 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A] "twardy" pedał sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 19-02-2008, 22:41 [EA2A] "twardy" pedał sprzęgła
|
|
|
mam następujące obserwacje: mianowicie rano (czyt. po długim postoju) pedał sprzęgła chodzi dość lekko, a samo sprzęgło bierze raczej tak jak trzeba (4-5 cm od podłogi)... po przejechaniu ok. 10km po mieście (część w korkach) pedał zaczyna chodzić nieprzyjemnie ciężko, a sprzęgło zaczyna brać wysoko (prawie pod sam koniec)... dodam, że dwa tygodnie temu wymieniany był płyn i oczywiście odpowietrzony układ... nie bardzo wiem czego to może być przyczyna... wydaje mi się, że jak się kończy sprzęgło to bierze wsoko cały czas, a nie tylko czasami... chętnie wysłucham sugestii co może być powodem zaistniałej sytuacji... z góry dziękuję... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 20-02-2008, 13:30
|
|
|
pompec napisał/a: | chętnie wysłucham sugestii co może być powodem zaistniałej sytuacji |
Moim zdaniem należy sprawdzić, czy linka sprzęgła nie jest zapieczona (może
powodować duże opory), oraz przesmarować miejsce zawieszenia pedału sprzęgła.
[ Dodano: 20-02-2008, 13:42 ]
pompec napisał/a: | wydaje mi się, że jak się kończy sprzęgło |
To również może być przyczyną. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2008, 19:30
|
|
|
linka raczej nie bo to uklad hydrauliczny i linki niet. ja sie nie znam ale musisz ustalic gdzie powstaje opor, na cylinderku sprzegla czy dalej itp. na kanal albo wykrecic rurke i porownac. |
|
|
|
 |
ozyrys [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2008, 20:27
|
|
|
czesc wystarczy ze odpowietrzysz uklad i po klopocie bo masz hydraulike |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 24-02-2008, 21:12
|
|
|
ozyrys napisał/a: | czesc wystarczy ze odpowietrzysz uklad i po klopocie bo masz hydraulike |
cytat ze mnie: dodam, że dwa tygodnie temu wymieniany był płyn i oczywiście odpowietrzony układ...
[ Dodano: 10-03-2008, 19:37 ]
załamka... wymieniłem sprzęgło... zaraz po wymianie chodziło pięknie (leciutko i brało nisko)... pojechałem w trasę 170km... było spoko... potem powrót i dalej dobrze... dziś przejechałem w korkach przez miasto i problem wrócił nie wiem już co jest grane... w trasie było cały czas dobrze a w korkach zaczęło znów ciężko chodzić i brać wysoko... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
|
|