Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cuda z autem 1,8 GDI
Autor Wiadomość
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 08:36   cuda z autem 1,8 GDI

witam wszystkich .opisze swoj problem z autem otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok sprawdzilem nic z tego byla czysciutka ,no wiec udalem sie do servisu posprawdzali i wyszlo im ze cos z cisnieniem paliwa wymienili czujnik i mialo byc ok lecz nie jest,to ja do nich z reklamacja i no wzieli auto na przeglad wszystkiego i wyszlo ze to jest wina pompy wysokiego cisnienia ale cena za te naprawe powalila mnie z nog wiec nie naprawialem tego.jezdze sobie a wlasciwie to jezdzilem do wczoraj w miedzy czasie zapalała mi śię kontrolka Check engine i pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem a wczoraj pokazało mi błąd PO302 coś ok skasowane zostały te błedy silnik pracuje i jest ok. pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie przekręcam kluczyk check engine miga nie moge odpalić auta szok normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-02-2008, 08:58   Re: cuda z autem 1,8 GDI

dadur napisał/a:
witam wszystkich .opisze swoj problem z autem otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok sprawdzilem nic z tego byla czysciutka


Jak to sprawdziłeś? Wymontowałeś ją i pozaglądałeś w rurę ZA przysłonną w przepustnicy (czyli od strony silnika)? Bo przed (czyli od strony filtru powietrza) to prawie zawsze jest czysta a chodzi o czyszczenie za przesłoną przepustnicy.

dadur napisał/a:
pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem a wczoraj pokazało mi błąd PO302


P0170 - fuel trim (FT), bank1 malfunction, intake leak, air system, fuel pressure/pump, injectors, EVAP canister purge valve, HO2S

P0302 - Cylinder 2 - misfire detected - engine mechanical fault, wiring, ignition/fuel system, injector, ECT/MAF sensor, ECM


dadur napisał/a:
pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie przekręcam kluczyk check engine miga nie moge odpalić auta szok normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie?


Jak co, po kolei posprawdzać wg workshop manuala ścieżke diagnostyczną dla tych błędów - wszystkie elementy sprawdzić i wykryć który jest uszkodzony. Co tu więcej można wróżyć.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 18-02-2008, 08:59   

Moim zdaniem kupiłeś Carismę od kogoś kto wiedział że pada pompa paliwa, wolał sprzedać niż remontować.
Co do kompa to wariuje dla tego że ma problemy z pompą, to się przekłada na ciśnienie paliwa, potem może się przekładać na wtryski itp.
Co do samej pompy może być jeszcze zatkany filtr paliwa, u Ciebie jest w baku i koszt ok. 350zł ale moim zdaniem nikłe nadzieje że to będzie filtr, więc szukaj pompy od jakiegoś anglika.
Ps. w Cari są dwie pompy jedna wstępna niskiego ciśnienia i druga końcowa wysokiego ciśnienia.

Ktoś już miał taki problem na forum tylko nie pamietam kto. :cry:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 16:06   

moze i macie racje dzis zacholowalem auto do servisu zobacze co bedzie dalej wiecie ile tu kosztuje pompa wysokiego cisnienia 800 funtow!!!!!!!!! za auto dalem troche wiecej jesli mi powiedza ze jest to na sto procent pompa to wymienie ale ja juz nie wierze tym angielskim mechanikom pierwszy raz jak bylem w servisie to mial byc winny tym objawom czujnik cisnienia paliwa wydalem 300 i dalej to samo a kasy nie zwracaja bo mowia ze kom im tak pokazywal i tyle idac ich tropem myslenia too wymienia mi wszystko co im pokaze mutu .i tyle tego bedzie
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-02-2008, 18:47   

saphire napisał/a:
P0302 - Cylinder 2

wtryskiwacz albo sama cewka.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 19:11   

dzieki turek61 juz wiem o tym ale powiem wam ze najdziwniejsze w tym wszystki jest to ze jak dzis przyjechala laweta to najpierw probowali mi to auto uruchomic i nic sie nie dalo jak podlaczylo kompa to pokazolo kod bledu 1221 i zadzwonil przy mnie spec gdziec i sie dowiedzial ze jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy wiec zdjal go i sprawdzil opornosc wszystko pieknie dzialalo, zamontowal spowrotem ustawil przepustnice na kompie skasowal blad i kontrolka przestala migac a auto nie odpala tzn zaskoczy i gasnie i tyle a po chwili kontrolka znowu zaczyna migac nie bylo wyjscia trzeba bylo do servisu . i teraz tak sobie mysle ze to moze jednak byc pompa wysokiego cisnienia sam juz nie wiem czekam na telefon z servisu ale to dopiero jutro bedzie .mam nadzieje ze nie zbankrutuje bo aotko mi sie bardzo podoba i jest super poza tymi dolegliwosciami.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-02-2008, 22:46   

To przecież nikt nie każe ci kupić nowej pompy - toz tyle szrotu do kraju ściągają z UK na części to i ty przecież możesz poszukać tam choćby z rozbitka używanej pompy a pewnie będzie 10x taniej niż nowa.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 23:10   

oczywiscie ze nikt mi nie kaze kupowac nowej .tylko nie ma zadnej gwarancji ze ta uzywana bedzie dobra lub tez nie siadzie mi po miesiacu uzytkowania,to raz a dwa to juz teraz nie ma wielkiego znaczenia czy" wisial za jedna noge czy za dwie to i tak wisial" a po trzecie to jest tak ze jak juz teraz stoi auto w servisie to mi go nie oddadza dopuki nie uruchomia go a mam odczucie ze pompa padla na dobre wiec pewnikiem tego bedzie jutro telefon ze trzeba wymienic pompe i po problemie plus do tego bedzie gwarancja.tak czy siak auto musi byc sprawne bo jest super!!!!!!!
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 19-02-2008, 09:03   

Jak to jeśli nie odpali to nie oddadzą? Nie można zabarać do innego warsztatu?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2008, 09:36   

Migający CE oznacza brak komunikacji sterownika przepustnicy z klapą przepustnicy....... wg mnie pada siłownik.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 19-02-2008, 09:51   

dadur napisał/a:
to pokazolo kod bledu 1221

Chyba 221 ? To jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 10:25   

to znaczy mozna zabrac bo pierwszo zadzwonia do mnie i powiedza jaki jest problem i co trzeba wymienic i ile to bedzie kosztowac. tak to byl problem z czujnikiem polozenia przepustnicy.Bartek jaki silownik masz na mysli?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-02-2008, 11:11   

Jak masz przepustnice bez linki gazu to tam jest krokowiec - jak masz z linką to go nie ma.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 13:11   

moja przepustnica jest elektroniczna.bez linki.dzieki za podpowiedzi
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2008, 13:44   

Siłownik zamieniający impulsy elektryczne na wychylenie przepustnicy....To dość popularna usterka silników GDi...... można rzec, że z braku innych usterek, coś musi się psuć ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.