Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
rozrząd
Autor Wiadomość
Marek Kozłowski
[Usunięty]

  Wysłany: 26-01-2008, 10:57   rozrząd

Witam.Strzelił mi podczas jazdy pasek rozrządu w moim Galu (silnik 2,0 GLSi). Przejechał na wymienionym przez poprzedniego właściciela około 18kkm (przysięgał choć go nawet nie pytałem, że wymienił, zostawiając stary i opakowanie w bagażniku)Czego złego mogę się spodziewać? Odholowałem go do serwisu Peugeota bo akurat tam mam znajomego kierownika serwisuPierwsza diagnoza była że pasek. Za dwa dni może będzie coś więcej ale chciałbym wiedzieć co mnie czeka. Podpowiedzcie może coś co by się ewentualnie serwisantom PEUGEOTA przydało. Z Miśkami nie mięli do czynienia a w okolicy nie ma żadnego ASO Mitsubischi.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-01-2008, 12:34   

W skrajnym pesymistycznym przypadku - głowica, prowadnice, zawory, tłoki, korbowody, panewki - wszystko co w każdym innym kolizyjnym silniku. W skrajnie optymistycznym parę rzeczy mniej ale bez rozbiórki silnika na części pierwsze nikt ci nie powie co w środku trafiło.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bogas
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2008, 12:46   

Katastrofa. Wiem, bo sam przeżyłem. Jeśli to rzeczywiście pasek, to tak jak napisał saphire, bez rozebrania głowicy nic się nie dowiesz. W najlepszym wypadku czekają Cię do wymiany "jedynie" wszystkie zawory i prowadnice i oczywiście będzie szlifowanie głowicy, uszczelka pod głowicę, komplet rozrządu itd. Jeśli chcesz mieć to zrobione dobrze, to przygotuj się na koszty w granicach 3500 PLN wzwyż. Przekładka silnika wyjdzie Ci pewnie podobnie. Może u znajomego będzie taniej? Ja żałuję, że nie zaczekałem na Bartka. Powodzenia

Aha, jeśli chcesz to zrobić dobrze to jedź lepiej do dobrego warsztatu (holowanie na sztywnym holu wskazane ;) ). Zobacz co polecają ludzie z Twojego województwa (lubuskie jak widzę) http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=66 .
 
 
Marek Kozłowski
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2008, 16:52   

Te dwie wypowiedzi doprowadziły mnie do strumyka potu na plecach. Poczekam do poniedziałku.Dzięki za tyle.
 
 
pepik13
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2008, 19:21   

Witam
Ja miałem podobną sytuację, pasek niedawno wymieniony, tyle że w galu trzeba wymienic też pasek balansu i skończyło się na tym, że przeskoczył pasek rozrządu i zawory ssące do wymiany , szlifowanie głowicy i 1000zł w plecy. Niech wymienią Ci oba paski, bo znów może przytrafić Ci się naprawa.
Pozdrawiam
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-01-2008, 23:17   

Zalezy tez przy jakich obrotach to wszystko sie zdazylo...
ale oszczedze slow zeby cie juz nie dolowac. Jedz do mechanika niech on stwierdzi na 100% co poszlo i zacznij szukac jakiegos uzywanego silniczka...bo nie wiem czy bedzie sie oplacalo skladac ten stary (glownie chodzi o finanse)
Popatrz na takie cos, mysle ze i tak wyjdzie taniej niz remont starego...
http://www.motoallegro.pl...ch_zobacz_.html

i ogolnie popatrz
http://www.motoallegro.pl...50849&country=1
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
klepacz
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 14:27   

Miałem właśnie ten sam problem z paskiem strzelił na szczęście na niskich obrotach i ku mojemu zaskoczeniu poszło 12zaworów z 16 no i oczywiście jak to przy rozbiórce silnika wszystkie uszczelki paski itp. Razem wyniosło 2500zł I mój lancer ma drugie życie. POZDRAWIAM :lol:
 
 
Marek Kozłowski
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2008, 16:34   naprawa.

Trochę trwa remont mojego silnika ale kłopoty zdrowotne miał mój mechanik. Okazało się, że poszły też zawory. Cylindry tylko lekko zarysowane. Prowadnica na szczęście cała.Pokupowałem co chciał.Jeszcze nie podsumowałem kosztów bo czekam na różne uszczelki.Wszystko biorę na faktury imienne tak więc koszty będą wiarygodne dla innych. Oj boli...Gdy skończę i już pojeżdżę to napiszę finał.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-02-2008, 07:56   

Marek Kozłowski napisał/a:
w okolicy nie ma żadnego ASO Mitsubischi.

Zajrzyj do PHU Gomar ul. Miodowa1 niestety nie mam tel, ale mają coś wspólnego z ASO
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.