[CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:( |
Autor |
Wiadomość |
Mateo567 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2007, 16:19 [CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:(
|
|
|
jak w temacie przed chwila jade doszlo do ok 5 tys obrotow i zmulilo go tzn szarpnelo i spadek mocy kopci na siwo ale strasznie kopci kur... tak mi teraz bylo auto potrzebne :/ co to moze byc ??? cos powaznego ??? dodam ze chwile mial ostrej jazdy dosc i raz na postoju podkrecilem go do odcinki i tyle w sumie :/ czekam na odp !! pozdroo
[ Dodano: 08-09-2007, 16:20 ]
a wlasnie jeszcze jedno teraz niby sie kreci ok ale 2 razy tylko sprobowalem i wskazoka ladnie szla do gory na obrotomierzu ale ten dymmm ??? jak z kamaza ....
[ Dodano: 08-09-2007, 19:20 ]
no dzieki za odpowiedzi ale juz wiem co jest nie ma plynu w chlodnicy tzn w zbiorniczku czyli poszla uszczelka pod glowica prawdopodobnie pozdr |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 07:05
|
|
|
no sam sobie odpowiedziales na pytanie... teraz cie troche skrobnie wymiana...
[ Dodano: 20-09-2007, 07:06 ]
pozdrawiam Mielec - w ta sobote jade tam do ziomka na wesele |
|
|
|
 |
Mateo567 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 08:29
|
|
|
no troche skrobnelo ale juz smiga dzieki za pozdrowienia |
|
|
|
 |
fendiik [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2007, 07:56
|
|
|
Mam pytanko.
1. Ile kosztuje mniej wiecej wymiana uszczelki pod glowica?
2. Jesli ubywa plynu ze zbiorniczka jakie to są ilosci? Np czy po przejechaniu 100km widac roznice?
3. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2007, 13:12
|
|
|
fendiik napisał/a: | Mam pytanko. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach. |
Odkręć korek na chłodnicy (na zimnym silniku) i zobacz czy nie ma bąbli powietrza po przygazowaniu. Poza tym jak auto zapala zimne? Długo kręci? Czy silnik nie "kuleje"? Czy wolne obroty nie wariują?
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK.
Aha, masz LPG? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-10-2007, 13:16
|
|
|
Hugo napisał/a: | U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK. |
Pocieszyles Hugo, bo i ja sie zaczynalem o to martwic, ale oprocz pary nie bylo zadnych nieprawidlowosci. Czyli wsio gra
Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2007, 14:08
|
|
|
pawela napisał/a: | Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie. | Oczywiście, że tak. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2007, 15:30
|
|
|
Hugo napisał/a: | U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy. | Należy się jeszcze przyjrzeć kształtowi rury wydechowej. W wielu autach rura jest schowana pod zderzakiem i skierowana w dół. Spaliny rozchodzę sie zatem pod samochodem. W Coltach standardowo rura jest prosta i lekko wystaje poza obrys zderzaka. Efekt jest taki, że spaliny po prostu unoszą się za autem. |
|
|
|
 |
Mateo567 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2007, 15:39
|
|
|
mnie wynioslo wszystko 480 zl ale do tego doszly jeszcze inne rzeczy takie jak np uszczelniacze zaworowe i takie pierdolki ktore nie do konca musialy byc zrobione ale zrobilem. pozdr |
|
|
|
 |
fendiik [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 08:58
|
|
|
Silnik ogolnie jest ok,odpala za pierwszym razem, obroty nie wariuja. Co do babelkow to nie wiem, nie mialem czasu w weekend sprawdzic bo mialem maly wypad za miasto. LPG nie mam. Musze polookac co i jak z ta chlodnica i babelkami. Okaze sie. Dzieki za info |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 10-02-2008, 22:25
|
|
|
Odświerze temat bo mam problem z bialym dymem wydobywajacym sie z rury wydechowej. Pojawil sie stosunkowo niedawno i mam wrazenie jakby z tygodnia na tydzien sie nasilal.
Otóż, odpalam silnik rano, chwila spokoju i zaczyna kopcic na bialo. Jest tego dymu dosyc duzo. Po rozgrzaniu kopcenie nie ustaje. Myslalem ze przyczyna moze byc stary olej ale po wymianie 2 dni temu oleju, wszystkich filtrow, przewodow i swiec, jest bez zmian. Plynu chlodniczego na razie nie bierze, spalanie w normie. Obroty tez. Jestem co dopiero po czyszczeniu przepustnicy i regulacji wolnych obrotow.
Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór. Czy to moze miec zwiazek z tym bialym dymem.
Mam LPG od 30 tys (do tej pory bez problemow z gazem)
To wszystkie sugestie jakie moge wam przedstawic. Prosze teraz o wasze opinie i rady. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-02-2008, 23:45
|
|
|
PiotrekSL4 napisał/a: | Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór |
PiotrekSL4 napisał/a: | Mam LPG od 30 tys | Na początek wyreguluj zawory. Na gazie trzeba to robić częściej. Niektórzy regulują co 15 000 km. O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju, więc nie masz się czym martwić. Mamy teraz temperatury rzędu 0 st. C-10 st. a w takich temp. białej pary (nie dymu) jest najwięcej. |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 11-02-2008, 19:28
|
|
|
Hugo napisał/a: | Na początek wyreguluj zawory. |
Tak włsnie pomyslalem ze od tego zaczne. Jednak nigdy tego nie robilem i boje sie zebym czegoś nie spierniczył. Swoja drogą Hugo, Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc na PW. Na stronie Krzyzaka jest regulacja zaowrow z tym ze w silniku 8 zaworowym. Juz gdzies kiedys zaczepialem o ten temat, bede go musial odgrzebać.
Hugo napisał/a: | O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju |
Dobra pamiec Hugo.
Wlasnie oleju nie bierze, na zimnym silniku po odkreceniu korka na chlodnicy nie babelkuje, plyu w zbiorniczku wyrownawczym jest tyle co zawsze. Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie.
Wiec najpierw zaworki, a pozniej profilaktyczna wizyta u gazownika niech sprawdzi co moze byc nie tak. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-02-2008, 19:41
|
|
|
PiotrekSL4 napisał/a: | Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc | Nigdy nie robiłem tego sam więc nie będę się mądrował . PiotrekSL4 napisał/a: | Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie | Na LPG może faktycznie puszczać więcej pary (nie kopcić!). |
|
|
|
 |
stasiak86 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2008, 15:24 arpopo`s dymienia
|
|
|
Mam pytanko małe. Mój colt wciąga oprócz oleju, jeszcze płyn z chłodnicy. Obstawiam, że uszczelka pod głowicą do wymiany i uszczelniacze zaworów, ale mówicie, że jak na zimnym silniku lecą bąble spod korka przy chłodnicy to uszczelka walnieta. A co jesli wciąga płyn a bąble nie lecą ? Może to byc wina termostatu albo czegos innego niz uszczelka ? |
|
|
|
 |
|