Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] lancer 89 - diagnostyka
Autor Wiadomość
tadek
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 21:05   [C62A 1.5] lancer 89 - diagnostyka

:) witam,
    czy jest możliwe aby ktoś znał dobrego diagnostę silnika w rejonie Legnicy bo tu ma niejscu nikogo takiego nie ma .
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 10-01-2008, 22:27   

a co dolega Twojemu miśkowi?
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
tadek
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 17:11   

witam, dziękuję za zainteresowanie. moje autko to historia. nie zawsze są z nim problemy ale z diagnostyką raczej tak, u nas nie warsztatu który miałby program a i osobę która znałaby się na diagnostyce tych pojazdów. raz mi to zrobiono w warsztacie , oczywiście "polecanym". efekty są takie że ja dalej słyszę klekotanie zaworów , a warsztatowiec nie. twierdzi że to coś z łącznikiem elatycznym i coś tam jeszcze, wymyśla cuda. Ponadto silnik zaczął brać więcej oleju czego wcześniej nie było , czasami się dusi i wogóle jest słabszy. Obecnie szukam kogoś dobrego ale i też nie zbyt drogiego. Nie chciałbym się ponownie naciąć.
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 13-01-2008, 21:24   

z tego co piszesz potrzebujesz dobrego mechanika, któremu nie jest potrzebny program diagnostyczny, ale doświadczenie, klekotania w silniku nie sprawdzisz za pomocą żadnego programu, jeśli szukasz oprogramowania do diagnostyki Twojego lancera to prześlij mi adres mailowy, a ja Tobie po prostu wyślę soft+schemat kabelka, dalej już tylko laptop i test i analiza, ale to wszystko w przypadkach, w których można coś zaobserować z danych otrzymywanych z ECU, jeśli słyszysz klekotanie to spradź poprawność zapłonu, świece, kable WN i luz na zaworach, to wszystko możesz zrobić sam bez specjalistycznych narzędzi, wystrczy Ci szczelinomierz, lampa stroboskopowa i kilka podstawowych kluczy
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-01-2008, 11:54   

mam pytanie
1 jaki masz przebieg?
2 czy masz gaz ?
3 czy sam umiesz zrobic cos przy aucie?
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 14-01-2008, 22:25   

myślę że poprawna regulacja zapłonu (wraz ze zmasowaniem złącza) i regulacja zaworów powinny pomóc
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 14-01-2008, 23:03   

Witam,
Niewiem gdzie byłeś ale na bagiennej w Legnicy (Autotech nr tel 768522877) w miare powinni ci pomóc. Ja zrobilem taki myk iz zebralem potrzebna mi teorie na forum i pojechalem do nich, mowiac ze potrzebuje diagnostyki wedlug materialow ktore przywiozlem. Bez tego to chlopcy chcieli regulowac zawory na zimno... Zaleta tego warsztatu to 150 zł za cala diagnostyke czyli czyszczenie przepustnicy, regulacja zaworow, sprawdzaja cisnienie paliwa na garach, ustawienie zaplonu, regulacja obrotów.
W razie jak cos bedzie trzeba wymienic np tak jak w moim przypadku kopulke od aparatu zapł. , przywioza ci ja z JOTY (sklep motoryzacyjny).

P.S zrobilem maly blad jak powiedzieli zeby wymienić uszczelke pod pokrywa zaworów na AJUSA ze sklepu... ciekła jak cholera, orginalnej nie zalozyli, bo podejrzewal ze moze byc nie szczelna. 30 zł w plecy plus problem gratis

Pozdrawiam
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
tadek
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 08:19   

witam.
- to właśnie przy ul. Bagiennej mnie tak potraktowali, niby się znają i coś chcą zrobić ale im nie wychodziło. wiem też że trzeba wyregulować zawory , tylko gdzie ? . w pozostałym zakresie mimo właściwego przebiegu nie mam problemów . obchodziłem wszystkie warsztaty i nikt nie chce naprawiać japończyków.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-01-2008, 15:02   

tadek, zrob to sam tzn regulacje zaworow robpota prosta i mozna ja wykonac pod golym niebem
byle nie padalo
zdejmujesz pokrywe zaworow /klucz nr 10/ zdejmujesz gorna oslone rozrzadu bierzesz klucz nr 17 wrzucasz na luz ustawiasz na punkty i widzisz na walku rozrzadu ktore zawory sa w pozycji spoczynkowej
bierzesz szczelinomierz /wydatek ok 10zl/ --- wazne ze silnik musi byc goracy--- i regulujesz potrzebny jest klucz oczkowy i srubokret plaski by po ustawieniu wlasciwego luzu skontrowac- krecisz walkiem w glowicy /klucz 17/ i ustawiasz kolejne luzne zawory --- musisz pamietac ze wylotowe tzn od strony kolektora wydechu maja miec inna szczeline-luz niz ssace- wlotowe.
Sposob na cieknaca pokrywe zawiorow:
demontujesz pokrywe z silnika bierzesz na stol i obracasz do gory nogami i kazdy otwor po srubie klepiesz mlotkiem najlepiej przez trzonek punktaka a przy montarzu podluz podkladki pod srubki
i nie bedzie cieklo.
Z zaplonem sytuacja jest trudniejsza tzn trzeba miec lampe stroboskopowa i metr przewodu by przymasowic ECU gniazdo do masowienia znajduje sie zazwyczaj na wysokosci schowka taka kostka
z jednym pinem.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 20-01-2008, 17:22   

wojmi1 napisz jeszcze jakie powinny wartości luzów przy gorącym silniku, bo jeśli pamiętam, to mechanicy ustawiali mi na zimnym coś ok. 0,20-0,25mm
wartości były podobne dla zaworów ssących i wydechowych
ostatnio szukałem na forum, ale nic nie znalazłem
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2008, 21:00   

romek555 napisał/a:
szukałem na forum, ale nic nie znalazłem
:shock:

http://www.mitsubishi-gra...+zawor%F3w+4g15
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 20-01-2008, 23:44   

jak wpisałem coś w rodzaju "regulacja luzu zaworowego" i zaznaczyłem lancer c6x i starsze to nic nie znalazł, a jak wpisałem w całości to dłuuuuugo myślał i dałem sobie siana
dzięki za pomoc
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 21-01-2008, 16:58   

romek555, nie poddawaj sie tak latwo
wlot 0,15 mm, wylot 0,25 mm.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 20:11   

No to troszke pojechali nie tak z zaworami heheheheh

Nie ma to tamto nie jestem mechanikiem ale budowlańcem lecz pojęcia troszkę mam o mechanice. Więc smiało mogę powiedzieć że zawory sobie ustawisz sam.

Pisz co dalej boli i może uda Ci się pomóc.

Mój lancerek nie gadał, a teraz mruczy aż miło
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2008, 22:49   

Ja podejrzewam że ustawili zawory na zimnym silniku i to cała sprawa. Tutaj masz ServiceManual poczytaj sobie po Niemiecku. :D http://www.e-elektron.pl/...tLancer8892.htm
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.