 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:43 |
Pompa paliwowa, kod błędu 25 uszkodzony czujnik TPS |
Autor |
Wiadomość |
rafgrend [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2008, 21:24 Pompa paliwowa, kod błędu 25 uszkodzony czujnik TPS
|
|
|
Pajero 3,2 DID, 2002r.
Po zatankowaniu paliwa i wystapieniu mrozu -15C, silnik po uruchomieniu zaczął obficie dymić bialym dymem, utracił moc i zgasł. Po kolejnych próbach uruchomienia sytuacja sie powtarzała. Po przepompowaniu filtra paliwa i zalaniu ulepszacza rozpuszczajacego parafine, polepszyło sie na tyle ze mozna było dojechac do miejsca garazowania. Jednakże podczas dojazdu zapaliła się żólta kontrolka silnika. Przy nastepnych probach uruchomienia silnika, okazało sie ze pracuje on nierowno, dymi obficie nadal białym dymem, dymienie to w znacznym stopniu ustepuje po ok. 1-2min po uruchomieniu. Po wizycie w ASO Mitsubishi w Olsztynie, stwierdzono po badaniu diagnostycznym uszkodzenie czujnika TPS i zaworu w pompie wtryskowej (parametrypompy wtryskowej pod wzgledem cisnienia roboczego jest w normie). Kontrolka silnika pali sie nadal, ale czasami przy ciepłym silniku potrafi zgasnąć na ok 4min, jezeli nie dodam gazu.
Proszę o pomoc w naprawie, znalezieniu odpowiedniego warsztatu (rejon polski północno-wschodni - Gdańsk, Olsztyn)
Pozdrawiam
Rafał |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-02-2008, 22:50
|
|
|
Prawdopodobnie siedzi pompa.
hm, jest wiele rzeczy, które należy sprawdzić ale raczej pompa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-02-2008, 21:05
|
|
|
Uszkodzony czujnik położenia tłoka przestawiacza kąta wtrysku lub zarżnięty korpus pompy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|