[EA3A/W 2.4] Problem z przyspieszaniem |
Autor |
Wiadomość |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-05-2016, 23:33 [EA3A/W 2.4] Problem z przyspieszaniem
|
|
|
Witam chcialbym przedstawic swoj dziwny problem z galantem problem tyczy sie przyspieszania w momencie gdy dodam gazu na 3 ,4 i 5 biegu powyzej 3k obrotow wystepuje tak jakby syndrom slizgajacego sie sprzegla tzn obroty rosna predkosc nie obroty rosna do np 5.5k i w pewnym momencie stoi i tak jakby predkosc probowala dorownac obrotom silnik wyje i slychac ze sie chlopak meczy zaczelo sie od tego ze przy przyspieszaniu obroty stawaly prz 3 k na kazdym biegu i auto przyspieszalo jakby mialo 1 KM w sumie mozna by rzec ze nie przyspieszalo orentracyjnie czepilem sie dolotu wywalilem filtr zwykly wstawilem stozek DZIALALO przez 1 dzien potem zaczelo sie to dziwne slizganie wiec kupilem zwykly nowy filtr do galanta wsadzilem go i problem stawania przy 4k obrotow powrocil wiec zaczolem jezdzic bez filtra DZIALALO 1 dzien i powrocil problem slizgania sie .... nastepnym krokiem bylo podlaczenie do kompa u kolegi diagnosty nie udalo sie stwierdzil ze nie moze sie polaczyc bo obd nie ma zasilania ... w ciemno wymienilem przeplywomierz nic to nie dalo diagnozowalem go metoda spiecia pinow wyskakiwaly same 9 czyli brak bledu moglbym oddac auto do mechanika ale nie po to sie interesuje motoryzacja aby tak szybko sie poddac.
A i przeczyscilem tez przepustnice ale nie wyciagalem jej bo balem sie ze nie bede potrafil jej zaadoptowac.
Moze bedziecie mieli jakies pomyslu koledzy licze na na odpowiedzi i z gory dziekuje
Galant GDI 2.4 Sport edition 1999 rok |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2016, 07:37
|
|
|
Sibi GDI napisał/a: | diagnozowalem go metoda spiecia pinow wyskakiwaly same 9 czyli brak bledu | To nie oznacza braku błedów tylko problem z siłownikiem przepustnicy
Sibi GDI napisał/a: | obrotow wystepuje tak jakby syndrom slizgajacego sie sprzegla tzn obroty rosna predkosc nie obroty rosna do np 5.5k i w pewnym momencie stoi i tak jakby predkosc probowala dorownac obrotom silnik wyje i slychac ze sie chlopak meczy | Może wrzuć nagranie jak to wygląda
Pomocne w Twoim wypadku może być odczytanie logów z przejazdu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 19:20
|
|
|
Gdzies w internecie wyczytalem ze jak check i abs miga caly czas i nie da sie odroznic dziesiatek i jednostek to sa tzw 9 i jest to brak bledu.
Wrzucam film
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2016, 19:52
|
|
|
Sibi GDI napisał/a: | check i abs miga caly czas i nie da sie odroznic dziesiatek i jednostek | No tak wtedy błedów nie ma, ale nie wiem skąd określenie dziewiątek, skoro dziewięc długich i krótkich mignięc oznacza pewien bład, ogólem to mówi się o jednostajnym mryganiu kontrolek
Patrzac po pracy obrotomierza wygląda to jakby sprzegło się slizgało |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 20:53
|
|
|
Ktos to tak nazwal po prostu na internecie i podlapalem
No wlasnie tez tak myslalem ALE to sie dzieje tylko na 3 i 4 i 5 biegu na 1 i na 2 jest ok ....
na wstecznym nie sprawdzalem zauwazylem tez ze na zimnym badz nie dogrzanym silniku nie ma tych objawow choc czesto nie sprawdzalem bo to bol dla silnika |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2016, 21:15
|
|
|
Pozostaje Ci sprawdzić sprzęgło pod obciązeniem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 21:19
|
|
|
Dodam jeszcze ze pod gorke objaw tez nie ma
Pod obciazeniem jak jade calym autem pasazerow to slizga sie straszliwie tylko do 3 k moge jezdzic zeby sie poruszac jakos |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2016, 21:42
|
|
|
To chyba sam sobie odpowiedziałeś |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 21:56
|
|
|
czyli sprzeglo? ale dlaczego tylko na 3 4 5? |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-05-2016, 22:09
|
|
|
Długie biegi, moment obrotowy tez robi swoje, na poczatku możesz zweryfikować jak pracuje pompka, wysprzęglik, ale jezeli siedzi u Ciebie jeszcze oryginalne sprzęgło to pewnie ma już swoje najeżdżone |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sibi GDI
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2016, 23:35
|
|
|
Ok a wiec zajme sie sprzeglem dziekuje za odpowiedz i za wytlumaczenie jestem bogatszy o ta wiedze POZDRAWIAM |
_________________ SiBi GDI |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-05-2016, 08:45
|
|
|
to pewnie chodzi o mnie - ja kiedyś opisywałem same krótkie błyski jako zbiór jedynej, który po doliczeniu do 9 się kasuje i liczy od nowa; ergo 9 = brak błędów |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
|