Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:43
Pompa paliwowa, kod błędu 25 uszkodzony czujnik TPS
Autor Wiadomość
rafgrend
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 21:24   Pompa paliwowa, kod błędu 25 uszkodzony czujnik TPS

Pajero 3,2 DID, 2002r.
Po zatankowaniu paliwa i wystapieniu mrozu -15C, silnik po uruchomieniu zaczął obficie dymić bialym dymem, utracił moc i zgasł. Po kolejnych próbach uruchomienia sytuacja sie powtarzała. Po przepompowaniu filtra paliwa i zalaniu ulepszacza rozpuszczajacego parafine, polepszyło sie na tyle ze mozna było dojechac do miejsca garazowania. Jednakże podczas dojazdu zapaliła się żólta kontrolka silnika. Przy nastepnych probach uruchomienia silnika, okazało sie ze pracuje on nierowno, dymi obficie nadal białym dymem, dymienie to w znacznym stopniu ustepuje po ok. 1-2min po uruchomieniu. Po wizycie w ASO Mitsubishi w Olsztynie, stwierdzono po badaniu diagnostycznym uszkodzenie czujnika TPS i zaworu w pompie wtryskowej (parametrypompy wtryskowej pod wzgledem cisnienia roboczego jest w normie). Kontrolka silnika pali sie nadal, ale czasami przy ciepłym silniku potrafi zgasnąć na ok 4min, jezeli nie dodam gazu.
Proszę o pomoc w naprawie, znalezieniu odpowiedniego warsztatu (rejon polski północno-wschodni - Gdańsk, Olsztyn)
Pozdrawiam
Rafał
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-02-2008, 22:50   

Prawdopodobnie siedzi pompa.
hm, jest wiele rzeczy, które należy sprawdzić ale raczej pompa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2008, 21:05   

Uszkodzony czujnik położenia tłoka przestawiacza kąta wtrysku lub zarżnięty korpus pompy.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.