 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pytanie dla kursujących autem między PL a NI (UK, ROI) |
Autor |
Wiadomość |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07-02-2008, 16:55 pytanie dla kursujących autem między PL a NI (UK, ROI)
|
|
|
być może będzie potrzeba przejazdu miśkiem z irlandii północnej do polski. może ktoś napisać jaką najlepiej trasę obrać, jakie są koszta po drodze. interesuje mnie przejazd zarówno przez uk jak i przez irlandie południową. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-02-2008, 15:57
|
|
|
Chyba najprościej:
Kurs na Dublin i łapanie promu do Liverpoolu. Można też do Holyhead (Anglesey Is.) ale wtedy przeprawa przez całą Walię (w miarę szybka droga A55). Z Liverpoolu trochę autostradą M62, a potem M6 na południe na Birmingham, potem trochę rzeźby w węźle Birmingham, czyli kawałek M5 i M42 by obrać zjazd na M40 na Londyn, potem południową stroną londyńskiej obwodnicy M25 i dalej zjazd ma M20 na Folkestone/Dover. Sama trasa Liverpool-Dover to jakieś 5 - 6 godzin przeciętnej jazdy. Hm...w rush hours dolicz jeszcze 2 godziny.
Co do kosztów... cena za litr benzyny 95 to jakieś 1.05 do 1.08 GBP. Ropa jest z reguły 10p droższa za litr.
Przeprawa promem Dunkierka-Dover to 18 GBP w jedną stronę liniami Norfolkline. Cena obejmuje nocne frachty, w dzień to nawet 3 razy drożej. Ale i tak, ta linia jest najtańsza na tej trasie. Kurs trwa 1 godz. 40 min. Sprawdź ich stronę internetową. Niestety nie znam szczegółów promów do Irlandii. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08-02-2008, 23:38
|
|
|
dzieki wielkie, chyba taka trase obiore jak pojade. dowiedzialem sie tez ze prom z tych linii kursuje takze z belfastu. to by juz bylo wogole slodko |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 10-02-2008, 02:10
|
|
|
a ja lecialem tak: wroclaw-frankfurt/main-paryz-cherbourg(port we francji) 20kilka godzin.jesli nie bierzesz noclegow po drodze-ja mialem 2 za 1szym razem to paliwo 250-300e.prom(do rosslare w roi-18h ok 180e. ale sa jescze inne opcje. |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
|
|