Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
07-04-2006, 15:25
Carisma, pływające obroty na jałowym przy włączonej klimie.
Autor Wiadomość
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 19:23   Carisma, pływające obroty na jałowym przy włączonej klimie.

Dosłownie jak w temacie.
Zauważyłem ze po włączeniu klimy, obroty podskakują - to akurat normalne.
Ale lubią spobie popływać w zakresie =- 200obr/min.
Czym to moze byc spowodowane i jak to zwalczyc?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 19:27   

Nie masz z czym walczyć... klima pracuje w cyklach a co zatem
idzie obroty skaczą wraz ze zmianą obciążenia silnika...
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 19:27   

wina pewnie lezy po stronie sliniczka krokowego,
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 19:29   

arturro napisał/a:
wina pewnie lezy po stronie sliniczka krokowego,
taaaaaa :?
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 19:33   

Stefan napisał/a:
arturro napisał/a:
wina pewnie lezy po stronie sliniczka krokowego,
taaaaaa :?


taaaaa
pewnie jak ktos zauwazyl u siebie skoki obrotw tzn ze wczesniej tego nie bylo i uwaza to za problem.
nie pisalbym tego gdybym nie mial identycznego problemu kilka lat temu.
akurat moja carisma nalezala do serii z felernymi silniczkami.
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 20:15   

Przy właczonej klimie chcesz
czy nie chcesz obroty falują i już :lol: ...
być może to silniczek krokowy nieeee przecze...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 20:15   

Niestety objaw falujących obrotów w większości przypadków jest powiązany z silniczkiem krokowym. Ostatnio gdy byłem u Mastersa diagnozował VW Polo 1,4 - falowały obroty - niestety okazało się że silniczek krokowy zalicza własnie zgon i trzeba go wymienić... Czyli nie tylko w Mitsu są z tym problemy za to nagminnie własnie z silniczkami krokowymi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 22:07   

ile kosztuje nowy silniczek?
Mozna jakos przeczyscic i wydluzyc zycie starego?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 22:08   

aktualnie mam sprawny silniczek i zadnego falowania na klimie nie ma, wszystko chodzi rowno, czasem podskocza obroty jak sie zalaczy sprezarka ale tylko to .
a niestety tak jak pisalem wczesniej w carismach przez jakis okres byl problem z silniczkami ktore nagminnie padaly.
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2005, 00:36   

Kofi napisał/a:
ile kosztuje nowy silniczek?
Mozna jakos przeczyscic i wydluzyc zycie starego?


Trzeba zacząć od wymycia (chyba benzyną, ale za to nie ręczę) - niektóre modele są rozbieralne co ułatwia sprawę.
A gdy się okaże że padł to trzeba wymienić, z tym że nowy do 1.6 kosztuje w ASO coś powyżej 4000 zł - śmieszne, prawda?
Sam kupiłem używkę u p. Jacka z Wołomina (namiary na forum MKP) za 350 zł i to razem z kompletną przepustnicą. Tak na marginesie: ten zestaw w ASO kosztuje 9500 zł. Wszystkie ceny sprzed roku.
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2006, 20:06   

mam to samo u siebie i o ile sie nie myle to miałem tak od samego początku i w niczym to nie przeszkadza, no może jak chce sie szybciej z parkingu odjechac to wtedy tak. :)
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2006, 22:49   

u mnie okazalo sie ze byla to wina LPG. Po regulacjach i czyszczeniach jest ok.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
jarek
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2006, 11:42   

Ja tez mam ten sam objaw ale od samego poczatku (auto kupilem juz uzywane) ale obroty faluja tylko przy klimie wiec nawet nie podejrzewalem ze to cos zlego.Z tego co piszecie to chyba mozna z tym jezdzic ?
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-03-2006, 14:17   

U mnie na benzynce prawie ok natomiast na LPG fala jak na morzu.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 30-03-2006, 14:48   

Temat pływających obrotów z klimą może dotyczyć silnika krokowego tylko w przypadku 1.6 bo GDI nie ma silnika krokowego i co teraz. :( Wszystko zależy co komu pływa jedni mówią o falowaniu obrotów inni o spadku obrotów przy włączaniu się sprężarki klimy, które zawsze ma miejsce i w 1.6 i w GDI i w DID.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.