Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z stukającym silnikiem
Autor Wiadomość
Sikor83
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 22:45   [1G 90-94] Problem z stukającym silnikiem

Witam wszystkich kupiłem niedawno Eclipse z uszkodzonym silnikiem silnik troche nie równo chodził i coś stukało , ściągłem głowice patrze a tam jeden zawór wydechowy ma dziure wypalony wymieniłem odydwa zawory na tym garku złożyłem i coś dosyć głośno mi puka silnik idealnie odpala super chodzi ideał tylko to pukanie słychac jak by zawór walił w tłok , rozrząd na 100% jest dobrze ustawiony nie wiem co to może być może ktoś z was miał podobny problem. Proszę o pomoc Pozdrawiam. Zapomniałem dodać że auto kupiłem od Niemca oryginalny przebieg 147tyś km, silnik po ściągnięciu głowicy nóweczka tylko ten 1 właściciel za granicą
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-01-2008, 23:26   

Panewki korbowe - wtedy na górze słychać pukanie tłoków o głowicę.... W jakim stanie jest olej?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 23:29   

Witaj na ramach tego zacnego :mrgreen: forum!!
Pewnie pukaja Ci (jak niemal nam wszystkim) popychacze olejowe, nie przemęczając sie w 5 minut znajdziesz na tym forum niemal doktorskie wywody na ten temat.
 
 
damian21
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2008, 11:38   

Cześc. ja tez z dwa miesiące temu oddałem swoją głowice do regeneracji(uszczelniacze i planowanie)po przegrzaniu auta.jednak sie okazało ze mam do wymiany 8 zaworów wydechowych i 2 ssące.gościu który mi ją złożył powiedział ze na początku zawory bedą klepały.rzeczywiście tak było-zaraz po złozeniu i odpaleniu był straszny stukot klawiatura grała ze szok...juz myślałem ze coś żle złożyłen ale po przejechaniu 50-100km wszystko ucichło.podobno czpień zaworu musi sie dopasować do popychacza.
Swojego posta napisałes przestraszony zaraz po odpaleniu klipperka???jak tak to bez obaw... gorzej bedzie jak sie sprawdzi diagnoza Bartka(panewki) :cry:
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2008, 14:51   

Sikor83, to będzie jak pisze Bartek, miałem to samo tylko ja zdiagnozowałem jako urwany korbowód ;)
Trzeba michę zdjąć i zobaczyć na którym cylindrze obróciła Ci sie panewka.
 
 
Sikor83
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2008, 16:57   Dzięki

Witam no i usterka zdiagnozowana prawie nie było panewki na jednym garku masakra szlif wału raczej nie wyda tak że muszę szukać wału albo całego silnika- nie wiem co robić :cry: może ktoś z was ma wał , albo silnik cały bez osprzętu albo w kawałkach bez głowicy chcętnie kupię Pozdrawiam i dzięki za pomoc
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2008, 13:19   

Sikor83, sam wał nic nie da. Na pewno masz jeszcze ten korbowód "walnięty", pewnie się jajo zrobiło.
 
 
Sikor83
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 18:38   spoko

Wiem że korbowód musze nowy kupić luz innej opcji nie ma znalazłem wał nominalny za 500zł nie wiem czy to dobra cena za nowe panewki koło 400zł chyba warto jeszcze to autko robić bo stan jest naprawde ideał Pozdrawiam

[ Dodano: 26-01-2008, 13:14 ]
Witam mam ogromny problem kupiłem dół silnika i nie pasuje znalazłem inne oznaczenia na nich :
mój silnik ma tak na bloku tak III D numery tego silnika to 4G63 NP2442 Y2
a ten co kupiłem ma tak H 3, Y2,0L, 93H17, numery silnika G4CP PO5795
Proszę o pomoc co to za silnik ten mój nic z tego nowego nie pasuje wszystko inny rozstaw wał też inny szersze łoża ma ten nowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.