Upgrade reflektorów do Gala |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-02-2008, 00:15 Upgrade reflektorów do Gala
|
|
|
Znalazłem dość fajny, profesjonalny, i gotowy do zamontowania upgrade reflektorów do gala EAxx.
Jest tylko jeden problem - jest ******* drogi
link: http://cgi.ebay.com/ebaym...emZ370002387477
Może komuś się przyda jako inspiracja... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-02-2008, 00:52
|
|
|
Piekna sprawa szkoda ze tak drogo moze coś sie pojawi u nas niedługo w kraju czekamy |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-02-2008, 08:44
|
|
|
No kurcze też chcem takie coś zrobić,ale niemoge nigdzie znaleźć prawej lampy do vr4(łączona z kierunkiem) swinks_UK niemiałbyś tam gdzie u Siebie sie rozejrzeć za takimi??? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-02-2008, 10:37
|
|
|
Krzys: a musisz na zespolonych robić? Bo dwuczęściowe od Gala też idealnie pasują do budy ECxx. Oryginalne zespolone widziałem tylko na eBayu za jakieś 60 +25 (przesyłka) GBP. Ale one mają lustra na RHD bo są z Japonii.
Zastanawiam się jak to jest z "projektorami" z tym LHD/RHD. Na mój rozum są uniwersalne, ale może być, że nie... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
zenkov [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 11:11
|
|
|
Ja na te lampki byłem napalony chorowałem chyba z 3 miesiace na nie i postanowiłem ze srobie sobie sam z czterema soczewkami + ringi + xenon do miesiaca powiny być gotowe to sie pochwale koszt całej operacji 1100 bo spalona przetwornica była a z kolesiem sie kłócic niechce bo jestem zbyt nerwowy (on twierdzi ze ja przy podląnczeniu mogłem spalić i dupa zbita ! zabić takiego typa dosłownie |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-02-2008, 11:20
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Krzys: a musisz na zespolonych robić? Bo dwuczęściowe od Gala też idealnie pasują do budy ECxx. Oryginalne zespolone widziałem tylko na eBayu za jakieś 60 +25 (przesyłka) GBP. Ale one mają lustra na RHD bo są z Japonii.
Zastanawiam się jak to jest z "projektorami" z tym LHD/RHD. Na mój rozum są uniwersalne, ale może być, że nie... |
Tak na zespolonych chcem,mam lewa taka lampe,a co do luster,to niema dlamnie znaczenia bo soczewkę wstawiłbym:) |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-02-2008, 11:46
|
|
|
W tej chili widziałem tylko w tym samym sklepie eBay'owy co te projektory. Były za 300 USD z przesyłką (para). Widać te z aukcji już kupione. Ale dość często się pojawiają. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
fajah
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 128 Skąd: Syberia
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-02-2008, 12:16
|
|
|
No... te drugie już tańsze, wychodzi jakieś 180 USD za wszystko.
Co do samodzielnego wykonania, to z tym rozklejaniem w piekarniku bym był bardziej ostrożny - jak już to bym co 15 sekund sprawdzał czy klej już puścił, bo łatwo można stopić czołową pleksę. Lepsza wydaje mi się metoda na silną suszarkę lub tzw. "heat gun" i wciskanie klipsów dystansowych. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:02
|
|
|
Cytat: | może jakiś temat by się przydał o ciekawych dodatkach,częściach?
| byl taki ale cos mi sie nie chce otworzyc sporo sie tam generalnie nie nazbieralo...
ale pisalem tam o takich cudach interesuja mnie tail lamp 114-1903(nie jestem tez na 100% pewien czy podejda... bo wygladaja jakos lekko inaczej z tego profilu ... ) (PYTALEM JUZ NA GIELDZIE W POZNANIU NA STOISKACH Z DEPO ALE KAZDY NABIERAL WODY W USTA JAK SLYSZAL O CO PYTAM... ) bo 214-1426PXB juz mam zalozone co widac w GALERII |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:22
|
|
|
Z tego co tu podesłałeś to bym chciał 114-1105 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:41
|
|
|
hehe nie masz czasem wujka na TAJWANIE ??? cos by nam przyslal |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:44
|
|
|
Niemam |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:44
|
|
|
szukam od dluuuugiego czasu aluskow ale bieda w 4x114.3 na 5x114.3 to COŚ bym znalazl hehe |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-02-2008, 10:02
|
|
|
W Max tunningu jest artykół na temat switaeł i lamp.... zadna z takich porzeróbek jest niezgodna z prawem. Zadna ingerencja w originalny reflrktor jest zabroniona. Tak samo jak lampy z honkongu z homologacja E11... sa dozwolone tylko na Wielka Brytanie.. u nas musi być E1 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|