| cuda z autem 1,8 GDI | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 08:36   cuda z autem 1,8 GDI |   
 |  
               | 
 |  
               | witam wszystkich .opisze swoj problem z autem  otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu  zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok  sprawdzilem nic z tego byla czysciutka ,no wiec udalem sie do servisu  posprawdzali i wyszlo im ze cos z cisnieniem paliwa  wymienili czujnik i mialo byc ok lecz nie jest,to ja do nich z reklamacja i no wzieli auto na przeglad wszystkiego i wyszlo ze to jest wina pompy wysokiego cisnienia ale cena za te naprawe powalila mnie z nog wiec nie naprawialem tego.jezdze sobie  a wlasciwie to jezdzilem do wczoraj  w miedzy czasie zapalała mi śię kontrolka Check engine  i pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem  a wczoraj  pokazało mi błąd PO302 coś  ok skasowane zostały te błedy  silnik pracuje i jest ok. pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę  trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie  przekręcam kluczyk check engine miga  nie moge odpalić auta  szok  normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich  ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 08:58   Re: cuda z autem 1,8 GDI |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dadur napisał/a: |  	  | witam wszystkich .opisze swoj problem z autem  otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu  zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok  sprawdzilem nic z tego byla czysciutka | 
 
 Jak to sprawdziłeś? Wymontowałeś ją i pozaglądałeś w rurę ZA przysłonną w przepustnicy (czyli od strony silnika)? Bo przed (czyli od strony filtru powietrza) to prawie zawsze jest czysta a chodzi o czyszczenie za przesłoną przepustnicy.
 
 
  	  | dadur napisał/a: |  	  | pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem  a wczoraj  pokazało mi błąd PO302 | 
 
 P0170 - fuel trim (FT), bank1 malfunction, intake leak, air system, fuel pressure/pump, injectors, EVAP canister purge valve, HO2S
 
 P0302 - Cylinder 2 - misfire detected - engine mechanical fault, wiring, ignition/fuel system, injector, ECT/MAF sensor, ECM
 
 
 
  	  | dadur napisał/a: |  	  | pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę  trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie  przekręcam kluczyk check engine miga  nie moge odpalić auta  szok  normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich  ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie? | 
 
 Jak co, po kolei posprawdzać wg workshop manuala ścieżke diagnostyczną dla tych błędów - wszystkie elementy sprawdzić i wykryć który jest uszkodzony. Co tu więcej można wróżyć.
 |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Student   Mitsumaniak
 
 Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 44 razy
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 2986
 Skąd: Marki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 08:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem kupiłeś Carismę od kogoś kto wiedział że pada pompa paliwa, wolał sprzedać niż remontować. Co do kompa to wariuje dla tego że ma problemy z pompą, to się przekłada na ciśnienie paliwa, potem  może się przekładać na wtryski itp.
 Co do samej pompy może być jeszcze zatkany filtr paliwa, u Ciebie jest w baku i koszt ok. 350zł ale moim zdaniem nikłe nadzieje że to będzie filtr, więc szukaj pompy od jakiegoś anglika.
 Ps. w Cari są dwie pompy jedna wstępna niskiego ciśnienia i druga końcowa wysokiego ciśnienia.
 
 Ktoś już miał taki problem na forum tylko nie pamietam kto.
   |  
				| _________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 16:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze i macie racje dzis zacholowalem auto do servisu zobacze co bedzie dalej wiecie ile tu kosztuje pompa wysokiego cisnienia  800 funtow!!!!!!!!!  za auto dalem troche wiecej  jesli mi powiedza ze jest to na sto procent pompa to wymienie ale ja juz nie wierze tym angielskim mechanikom  pierwszy raz jak bylem w servisie to mial byc winny tym objawom czujnik cisnienia paliwa  wydalem 300  i dalej to samo a kasy nie zwracaja  bo mowia ze kom im tak pokazywal i tyle  idac ich tropem myslenia too wymienia mi wszystko co im pokaze mutu .i tyle tego bedzie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | turek61   Mitsumaniak
 Zgred :)
 
  
 Auto: Outlander I Turbo
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 09 Lis 2006
 Posty: 1694
 Skąd: Szczecin/Police
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 18:47 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | saphire napisał/a: |  	  | P0302 - Cylinder 2 | 
 wtryskiwacz albo sama cewka.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 19:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzieki turek61 juz wiem o tym  ale powiem wam ze najdziwniejsze w tym wszystki jest to ze jak dzis przyjechala laweta to najpierw probowali mi to auto uruchomic  i nic sie nie dalo  jak podlaczylo kompa to pokazolo kod bledu 1221  i zadzwonil przy mnie spec gdziec i sie dowiedzial ze jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy  wiec zdjal go i sprawdzil opornosc wszystko pieknie dzialalo, zamontowal spowrotem ustawil przepustnice na kompie  skasowal blad  i kontrolka przestala migac  a auto nie odpala  tzn  zaskoczy i gasnie i tyle   a po chwili  kontrolka znowu zaczyna migac  nie bylo wyjscia trzeba bylo do servisu . i teraz tak sobie mysle ze to moze jednak byc pompa wysokiego cisnienia  sam juz nie wiem  czekam na telefon z servisu  ale to dopiero jutro  bedzie  .mam nadzieje ze nie zbankrutuje  bo aotko mi sie bardzo podoba  i jest super poza tymi dolegliwosciami. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 22:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | To przecież nikt nie każe ci kupić nowej pompy - toz tyle szrotu do kraju ściągają z UK na części to i ty przecież możesz poszukać tam choćby z rozbitka używanej pompy a pewnie będzie 10x taniej niż nowa. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2008, 23:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | oczywiscie ze nikt mi nie kaze kupowac nowej .tylko nie ma zadnej gwarancji ze ta uzywana bedzie dobra lub tez nie siadzie mi po miesiacu uzytkowania,to raz a dwa to juz teraz nie ma wielkiego znaczenia czy" wisial za jedna noge czy za dwie to i tak wisial" a po trzecie to jest tak ze jak juz teraz stoi auto w servisie to mi go nie oddadza dopuki nie uruchomia go  a mam odczucie ze pompa padla na dobre  wiec pewnikiem tego bedzie jutro telefon ze trzeba wymienic pompe i po problemie plus do tego bedzie gwarancja.tak czy siak auto musi byc sprawne bo jest super!!!!!!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 09:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Migający CE oznacza brak komunikacji sterownika przepustnicy z klapą przepustnicy....... wg mnie pada siłownik....... |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | turek61   Mitsumaniak
 Zgred :)
 
  
 Auto: Outlander I Turbo
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 09 Lis 2006
 Posty: 1694
 Skąd: Szczecin/Police
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 09:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dadur napisał/a: |  	  | to pokazolo kod bledu 1221 | 
 Chyba 221 ? To jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 10:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | to znaczy  mozna zabrac  bo pierwszo zadzwonia do mnie i powiedza jaki jest problem i co trzeba wymienic i ile to bedzie kosztowac. tak to byl problem z czujnikiem polozenia przepustnicy.Bartek  jaki silownik masz na mysli? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 11:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak masz przepustnice bez linki gazu to tam jest krokowiec - jak masz z linką to go nie ma. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dadur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 13:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | moja przepustnica jest elektroniczna.bez linki.dzieki za podpowiedzi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2008, 13:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Siłownik zamieniający impulsy elektryczne na wychylenie przepustnicy....To dość popularna usterka silników GDi...... można rzec, że z braku innych usterek, coś musi się psuć   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |