 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Okropnie hałasuje! |
Autor |
Wiadomość |
grubka1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 17:03 Okropnie hałasuje!
|
|
|
Hey Wam Wszystkim. Ostatnio po nieciekawej historii z pękniętym paskiem rozrządu samochod trafił do mechanika. Załatwiłem sobie dzwigienki (klawiature zaworów) używaną ale w bardzo dobrym stanie tak stwierdzilo to kilku mechanikow! Po naprawieniu samochodu jezdze nim juz jakies 1,5 miesiaca i okropnie mi klekocze silnik w środku bardzo jest to słyszalne a na zewnątrz już nie wspomne poza tym auto jest bardzo słabe wolno się rozpędza ! ostatnio z trudem wyciągnąłem nim 140 km/h z czym to jest związane? Bylem zareklamować usługę którą mi wykonano ale powiedziano mi ze to przez tłumnik! Co jest niemożliwe gdyż był on niedawno wymieniany! Po otwarciu maski klekot jest bardzo słyszalny! Gdy otwarlem filtr powietrza hałas dochodził od silnika powiedzcie mi i doradzcie ! Wydaje mi sie ze jest to wina zle ustawionych zaworów czy jest to mozliwe?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-01-2008, 18:11
|
|
|
Sprawdż czy znaki na rozrządzie się zgadzają,łącznie z balansem. |
|
|
|
 |
grubka1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 19:55
|
|
|
jak tego dokonać ?? czy jest to w książce ?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-01-2008, 22:40
|
|
|
Musisz zdjąć osłony plastikowe kół rozrządu.Na każdym kole jest znak(nacięcie lub kropka)Obok każdego koła na bloku silnika też jest znak.Nie znakowane są tylko rolki napinacza paska.Trzeba pokręcać wałem silnika,aż na kole do niego przykręconym znajdziesz znak,i pokryjesz go ze znakiem na bloku.Następnie sprawdzamy znaki na reszcie kół.Jeżeli się nie pokryły,to obracamy wał o jeden obrót(znowu ustawiamy na znak)i sprawdzamy reszte znaków.Jeżeli nie miałeś wcześniej do czynienia z tego typu zabiegami,to lepiej aby Ci ktoś pomógł.To dość precyzyjna robota.Poszukaj też materiałów na ten temat na stronie Krzyżaka.Może tam będzie obszerniejszy opis.Powodzenia.
[ Dodano: 10-01-2008, 22:46 ]
A cha.ważne jest,aby pokręcać wałem w tym kierunku w którym pracuje silnik> |
|
|
|
 |
|
|