Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy za zapaleniem diesla
Autor Wiadomość
lelo_di
[Usunięty]

  Wysłany: 18-02-2008, 15:24   problemy za zapaleniem diesla

witam mam maly problem z zapaleniem samochodu (1,8D) pierwszy raz z rana naprzyklad.kiedy postoi caly dzionek to na poczatku chodzi nierówno i przy odpalaniu wydobywa sie czarny dym z wydechu potem albo sie troche pomeczy albo zgasnie. Gdzie problem swiece sprawdzone ampery sie zgadzaja na kazdej swiecy????????????
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-02-2008, 15:45   

A jezdzisz na rezerwie ?? bo moze sie tak dziać ze zasysa Ci syf z dołu i przytyka wtrysk i nie moze odpalic wtedy po zapaleniu tak dziwnie idzie na 3 cylindry na co pomaga przegazówka. Sprawdż jeszcze raz świece żarowe.

[ Dodano: 18-02-2008, 15:52 ]
lelo_di napisał/a:
wydobywa sie czarny dym z wydechu

Czarny dym oznacza zbyt bogatą mieszankę(za dużo paliwa) czyli w ... paliwowo powietrzna nie zdola sie spalic i mamy z rury taki efekt.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2008, 16:00   

Proponuje sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
lelo_di
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 21:15   

co do tej rezerwy to raczej czesto tankuje i raz moze do konca wyjechalem rope ale chyba jakos wlasnie w tym czasie jak zaczelo sie to dziac. tylko dziwne to ze pierwszy raz tak odpala a potem caly dzien jush normalnie odpala:/ i tesh duzo zalezy od pogody w wieksze mrozy trudniej odpalic.a boli to bo tak to odpalal idealnie
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2008, 22:14   

Ja proponuje wymienić świece.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Qbus
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2008, 09:29   

miałem podobny proble i okazało się że to problem z nagrzewnicą świec. Możesz jeszcze wymienić filtr paliwa w zimie lubi się na nim osadzać nawtalina. Gdy silnik zdechnie ponaciskaj ręczną popę paliwa jeśli nie poczujesz oporu to oznacza że filtr nie puszcza Ci paliwa. Przy dużych mrozach radzę używać preparatów do ropy (przeciwko osadzaniu się nawtaliny) kij wie jaką ropę mają na stacjach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.