Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] "twardy" pedał sprzęgła
Autor Wiadomość
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 19-02-2008, 22:41   [EA2A] "twardy" pedał sprzęgła

mam następujące obserwacje: mianowicie rano (czyt. po długim postoju) pedał sprzęgła chodzi dość lekko, a samo sprzęgło bierze raczej tak jak trzeba (4-5 cm od podłogi)... po przejechaniu ok. 10km po mieście (część w korkach) pedał zaczyna chodzić nieprzyjemnie ciężko, a sprzęgło zaczyna brać wysoko (prawie pod sam koniec)... dodam, że dwa tygodnie temu wymieniany był płyn i oczywiście odpowietrzony układ... nie bardzo wiem czego to może być przyczyna... wydaje mi się, że jak się kończy sprzęgło to bierze wsoko cały czas, a nie tylko czasami... chętnie wysłucham sugestii co może być powodem zaistniałej sytuacji... z góry dziękuję...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-02-2008, 13:30   

pompec napisał/a:
chętnie wysłucham sugestii co może być powodem zaistniałej sytuacji

Moim zdaniem należy sprawdzić, czy linka sprzęgła nie jest zapieczona (może
powodować duże opory), oraz przesmarować miejsce zawieszenia pedału sprzęgła.

[ Dodano: 20-02-2008, 13:42 ]
pompec napisał/a:
wydaje mi się, że jak się kończy sprzęgło

To również może być przyczyną.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 19:30   

linka raczej nie bo to uklad hydrauliczny i linki niet. ja sie nie znam ale musisz ustalic gdzie powstaje opor, na cylinderku sprzegla czy dalej itp. na kanal albo wykrecic rurke i porownac.
 
 
ozyrys
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 20:27   

czesc wystarczy ze odpowietrzysz uklad i po klopocie bo masz hydraulike
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 24-02-2008, 21:12   

ozyrys napisał/a:
czesc wystarczy ze odpowietrzysz uklad i po klopocie bo masz hydraulike

cytat ze mnie: dodam, że dwa tygodnie temu wymieniany był płyn i oczywiście odpowietrzony układ...

[ Dodano: 10-03-2008, 19:37 ]
załamka... wymieniłem sprzęgło... zaraz po wymianie chodziło pięknie (leciutko i brało nisko)... pojechałem w trasę 170km... było spoko... potem powrót i dalej dobrze... dziś przejechałem w korkach przez miasto i problem wrócił :-X nie wiem już co jest grane... w trasie było cały czas dobrze a w korkach zaczęło znów ciężko chodzić i brać wysoko...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.