaw |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 08-01-2008, 15:03
|
|
|
Po klimie to normalne bo w rytm załączania sprężarki rośnie/maleje obciążenie dla silnika więc ECU podbija/obniża obroty podług potrzeb. Możesz się więc już wyluzować. Tak ma być. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 08-01-2008, 17:01
|
|
|
jak masz walniety regulator napiecia to objawia sie tym ze jak jedziesz i wrzucasz na luz to ci swiatla przygasaja. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2008, 17:45
|
|
|
hehehe normalne....no może ,ale po dłuższej jeździe spadaja tak że zapala check i skaczą na 1,5 tys....a jeśli chodzi o światła to przygasają ...a raczej rozjaśniaja się jak dodaję gazu na postoju.....może ktoś wie tak na marginesie gdzie mozna w kuj-pom. podjechać do dobrego mechaniora z mutem (iżeby umiał go odczytać) chyba wiecie o czym mówie
pozdr
ps. bez klimy nie ma tych objawów |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 08-01-2008, 18:26
|
|
|
jak sie zalancza klime to zawsze na poczatku beda skakac obroty tak ma kazde auto. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
|