alternator mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
Wojt@s [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2008, 16:58 alternator mitsubishi
|
|
|
Mam padnięte ładowanie, przyczyną jest regulator napięcia, ktoś wsadził inny alternator jest on od mitsubishi tylko inny niż w colcie.
Jest na nim blaszka z oznaczeniem:
IC REG. BUILT IN
MD111149
A2TO9291
12V 60A 9407
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie kupić taki regulator, oczywiscie ze szczotkami i od czego jest ten alternator?? Byłbym bardzo wdzięczny. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-01-2008, 17:47
|
|
|
Wojt@s napisał/a: | MD111149 |
Aby na pewno? - Podaj poprawny ten nr, to powiem Ci z czego pochodzi
[ Dodano: 22-01-2008, 17:48 ]
Hmm chyba, że to jakiś antyk |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Wojt@s [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2008, 19:07
|
|
|
Słuchaj dokładne numery są w moim pierwszym poście, nie pomyliłem się, alternator jest napewno od mitsubishi, gdyż jest oznakowany w wielu miejsach znaczki mitsu. Moze ktos pomoze?? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-01-2008, 19:37
|
|
|
To altek z Colta C52 - czyli 1.5
88-92r |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 23-01-2008, 00:08
|
|
|
Wojt@s napisał/a: | Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie kupić taki regulator, oczywiscie ze szczotkami i od czego jest ten alternator?? Byłbym bardzo wdzięczny. |
sam sobie odpowiedz: http://www.autoteile-shop...ult.asp?lang=pl i wbij którys numer w okienko na dole
regulator można kupić, najlepiej udać się do fachowca od alternatorów, w moim przypadku - rano zawiozłem, wieczorem odebrałem, regulator wymieniony i 6 mies gwarancji, cena regulatora 120zł |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 23-01-2008, 21:49
|
|
|
witam. proponuje wstawić regolator od fiata 126p pasuje tylko ze będzie nazewnątrz alt. pomoże i kosztoważ będzie ze 40 zł i dzała . przetestowane na hiundaiu ponym. ten sam silnik i alternator. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 23-01-2008, 22:25
|
|
|
marecki338 napisał/a: | witam. proponuje wstawić regolator od fiata 126p pasuje tylko ze będzie nazewnątrz alt. pomoże i kosztoważ będzie ze 40 zł i dzała . przetestowane na hiundaiu ponym. ten sam silnik i alternator. | do małego byka to ja mogę mieć za 18zł fabryczny (heheh)... ale uważam, że to lekkie druciarstwo |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 23-01-2008, 23:05
|
|
|
może to i sztukateria. ale wydać za naprawe 150 a 50 a róznicy nie widać poza regulatorem na zewnatrz to widać w kieszeni. |
|
|
|
 |
Wojt@s [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2008, 23:18
|
|
|
Pomyśle o tym patencie:) chodź regler na zewnatrz jest bardziej podatny na warunki atmosferyczne, co do okablowania to nie jest problem przerobić, zobaczymy co mi z tego wyjdzie, ale ogolnie będzie lipa bo ja mam sz czotki w regulatorze. Taki patent. |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2008, 22:33
|
|
|
Mam takie małe pytanie: czy regulator z w/w mitsu z 86' jest zamontowany oddzielnie i pracował taki zestaw tak jakby na 2 regulatorach (jednym w alternatorze a drugim gdzieś tam poza nim ) i to mogło być przyczyną padnięcia ładowania ? Czy to wina innego regulatora ?
Druga sprawa to iż interesuje mnie przy jakich minimalnych obrotach na minutę wirnika w alternatorze osiąga on swoja maksymalne warunki ładowania ?
Czy regulator załącza ładowanie dopiero od iluś tam obrotów czy silnik jest ładowany już wtedy gdy silnik podczas odpalania chodzi przez chwilkę na rozruszniku (czyli od najmniejszych obrotów) ?
Przy jakich obrotach max regulator może odcinać ładowanie ?
Jeśli włącza ładowanie od z góry zaprogramowanych minimalnych obrotów to jakie to są/mogą być obroty ?
Pytania mogą się wydawać wzięte z kosmosu, ale stawiam piwo dla tego kto chociaż naprowadzi na odp |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|