Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebuje koło pasowe osadzone na wale korbowym /pilnie/
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-04-2008, 17:26   potrzebuje koło pasowe osadzone na wale korbowym /pilnie/

witam...własnie padło mi koło pasowe przeniesienia napędu z korbowodowego na ładowanie i abs .jechałem i coś walneło -myslałem że pasek ale ...pasek cały tylko sciągneło te cholerne koło pasowe .dodam że one osadzone jest na jakieś p......gumie /robi za sprzęgło czy co?/ tak że koło zostało z gumą a pierscien z rowkami się ześlizgnął ? dlaczego???? wszystkie kółka napinaczy -2 chodzą ładnie nie szumią ,nie mają przekosu tak jak i na pompie abs-u i na alternatorze nic nie mogło zatem zblokować paska ...w czym tkwi przyczyna .gdy próbowałem założyć ten pierscien to jest luz na 2 mm -miejscami i mogę po wciśnięciu ten pierscień obrócić . po odpaleniu świeci mi się lampka ładowania i abs,u - rozumiem ale dlaczego świeci się poziom oleju ? /pomarańcz a z karafką ??? /
Zatem jak ktoś może pomóc ....z góry dziękuję
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-04-2008, 17:35   

Mam to samo. Na krótką mete pomaga zalożenie tego pierścienia zpowrotem założenie paska i dobre go naciągnięcie. Jakiś czas pochodzi ale koło musisz kupic. Jak Ci sie uda to daj zna ile za nie daleś.
Pozdrawiam Sebek
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-04-2008, 17:42   

no własnie przegłądam najdroższe do 325 tds 946 zł. a ceny od 149 - renault . miśka nie znalazłem a te osadzenie to wyczytałem ze to tłumik drgań dzięki któremu drgania nie są przenoszone na wał korbowy chyba ....? jak to odkręcić żeby zdjąć ?sebijak to założe to jak długo posiedzi? ???
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-04-2008, 19:13   

ja miałem to samo, skończyło się sciąganiem oryginału zza oceanu - "jedynie" 200$ i czekanie "ledwie" 3 miesiące. (choc sprawy toczyły się niezwykle pechowo). takie koło można zregenerowac tylko później trzeba wyważyć z tego co wiem. Ewentualnie można by spróbowac użyć wersji odchudzonej, toczone z aluminium, na ebayu kupisz takie pełne za około 50-70$. W polsce tez widziałem kiedyś na allegro za około 150 zł.
o tutaj masz nawet z wysyłką do polski
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWD1V
Jak Ci sie spieszy to chyba dobra opcja
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-04-2008, 21:49   

łukasz powiedz mi czy te koła można rozdzielić / czyli koło pasowe na abs i alter i koło pasowe na wspomaganie i ... / czy to jest jedna całośc .dzwoniłem do elbląga 250 zł. za koło używane - dużo ??????????
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-04-2008, 22:02   

oryginał nowy kosztuje 200$, wiadomo ze z wysyłką byłby kłopot bo dilerzy sa po prostu rozwalajacy momentami, myślą ze swiat składa sie z 48 stanów (przerabiałem to).
ale jest to oryginał NOWY, używane koło nie wiadomo ile wytrzyma, problemem jest guma która niestety wraz z wiekiem traci swoje własciwosci. to co na aukcji to jest jedna całośc. Problemem jest to że alternator i klima sa napędzane z tego zewnętrznego pierścienia który jak zauważyłeś lubi się odseparowac od reszty, wspomaganie jest napedzane ta cześcią wewnętrzną. kiedys widziałem taki patent ze ktoś zespawał w 4 miejscach ten pierścień zewnetrzny z tym środkiem - moim zdaniem takie cos warto robić jako tymczasowe rozwiązanie. osobiscie bym nie kupował używki, to lekkie koło z ebaya bedziesz miał spokojnie w ciągu 2 tygodni (wiem ile ida paczki bo kupowałem juz troche czesci)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-04-2008, 22:19   

ile w sumie by to wyszło z przesyłką i czy to będzie pasować do sigmy 24V ???
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-04-2008, 22:23   

zbyszek05 napisał/a:
ile w sumie by to wyszło z przesyłką i czy to będzie pasować do sigmy 24V ???




podaja ze 26$ wysyłka wiec wyjdzie razem 58$, wg mnie nie sa to jakies koszmarnie duże pieniądze, jak chcesz to moge Ci to kupić na ebayu, dopytam sie tylko goscia co i jak i czy na pewno do polski wyślą (i czy moga napisac ze wartośc 5$ zeby nie zatrzymali tego w urzedzie celnym). A pasować będzie bo 3000gt ma TAKI sam silnik jak Sigma
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-04-2008, 22:26   

łukasz jakbyś mógł ...? i na pewno to by było to i nie trzeba by było wyważac...i ten rozmiar tych kół pasowych by się zgadzał i tak dalej....dalej... to bardzo bym prosił o zamówienie ....kasę mogę wysłać ci na konto
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-04-2008, 22:27   

odezwij sie do mnie na GG
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2008, 06:54   

Jak to poskładasz do kupy i dobrze naciągniesz pasek to polata następne 25000 km. Aż wstyd sie przyznac ale Ja na takiej prowizorce śmigam wlasnie tyle.
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-04-2008, 11:07   

tak ale takie coś nie pozostaje bez wpływu na łozyska sprzętów które ten pasek napędza, sytuacja z kołem pasowym jest denerwująca ale mimo wszystko lepiej wymienić niż później wymieniąc jeszcze łozyska w spręzarce i alternatorze
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2008, 01:38   

Tak masz racje. Podaje ten sposób tylko jako możliwośc w oczekiwaniu na nowe koło. U mnie huczą już wszystkie łożyska ale nadal chodzą. :oops:
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 14-04-2008, 10:05   

panowie coś jutro mogę mieć ? zamiennik ? dobrą używkę ? zobaczymy ale oryginał z chęcią bym kupił bo te z naszych aut wykręcone to po 250 stówki .w japancarze też .sebi jak chcesz używkę podobno dobrą to tel 512 214114
tel.608689840 ja poczekam ze dwa dni jeszcze zobaczymy co mi kolega załatwi

łukasz jak coś z tym wyjdzie to zamawiaj te lekkie
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2008, 01:09   

Dzięki Zbychu ale przymierzam sie do zmiany auta i raczej staram sie juz nie inwestowac w ten samochod.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.