Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
hamulec ,wspomaganie
Autor Wiadomość
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2008, 13:56   hamulec ,wspomaganie

Mam nietypowe pytanie pod względem wspomagania hamulca podczas zwykłej jazdy moim misiem jest OK ale jak chcę kogoś szybko wyprzedzić po prostu szybka jazda i hamowanie to brak wspomagania ale jak przejadę chwilkę spokojnie to OK wszystko działa słyszałem że to może być coś od podciśnienia proszę odpiszcie .
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 08:48   

Raczej cos z pompa sie dzieje ,chyba zaczyna niedomagac zobacz czy pasek sie nie slizga albo czy nie ma jakis wyciekow oraz sprawdz poziom plynu w zbiorniczku od wspomagania !!
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 08:15   

Pasek jest ok nie ma wycieków i płyn w poziomie pewno pompa a czy kierownica nie powinna w tym samym czasie ciężko chodzić jeżeli chodzi o pompe
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 08:36   

Własnie zuzycie pompy powinno nastepowac równomiernie czyli jej skutecznosc powinna pomalutku maleć, i nie powinno byc raczej sytuacji ze raz pompa chodzi a raz nie dlatego ze jest tam pompa hydrauliczna napedzana z paska a nie elektryczna ,ktora w ktorej jest mozliwe rozlaczenie ukladu .
Chyba ze masz uklad zapowietrzony , sprubuj jeszcze raz poprzez skrecenie na postoju kolem kierownicy maksymalnie w jedna strone nastepnie w druga przytrzymujac kolo w maksymalnym wychyleniu przez kilka sekund czynnosc ta wykonaj kilka razy moze uklad jest zapowietrzony i oczywiscie sprawdz po tym stan plynu w zbiorniczku .
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-03-2008, 08:38   

Wspomaganie układu kierowniczego a wspomaganie działania hamulców to dwie różne rzeczy. Kolega co_hipi chyba lekko zamieszał.... pasek napędzający pompę wspomagania układu kierowniczego nie ma nic do hamulców.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 08:45   

Niedoczytalem :oops:
Problem dotyczy ukladu chamulcowego a nie wspomagania kierownicy ale jaja
Oczywisice ze to cos z serwo , cały uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia wiec jakakolwiek nieszczelnosc np pomiedzy ukladem dolotowym silnika a pompa moze doprowadzic do zaklucen w pracy, pompa serwo dziala na podcisnieni wytwarzane w ukladzie dolotowym silnika kolektor ssacy jesli cos jest nie tak uklad straci swoja skuteczna nastepnie zostaje juz tylko serwo czyli pompa wspomagania .
Ale mam kolejne pytanie czy ta skutecznosc pogarsza sie po kilkakrotnym mocniejszym chamowaniu???
Jesli tak to masz albo stary płyn chamulcowy ktory sie zagotowuje i znacznie obniza skutecznosc chamowania albo poprostu za cienkie tarcze ktore sie zagrzewaja i skutek masz podobny musisz sprawdzic kiedy ostatnio wymieniales te elementy lub poprosty zmierzyc grubosc tarcz .
Jeszcze raz przepraszam za moja nieuwage i nietrafne poprzednie moje rady .
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 10:19   

czy można od was nr. telefonu trudniej mi napisać niż wytłumaczyć ,tarcze są zimne ponieważ jadąc nie hamując po szybkim dodaniu gazu parę razy to następuje ale około za 15 sekund normalnej jazdy jest OK w normalnej jeździe wszystko w porządku
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 11:16   

No to klops czyli zostaje cos z serwo , ciezko mi cos poradzic jak to zdiagnozowac sprubuj dac temat tez do dzialu warsztat ,nie jest to zadna typowa bolączka MSS wiec podpytaj tam nie wiem jak zdiagnozowac serwo ,wg mnie mozna tylko sprawdzic przewody podcisnienia czy sa szczelne a sama pompe nie mam pojecia .
Jeszcze raz pompa działa na podcisnienie ktore jest wytwarzane w ukladzie dolotowym (kolektor ssania ) jesli cos jest nieszczelne uklad nie wyrabia , posprawdzaj czy nie syczy cos czyli nie ma jakiejs nieszczelnosci ,co do pompy nie mam pojecia jak ja zdiagnozowac
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-03-2008, 22:11   


Sprawdź bardzo dokładnie przewód zaznaczony na zdjęciu. Sprawdź czy nie ma pęknięć i czy połączenia są szczelne (na obu końcach). Jeśli z nim wszystko ok to prawdopodobnie coś z pompą.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 08:41   

postaram się dzisiaj to sprawdzić dzięki za rysunek przynajmniej wiem od jakiego przewodu zacząć sprawdzałem już płyny nigdzie nie cieknie mam taki tester do sprawdzania szczelności to może będzie łatwiej zlokalizować wielkie dzięki po sprawdzeniu napisze.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 25-03-2008, 08:48   

Jeśli masz np. wacum pompę do sprawdzania podciśnień to powinno Ci się udać zdiagnozować. We wskazanym przewodzie nie ma ciśnienia tylko podciśnienie, więc nie da się tego sprawdzić wodą z ludwikiem :)
Powodzenia i daj znać jak poszło :wink:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 06:44   

według wskazówek kolegi zrobiłem testy sprawdzenia serwa i jest OK ten pedał jest trochę drętwy ale podciśnienie jest ,wężyki trzymają serwo też ,zaworek w wężyku dobry ,tylko nie wiem jakie zadanie ma czujnik który jest zamontowany na obudowie serwa z prawej strony na wysokości wężyka( od lewej) wchodzącego do serwa wiem że to czujnik podciśnienia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.