 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ4A 1.6] olej i wymiana |
Autor |
Wiadomość |
geolog111
Nowy Forumowicz
Auto: colt 96-04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 1 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 20-09-2009, 16:02 [CJ4A 1.6] olej i wymiana
|
|
|
jakim kluczem odkręcić korek spustu oleju i czy są z tym jakieś problemy? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2009, 16:19
|
|
|
Klucz 17 lub 19. Żadnych problemów czy komplikacji nie ma. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 20-09-2009, 17:45
|
|
|
Przy dokręceniu uważaj aby nie przekręcić gwintu bo wtedy się narobi ambaras. Mi się nie zdarzyło... bądź delikutaśny.
Zanim wkręcisz korek z powrotem wytrzyj go z ewentualnych zanieczyszczeń czystą szmatką - łatwiej Ci się potem wkręci. To samo proponuję zrobić z gwintem miski olejowej.
Olej spuszczamy na ciepłym silniku (ale się nie poparz, to nie frytkownica i nie musi być 150 stopni ).
Jak będziesz odkręcał filtr to możne być zapieczony (ja u siebie nie miałem takiego problemu i odkręciłem ręką). Do odkręcenia zapieczonego filtru jest specjalny klucz (pręt z łańcuchem rowerowym - tak w uproszczeniu). Kiedyś widziałem jak gość nie miał narzędzia i wbił zaostrzony pręt w filtr i tym odkręcił (nie polecam tej metody).
Gdy wymieniałem olej to nim wkręcie filtr i korek przepłukałem wlewając niewielką ilością czystego oleju.
Tuż przed przykręceniem filtra zamocz palce w oleju i przetrzyj uszczelkę.
Nie miałem problemów z pierwszą samodzielną wymianą oleju - powodzenia |
|
|
|
 |
|
|