Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Problem z przyspieszaniem
Autor Wiadomość
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-05-2016, 23:33   [EA3A/W 2.4] Problem z przyspieszaniem

Witam chcialbym przedstawic swoj dziwny problem z galantem problem tyczy sie przyspieszania w momencie gdy dodam gazu na 3 ,4 i 5 biegu powyzej 3k obrotow wystepuje tak jakby syndrom slizgajacego sie sprzegla tzn obroty rosna predkosc nie obroty rosna do np 5.5k i w pewnym momencie stoi i tak jakby predkosc probowala dorownac obrotom silnik wyje i slychac ze sie chlopak meczy :( zaczelo sie od tego ze przy przyspieszaniu obroty stawaly prz 3 k na kazdym biegu i auto przyspieszalo jakby mialo 1 KM w sumie mozna by rzec ze nie przyspieszalo orentracyjnie czepilem sie dolotu wywalilem filtr zwykly wstawilem stozek DZIALALO przez 1 dzien potem zaczelo sie to dziwne slizganie wiec kupilem zwykly nowy filtr do galanta wsadzilem go i problem stawania przy 4k obrotow powrocil wiec zaczolem jezdzic bez filtra DZIALALO 1 dzien i powrocil problem slizgania sie .... nastepnym krokiem bylo podlaczenie do kompa u kolegi diagnosty nie udalo sie stwierdzil ze nie moze sie polaczyc bo obd nie ma zasilania ... w ciemno wymienilem przeplywomierz nic to nie dalo diagnozowalem go metoda spiecia pinow wyskakiwaly same 9 czyli brak bledu moglbym oddac auto do mechanika ale nie po to sie interesuje motoryzacja aby tak szybko sie poddac.
A i przeczyscilem tez przepustnice ale nie wyciagalem jej bo balem sie ze nie bede potrafil jej zaadoptowac.
Moze bedziecie mieli jakies pomyslu koledzy licze na na odpowiedzi i z gory dziekuje :)

Galant GDI 2.4 Sport edition 1999 rok
_________________
SiBi GDI
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2016, 07:37   

Sibi GDI napisał/a:
diagnozowalem go metoda spiecia pinow wyskakiwaly same 9 czyli brak bledu
To nie oznacza braku błedów tylko problem z siłownikiem przepustnicy

Sibi GDI napisał/a:
obrotow wystepuje tak jakby syndrom slizgajacego sie sprzegla tzn obroty rosna predkosc nie obroty rosna do np 5.5k i w pewnym momencie stoi i tak jakby predkosc probowala dorownac obrotom silnik wyje i slychac ze sie chlopak meczy :(
Może wrzuć nagranie jak to wygląda

Pomocne w Twoim wypadku może być odczytanie logów z przejazdu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 19:20   

Gdzies w internecie wyczytalem ze jak check i abs miga caly czas i nie da sie odroznic dziesiatek i jednostek to sa tzw 9 i jest to brak bledu.

Wrzucam film

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
SiBi GDI
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2016, 19:52   

Sibi GDI napisał/a:
check i abs miga caly czas i nie da sie odroznic dziesiatek i jednostek
No tak wtedy błedów nie ma, ale nie wiem skąd określenie dziewiątek, skoro dziewięc długich i krótkich mignięc oznacza pewien bład, ogólem to mówi się o jednostajnym mryganiu kontrolek

Patrzac po pracy obrotomierza wygląda to jakby sprzegło się slizgało
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 20:53   

Ktos to tak nazwal po prostu na internecie i podlapalem :P

No wlasnie tez tak myslalem ALE to sie dzieje tylko na 3 i 4 i 5 biegu na 1 i na 2 jest ok ....
na wstecznym nie sprawdzalem zauwazylem tez ze na zimnym badz nie dogrzanym silniku nie ma tych objawow choc czesto nie sprawdzalem bo to bol dla silnika :)
_________________
SiBi GDI
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2016, 21:15   

Pozostaje Ci sprawdzić sprzęgło pod obciązeniem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 21:19   

Dodam jeszcze ze pod gorke objaw tez nie ma
Pod obciazeniem jak jade calym autem pasazerow to slizga sie straszliwie tylko do 3 k moge jezdzic zeby sie poruszac jakos
_________________
SiBi GDI
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2016, 21:42   

To chyba sam sobie odpowiedziałeś
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 21:56   

czyli sprzeglo? ale dlaczego tylko na 3 4 5?
_________________
SiBi GDI
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2016, 22:09   

Długie biegi, moment obrotowy tez robi swoje, na poczatku możesz zweryfikować jak pracuje pompka, wysprzęglik, ale jezeli siedzi u Ciebie jeszcze oryginalne sprzęgło to pewnie ma już swoje najeżdżone
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sibi GDI 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant GDI SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2016, 23:35   

Ok a wiec zajme sie sprzeglem dziekuje za odpowiedz i za wytlumaczenie jestem bogatszy o ta wiedze POZDRAWIAM :)
_________________
SiBi GDI
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-05-2016, 08:45   

to pewnie chodzi o mnie - ja kiedyś opisywałem same krótkie błyski jako zbiór jedynej, który po doliczeniu do 9 się kasuje i liczy od nowa; ergo 9 = brak błędów
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 12-05-2016, 22:46   

początki końca sprzęgła, wiem bo to przerabiałem
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.