 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2008, 07:24 Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów
|
|
|
Cześć,
Ostatnio mój gal dziwnie zachowuje się przy 4,5 - 6 tys obrotów. Ewidentnie czuję że rzuca nim na boki. Tarcze zegarów podczas szybkiego przyspieszania rytmicznie chodza w lewo i prawo i nie jest to złudzenie. Co ciekawe, jak jade szybko np. 140 , ale obroty nie sa wysokie wszystko jest super. Problem pojawia sie wyłącznie podczas dynamicznego przyspieszania. Przy 5 tys obrotów i małych prędkościać jest to dużo słabiej odczuwalne. Obstawiałem jeden z przegubów wewnętrznych, ale te wydaja się być zdrowe. Acha i jeszcze jedna wskazówka ... jak stoje na światłach na drive i na hamulcu to lekko drzy mi kierownica (3.0 V6 w automacie). na neutralu nie drży, ale może lekko musi drżec przy załaczonym drivie i nie jest to żadna dysfunkcja ... w sumie jest obciążenie.
Będe wdzięczny za wszelkie sugestie - nie wiem już co sprawdzać, bo jak tu jeździć nie wkrecając gala na 5 tys obrotów
Pozdrawiam,
Tomek |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 09-02-2008, 08:11
|
|
|
Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania
Pozdrawiam Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2008, 21:25
|
|
|
Dzieki za podpowidź, sprawdzę. Czy to była sugestia, czy miałe objawy i problem z poduszkami ?
Tomek |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-02-2008, 22:24
|
|
|
U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 09-02-2008, 22:29
|
|
|
wichura1 napisał/a: | U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął. | potwierdzam to co napisał Marcin
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2008, 08:20
|
|
|
No tak ... ale to , że ginie iskra nie powinno mieć związku z trzęsieniem auta ... no chyba, że wówczas silnik bedzie pracował nierówno i wpadajc w wibracje przeniesie je na układ napędowy.
Pozdro,
Tomek |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 11-02-2008, 17:17
|
|
|
Tomek15 napisał/a: | Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania
Pozdrawiam Tomek |
Wewnętrzny przegób nie bedzie trzaskał. Zewnętrzne trzaskają. Wewnętrzne raczej powodują wibracje, wiec moze byc tak, że faktycznue przegób to powoduje. Dodatkową informacją moze byc to ze dzieje sie tak przy przenoszeniu momentu obrotowego, czyli wtedy kiedy maxymalnie obciążony jest przegób. Trzeba sprawdzic.
[ Dodano: 11-02-2008, 17:19 ]
Oczywiście sugestia z wypadającymi zapłonami tez moze byc jak najbardziej na miejscu. Tyle ze dziwne ze to czujesz w v6, w rzędówce to bardziej było by wyczuwalne.... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|
|